GetCurrentVehicleHealth
float GetCurrentVehicleHealth()
{
DWORD CVEH;
ReadProcessMemory(phandle, (void*)0xBA18FC, &CVEH, sizeof(CVEH), 0); // Bulundugunuz Aracı alıyoruz
if (CVEH)
{
float _h;
CVEH += 1216; // Aracın Pointerine Can Offsetini Ekleyip Okutuyoruz Ve Gönderiyoruz
ReadProcessMemory(phandle, (void*)CVEH, &_h, 4, 0);
return _h;
}
return 0;
}
Örnek Kullanım:
cout << GetCurrentVehicleHealth() << "\n";
GetWeaponData
void GetWeaponData(int &type,int &state,int &ammoInClip,int &ammoream)
{
DWORD CPED;
DWORD CWEAPON;
int _w = 0;
ReadProcessMemory(phandle, (void*)0xB6F5F0, &CPED, sizeof(CPED), 0); // Local Actor'u Alıyoruz
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CPED + 0x718), &_w, 1, 0); // Silah Slotunu Okutuyoruz.
CWEAPON = CPED + 0x5A0; // Actor + Weapon Arrayı başlangıcı;
_w *= 28; // Elimizdeki Silaha Ait Indexe Ulaşmak İçin Slotu Array Boyutu(28) İle Çarpıyoruz Ve Bilgileri Döndürüyoruz.
CWEAPON += _w;
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON), &type, 4, 0);
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON+4), &state, 4, 0);
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON+8), &ammoInClip, 4, 0);
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON+12), &ammoream, 4, 0);
}
Konuyu Zamanla Elimden Geldigince Güncelleyilecegim.