GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Pawno Warning Hatası | İçeri Girin Lütfen.

Başlatan Quintel, 02 Mayıs 2017, 20:44:15

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Quintel

Merhaba arkadaşlar eklediğim bir sistem sonucu böyle bir warning ile karşılaştım yardımcı olursanız sevinirim. (Warningin zararı olmaz diyecekler, ben compile ettiğimde warning görmeyi sevmiyorum.)


WARNİNG:

PAWN Kodu: Seç
(22794) : warning 219: local variable "number" shadows a variable at a preceding level


PAWNODA WARNİNG VEREN SATIR:

PAWN Kodu: Seç
new string[128], number[8], oyuncu;



LanceX

Number'i önceden zaten tanıtmışsın diyor.


Quintel

Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 02 Mayıs 2017, 20:49:33

Number'i önceden zaten tanıtmışsın diyor.
Number'ı tanıtmayınca da içinde number geçen eklediğim sistem deki number'lar hata veriyor :D


LanceX

Alıntı yapılan: Quintel - 02 Mayıs 2017, 20:51:34

Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 02 Mayıs 2017, 20:49:33

Number'i önceden zaten tanıtmışsın diyor.
Number'ı tanıtmayınca da içinde number geçen eklediğim sistem deki number'lar hata veriyor :D



Sadece modun başına eklemeyi dener misin?


Quintel

Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 02 Mayıs 2017, 20:55:10

Alıntı yapılan: Quintel - 02 Mayıs 2017, 20:51:34

Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 02 Mayıs 2017, 20:49:33

Number'i önceden zaten tanıtmışsın diyor.
Number'ı tanıtmayınca da içinde number geçen eklediğim sistem deki number'lar hata veriyor :D



Sadece modun başına eklemeyi dener misin?
Sadece modun başında zaten.


Backup

number'i string veya array olarak tanımlamışsın fakat tanımladığın şekilde kullanmamışsın.


Quintel

Alıntı yapılan: _Backup - 02 Mayıs 2017, 21:05:40

number'i string veya array olarak tanımlamışsın fakat tanımladığın şekilde kullanmamışsın.
Nasıl düzeltmem gerek ?


Excision

Uyarı veren yerdeki number kelimelerini numbera diye değiştir.


Quintel

Alıntı yapılan: Excision - 02 Mayıs 2017, 21:09:06

Uyarı veren yerdeki number kelimelerini numbera diye değiştir.
Sistemde sorun veya herhangi bir bug olmaz değilmi ?


Excision

Alıntı yapılan: Quintel - 02 Mayıs 2017, 21:10:15

Alıntı yapılan: Excision - 02 Mayıs 2017, 21:09:06

Uyarı veren yerdeki number kelimelerini numbera diye değiştir.
Sistemde sorun veya herhangi bir bug olmaz değilmi ?

Sen uyarı veren yeri komple at.


Quintel

Dediğin gibi yaptım uyarı yine aynı sadece "nuber" yerine uyarıda "nubera" yazdı.


Buyur:

PAWN Kodu: Seç
(22796) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "numbera"


Excision

Alıntı yapılan: Excision - 02 Mayıs 2017, 21:11:21

Alıntı yapılan: Quintel - 02 Mayıs 2017, 21:10:15

Alıntı yapılan: Excision - 02 Mayıs 2017, 21:09:06

Uyarı veren yerdeki number kelimelerini numbera diye değiştir.
Sistemde sorun veya herhangi bir bug olmaz değilmi ?

Sen uyarı veren yeri komple at.


Quintel

PAWN Kodu: Seç
public CountDown()
{
if(falltime > GetTickCount())return 1;
falltime = GetTickCount()+500;
new string[128], number[8], oyuncu;
string = "~g~~h~ Basliyor ~y~~h~";
format(number, sizeof(number), "%d", Info[counts]);
strins(string, number, strlen(string));
foreach(new i: Player){if(faloutta{i} == 1){GameTextForPlayer(i,string, 1000, 3);oyuncu++;}}
if(Info[counts] <= 0) {
if(Info[timer][1]!=-1)KillTimer(Info[timer][1]),Info[timer][1]=-1;
falloutkatilimbitti = true;
if(oyuncu < 2){
falloutiptal();
return 1;
}
StartFalling();
return 1;
}
SetTimer("CountDown", 1000, 0);
return Info[counts]--;
}


Excision

public CountDown()
{
if(falltime > GetTickCount())return 1;
falltime = GetTickCount()+500;
new string[128], numbers[8], oyuncu;
string = "~g~~h~ Basliyor ~y~~h~";
format(numbers, sizeof(number), "%d", Info[counts]);
strins(string, numbers, strlen(string));
foreach(new i: Player){if(faloutta{i} == 1){GameTextForPlayer(i,string, 1000, 3);oyuncu++;}}
if(Info[counts] <= 0) {
if(Info[timer][1]!=-1)KillTimer(Info[timer][1]),Info[timer][1]=-1;
falloutkatilimbitti = true;
if(oyuncu < 2){
falloutiptal();
return 1;
}
StartFalling();
return 1;
}
SetTimer("CountDown", 1000, 0);
return Info[counts]--;
}


NexoR

public CountDown()
{
if(falltime > GetTickCount())return 1;
falltime = GetTickCount()+500;
new string[128], n_Number[8], oyuncu;
string = "~g~~h~ Basliyor ~y~~h~";
format(n_Number, sizeof(n_Number), "%d", Info[counts]);
strins(string, n_Number, strlen(string));
foreach(new i: Player){if(faloutta{i} == 1){GameTextForPlayer(i,string, 1000, 3);oyuncu++;}}
if(Info[counts] <= 0) {
if(Info[timer][1]!=-1)KillTimer(Info[timer][1]),Info[timer][1]=-1;
falloutkatilimbitti = true;
if(oyuncu < 2){
falloutiptal();
return 1;
}
StartFalling();
return 1;
}
SetTimer("CountDown", 1000, 0);
return Info[counts]--;
}