GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Anlatımlar => Konuyu başlatan: Maverick - 20 Ekim 2020, 01:50:58

Başlık: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 20 Ekim 2020, 01:50:58
Pawn.RakNet - Trafik Polisi
Pawn.RakNet nedir?

RakNet tarfiğini kontrol etmenizi sağlayan SA:MP sunucu eklentisidir.

RakNet tarfiğine eriştikte ne oldu?

Sunucuya oyuncu tarafından gönderilen trafiği, sunucunun oyuncuya gönderdiği trafiği veya SA:MP Query Mechanism tarafından sunucuya gönderilen trafiği engeleyebiliyor, düzenleyebiliyor & tekrardan gönderebiliyoruz.
EE, yani?
YANİ,


Pawn.RakNet nasıl kurulur?

https://github.com/BrunoBM16/samp-packet-list/wiki - Yönetebileceğiniz trafik listesi
https://github.com/katursis/Pawn.RakNet/releases - Pawn.RakNet eklentisi
https://github.com/katursis/Pawn.RakNet/wiki - Pawn.RakNet wiki

Yukarıdaki bağlantıdan eklentiyi indiriyoruz ve arşivi ayıklıyoruz sonrasında;

Trafik Polisinin görevleri!

PAWN Kodu: Seç
// Anti Vehicle Spawn - /dcar düşmanı
#include <Pawn.RakNet>

new VehicleDestroyed = 136;

IRPC:VehicleDestroyed(playerid, BitStream:bs)
{
    new vehicleid;

    BS_ReadUint16(bs, vehicleid);

    if (GetVehicleModel(vehicleid) < 400)
    {
        return 0;
    }

    return OnVehicleRequestDeath(vehicleid, playerid);
}

forward OnVehicleRequestDeath(vehicleid, killerid);
public OnVehicleRequestDeath(vehicleid, killerid)
{
    new Float:health;

    GetVehicleHealth(vehicleid, health);

    if (health >= 250.0)
    {
        fuckYou(killerid);
        return 0;
    }

    return 1;
}

stock fuckYou(playerid)
{
    playerBan(playerid); // burayı ban veya kick fonksiyonuznuzla değiştirebilirsiniz.
    Kick(playerid);

    return 1;
}

// NOT: Suya düşen araçlar suda kalır, spawnlanmaz. Bu sorunu çözmek için mapandreas veya colandreas eklentilerini kullanabilirsiniz.
PAWN Kodu: Seç
// Anti Crasher
#include <Pawn.RakNet>

#if !defined IsNaN
    #define IsNaN(%0) ((%0) != (%0))
#endif

const UNOCCUPIED_SYNC = 209;

IPacket:UNOCCUPIED_SYNC(playerid, BitStream:bs)
{
    new unoccupiedData[PR_UnoccupiedSync];
 
    BS_IgnoreBits(bs, 8);
    BS_ReadUnoccupiedSync(bs, unoccupiedData);
 
    if (IsNaN(unoccupiedData[PR_roll]) || IsNaN(unoccupiedData[PR_roll][1]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_roll][2]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_direction]) || IsNaN(unoccupiedData[PR_direction][1]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_direction][2]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_position]) || IsNaN(unoccupiedData[PR_position][1]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_position][2]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_angularVelocity]) || IsNaN(unoccupiedData[PR_angularVelocity][1]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_angularVelocity][2]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_velocity]) || IsNaN(unoccupiedData[PR_velocity][1]) ||
        IsNaN(unoccupiedData[PR_velocity][2]) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_roll]) > 1.0) || (floatabs(unoccupiedData[PR_roll][1]) > 1.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_roll][2]) > 1.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_direction]) > 1.0) || (floatabs(unoccupiedData[PR_direction][1]) > 1.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_direction][2]) > 1.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_position]) > 20000.0) || (floatabs(unoccupiedData[PR_position][1]) > 20000.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_position][2]) > 20000.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_angularVelocity]) > 1.0) || (floatabs(unoccupiedData[PR_angularVelocity][1]) > 1.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_angularVelocity][2]) > 1.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_velocity]) > 100.0) ||
(floatabs(unoccupiedData[PR_velocity][1]) > 100.0) ||
        (floatabs(unoccupiedData[PR_velocity][2]) > 100.0)
    ) {
        fuckYou(playerid);
        return 0;
    }

    return 1;
}

stock fuckYou(playerid)
{
    playerBan(playerid); // burayı ban veya kick fonksiyonuznuzla değiştirebilirsiniz.
    Kick(playerid);

    return 1;
}
PAWN Kodu: Seç
// Anti Vehicle Crasher
#include <Pawn.RakNet>

const UNOCCUPIED_SYNC = 209;

IPacket:UNOCCUPIED_SYNC(playerid, BitStream:bs)
{
    new unoccupiedData[PR_UnoccupiedSync];
 
    BS_IgnoreBits(bs, 8);
    BS_ReadUnoccupiedSync(bs, unoccupiedData);
 
    if ((unoccupiedData[PR_roll] == unoccupiedData[PR_direction]) &&
(unoccupiedData[PR_roll][1] == unoccupiedData[PR_direction][1]) &&
        (unoccupiedData[PR_roll][2] == unoccupiedData[PR_direction][2])
    ) {
        fuckYou(playerid);
        return 0;
    }

    return 1;
}

stock fuckYou(playerid)
{
    playerBan(playerid); // burayı ban veya kick fonksiyonuznuzla değiştirebilirsiniz.
    Kick(playerid);

    return 1;
}
Detayları öğrenmek istiyorsanız yukardaki github bağlantılarına bakabilirsiniz. :helal:
Maverick (https://erenumutozdemir.com/)
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: squarepants - 20 Ekim 2020, 12:04:02
Güzel konu, ek olarak Senkronizasyon Yapılarını da paylaş ki sunucu istemcisine gönderilen trafik akışı daha kolay kontrol edilebilsin:
https://github.com/katursis/Pawn.RakNet/wiki/Synchronization-structures

Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 20 Ekim 2020, 12:43:57
Yorum ve bilgilendirme için teşekkürler @ThePosition. Diğer kolaylıkları github wiki bağlantısından inceleyip öğrenmek geliştiriciye kalmış.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Heleina - 22 Ekim 2020, 15:37:52
Konu düzeni ve konu içeriği gerçekten yağ gibi akıyor. Eline sağlık paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 22 Ekim 2020, 19:59:45
Alıntı yapılan: Helen - 22 Ekim 2020, 15:37:52
Konu düzeni ve konu içeriği gerçekten yağ gibi akıyor. Eline sağlık paylaşım için teşekkürler.

Yorum için teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: s4ndra - 24 Ekim 2020, 00:15:07
Bilmiyordum Ama Epey Faydalı Bir Sistemmiş. :okumak:  :helal:
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Alpaslan - 24 Ekim 2020, 10:57:47
Alıntı yapılan: s4ndra - 24 Ekim 2020, 00:15:07
Bilmiyordum Ama Epey Faydalı Bir Sistemmiş. :okumak:  :helal:
Sistem?
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: _Code - 12 Mart 2021, 13:21:34
Nimet bu nimet :D
Anlatım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: YunusEmre - 12 Mart 2021, 14:18:30
Alıntı yapılan: _Code - 12 Mart 2021, 13:21:34
Nimet bu nimet :D
Anlatım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 12 Mart 2021, 14:46:36
Alıntı yapılan: _Code - 12 Mart 2021, 13:21:34
Nimet bu nimet :D
Anlatım için teşekkürler.
Alıntı yapılan: YunusEmre - 12 Mart 2021, 14:18:30
Alıntı yapılan: _Code - 12 Mart 2021, 13:21:34
Nimet bu nimet :D
Anlatım için teşekkürler.

Faydalı olduysa ne mutlu bana.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Bilinmeyen Bey - 12 Mart 2021, 15:00:11
Maşallah, gün gelmiş ve artık kendi Anti-Hile Eklenti'mizi kendimiz yapıyoruz. Helal Olsun. Vallahi. Ve Sadece Bir Hosting için değil. Direk bu kod yahu! Her Website, Sunucu için bir anti-hile. Yine helal olsun :helal:
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Eamon - 12 Mart 2021, 16:11:39
Alıntı yapılan: Bilinmeyen Bey - 12 Mart 2021, 15:00:11
Maşallah, gün gelmiş ve artık kendi Anti-Hile Eklenti'mizi kendimiz yapıyoruz. Helal Olsun. Vallahi. Ve Sadece Bir Hosting için değil. Direk bu kod yahu! Her Website, Sunucu için bir anti-hile. Yine helal olsun :helal:

O kadar abartmana gerek yok bu yeni bir şey değil xd
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Lloyd - 12 Mart 2021, 17:10:55
Emeğine sağlık kardeşim. :helal:
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 12 Mart 2021, 22:42:24
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: ☆☬κɪɴɢ☬☆ - 15 Temmuz 2021, 15:21:41
Elline saglik
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 16 Temmuz 2021, 21:59:19
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: sharax - 30 Ağustos 2021, 18:53:31
eline sağlık
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 05 Eylül 2021, 02:19:14
Alıntı yapılan: sharax - 30 Ağustos 2021, 18:53:31
eline sağlık

Teşekkür.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Feick - 05 Eylül 2021, 02:40:27
Emeğine sağlık.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 05 Eylül 2021, 17:49:01
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Gladiator - 06 Eylül 2021, 10:39:40
Teşekkürler emeğine sağlık.:helal:
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Impeccable - 06 Eylül 2021, 22:42:02
Elinize sağlık, faydalı konu.:helal:
Başlık: Ynt: [Anlatım] Gelişmiş Anti Hile Eklentisi & Dahası - Trafik Polisi Pawn.RakNet
Gönderen: Maverick - 07 Eylül 2021, 17:14:13
Alıntı yapılan: Gladiator - 06 Eylül 2021, 10:39:40
Teşekkürler emeğine sağlık.:helal:
Teşekkürler.
Alıntı yapılan: Impeccable - 06 Eylül 2021, 22:42:02
Elinize sağlık, faydalı konu.:helal:
Teşekkürler.