(https://i.hizliresim.com/1gGQ4B.png) (https://hizliresim.com/1gGQ4B)
Kendi çapımda yaptığım mapleri sizinle paylaşacağım.İstek map yapıyorum.
Map Resimi;
(https://i.hizliresim.com/YNO8Al.png) (https://hizliresim.com/YNO8Al)
(https://i.hizliresim.com/N1ONEN.png) (https://hizliresim.com/N1ONEN)
(https://i.hizliresim.com/aG1pER.png) (https://hizliresim.com/aG1pER)
Map Kodları;
new tmpobjid;
tmpobjid = CreateObject(19482, -1571.665527, 694.827941, 12.459062, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterialText(tmpobjid, "California Police ", 0, 110, "Engravers MT", 70, 1, 0xFF0000FF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateObject(19482, -1571.678222, 700.496826, 10.799069, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterialText(tmpobjid, "Police Department", 0, 120, "Engravers MT", 40, 1, 0xFF0000FF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateObject(1685, -1575.954833, 690.257873, 6.899055, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19162, "newpolicehats", "policehatmap2", 0x00000000);
tmpobjid = CreateObject(19482, -1571.594970, 691.887878, 13.699065, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterialText(tmpobjid, "C.A.P.D", 0, 70, "Fixedsys", 34, 1, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateObject(1536, -1571.706909, 691.468383, 13.077755, 0.500000, -89.999992, 89.899963, 300.00);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19962, "samproadsigns", "greenbackgroundsign", 0x00000000);
tmpobjid = CreateObject(1536, -1571.707031, 691.828552, 13.057758, 0.500000, -89.999992, 89.899963, 300.00);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19962, "samproadsigns", "greenbackgroundsign", 0x00000000);
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
tmpobjid = CreateObject(7090, -1571.764892, 705.110778, 12.219062, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19797, -1571.676269, 700.011962, 12.741123, 170.300064, 0.199999, -91.300033, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.798950, 692.833129, 13.929077, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.785766, 692.837524, 10.469066, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.754516, 692.836547, 6.999066, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1572.228393, 698.427307, 11.079071, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.777954, 702.437500, 13.919079, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.774780, 702.466796, 10.479069, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.771118, 702.432067, 7.009063, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.788696, 711.980895, 13.909070, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.780517, 712.080566, 10.489067, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.780517, 711.980468, 7.029042, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.783081, 717.036437, 10.929152, -90.400016, 1.599999, -178.999862, 300.00);
Hırsız polis sunucuları için güzel olmuş :helal:
Alıntı yapılan: TheRealistic - 11 Temmuz 2017, 01:28:44
Hırsız polis sunucuları için güzel olmuş :helal:
Teşekkürler.
Farklı bir texture olmuş hoş duruyor aynı şekilde SF degilde LV üzerindeki çalışmalarını bekliyoruz. ;) :)
Bende roleplay için LS çalışmalarını bekliyorum :P
Alıntı yapılan: BrainDamaged. - 11 Temmuz 2017, 01:30:50
Farklı bir texture olmuş hoş duruyor aynı şekilde SF degilde LV üzerindeki çalışmalarını bekliyoruz. ;) :)
Tamamdır. :helal:
Alıntı yapılan: TheRealistic - 11 Temmuz 2017, 01:31:37
Bende roleplay için LS çalışmalarını bekliyorum :P
Bende o iş merak etme.
Öncelikle emeğine saglık bunu bir eleştiri gibide değilde bir dost tavsiyesi olarak gör. birazdaha gerçeğe dayalı birşeyler yapmaya çalış eminim yapabilirsin haritayı yaparken gerçek binalar sürekli gözünden canlansın. iyi çalısmalar
Alıntı yapılan: ParsMapping - 11 Temmuz 2017, 08:42:49
Öncelikle emeğine saglık bunu bir eleştiri gibide değilde bir dost tavsiyesi olarak gör. birazdaha gerçeğe dayalı birşeyler yapmaya çalış eminim yapabilirsin haritayı yaparken gerçek binalar sürekli gözünden canlansın. iyi çalısmalar
Katılıyorum, objeleri filan güzel yerleştirmişsin. Kendini kısa sürede geliştireceğini düşünüyorum, ayrıca paylaşım için teşekkür ederiz :) başarılar :helal:
Alıntı yapılan: ParsMapping - 11 Temmuz 2017, 08:42:49
Öncelikle emeğine saglık bunu bir eleştiri gibide değilde bir dost tavsiyesi olarak gör. birazdaha gerçeğe dayalı birşeyler yapmaya çalış eminim yapabilirsin haritayı yaparken gerçek binalar sürekli gözünden canlansın. iyi çalısmalar
Önerin için çok teşekkür ederim,dikkate alacağım. :helal:
Map Yapmak Binanın Yarısına Texture Atıp Yarısını Bırakmaksa Güzel Diyebilirim.. :hm:
Uğraşılmadan yapılmış. Daha güzel olabilirdi. Yine de emek var sonuçta. Başarılar...
Sanırım siz şaka yapıyorsunuz binaya bilerek öyle yaptım şekil katsin diye.
Çok sade kalmış.
gayet güzel bir çalışma tebrikler.
Yararlı konu teşekkürler :)