Oyun modunu açıyorum ve kapanıyor server.log u incelediğimde hiçbir eksik yok fakat hemen bir FCNPC Crash dosyası oluşuyor ve şöyle bir kod dizisi önüme çıkartıyor.
=========================== FCNPC Exception Handler ============================
Address: 0x6d285429
Registers:
EAX: 0x0 - EBX: 0x6161d70 - ECX: 0x6d99e8 - EDX: 0x3e7
ESI: 0x1d - EDI: 0x6d99e8 - EBP: 0x19fbe4 - ESP: 0x19fbe0
Stack:
0x0: 0x1d - 0x4: 0x19fd24 - 0x8: 0x6d28cf88 - 0xC: 0x1d - 0x10: 0x687d0cb2 - 0x14: 0x1d
0x18: 0x6d99e8 - 0x1C: 0x0 - 0x20: 0x19fc24
Information:
System: Windows
SA-MP: 0.3.DL R1
FCNPC: 2.0.4
Functions:
FUNC_CPlayerPool__DeletePlayer: 0x466550
FUNC_CPlayer__Kill: 0x485020
FUNC_CPlayer__EnterVehicle: 0x485670
FUNC_CPlayer__ExitVehicle: 0x485790
FUNC_CPlayer__SpawnForWorld: 0x487730
FUNC_GetVehicleModelInfo: 0x4892a0
FUNC_CConsole__GetIntVariable: 0x490c80
FUNC_ClientJoin_RPC: 0x497ef0
Pointers:
VAR_ServerAuthentication: 0x4fc470
VAR_NetVersion: 0xfde
Offsets:
OFFSET_RemoteSystemManager: 0x33c
OFFSET_RemoteSystemSize: 0xcb8
OFFSET_RemoteSystem__ConnectMode: 0xcb0
OFFSET_RemoteSystem__Unknown: 0xcb5
Callbacks:
FUNC_CGameMode__OnPlayerGiveDamage: 0x46f050
FUNC_CGameMode__OnPlayerTakeDamage: 0x46efd0
FUNC_CGameMode__OnPlayerWeaponShot: 0x46f640
FUNC_CGameMode__OnPlayerStreamIn: 0x46ebc0
FUNC_CGameMode__OnPlayerStreamOut: 0x46ec30
FUNC_CGameMode__OnGameModeExit: 0x46da90
=========================== FCNPC Exception Handler ============================
Çözümü nedir acaba?
Bunun bir sorun olduğunu düşünmüyorum crashdetect plugin kullanıyor musun eğer kullanıyorsan server.log dosyasında veren hatayı paylaşabilirsen yardımcı olabilirim
Sorunu çözdüm konu kilit ve diğer yardım taleplerimde kilitlensin ve silinsin.