CMD:aracaat(playerid, params[])
{
new
userid,
vehicleid = GetNearestVehicle(playerid);
if (sscanf(params, "u", userid))
return SendSyntaxMessage(playerid, "/aracaat [id/isim]");
if (!IsPlayerConnected(userid))
return SendErrorMessage(playerid, "Belirttiginiz oyuncu oyunda degil.");
if (userid == playerid)
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi esyalariniza el koyamazsiniz.");
if (!IsPlayerNearPlayer(playerid, userid, 5.0))
return SendErrorMessage(playerid, "Oyuncunun yakininda olmalisiniz..");
if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID)
return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir aracin yakininda degilsin.");
if (IsPlayerInVehicle(userid, vehicleid))
{
TogglePlayerControllable(userid, 1);
RemoveFromVehicle(userid);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "** %s kapiyi acar ve %s'i aractan disariya ceker.", ReturnName(playerid, 0), ReturnName(userid, 0));
}
else
{
new seatid = GetAvailableSeat(vehicleid, 2);
if (seatid == -1)
return SendErrorMessage(playerid, "Bos koltuk yok.");
new
string[64];
format(string, sizeof(string), "%s adli oyuncuyu ~r~bindirdin.~w~ by %s.", ReturnName(playerid, 0));
TogglePlayerControllable(userid, 0);
StopDragging(userid);
PutPlayerInVehicle(userid, vehicleid, seatid);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "** %s kapiyi acar ve %s'i koltuga oturtur.", ReturnName(playerid, 0), ReturnName(userid, 0));
ShowPlayerFooter(userid, string);
}
return 1;
}
iyi kullanımlar