GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

/hsilahlar - Admin sistemleri için basit, güzel bir özellik

Başlatan Rouge, 05 Temmuz 2020, 12:47:24

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Rouge

aklıma böyle birşey geldi bende yapıp paylaşıyım dedim admin sistemleri için güzel bir özellik. kendi modunuza göre uyarlayıp kullanabilirsiniz.


definelerin arasına

PAWN Kodu: Seç
#define     DIALOG_rSilah       (319)OnDialogResponse :

PAWN Kodu: Seç
case DIALOG_rSilah:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 26, 300);
  }
  new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Sawn isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 1:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 24, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Deagle isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 2:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 31, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese M4 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
    case 3:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 29, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese MP5 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  case 4:
{
GivePlayerWeapon(new i: Player)
{
  Silahver(i, 30, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese AK47 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 5:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 32, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Tec9 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
    case 6:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 28, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Uzi isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  case 7:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 38, 10000);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Minigun isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  case 8:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 36, 10000);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Rocket isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 9:
{
foreach(new i: Player)
{
  ResetPlayerWeapons(i);
  }
new rSilah[80];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkesin silahlarına el koydu !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  }
  }
  }

Komutların arasına :

PAWN Kodu: Seç
COMMAND:hsilahlar(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_rSilah, DIALOG_STYLE_LIST,"{FFFFFF}Silah dağıtma menüsü :",
"» {FFCC00}Sawn            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Deagle            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}M4            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}MP5            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}AK-47            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Tec9            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Uzi            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Minigun            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Rocket            {FFFFFF}Dağıt\n\
      {FF0000}Silahlara El Koy\n\
","Dağıt", "Kapat");
return 1;
}
Son düzenlenme: 05 Temmuz 2020, 12:49:31 Rouge

Radless

Böylesi daha iyi olacaktır, hem her moda uygun;

PAWN Kodu: Seç
#define DIALOG_rSilah (319)

CMD:hsilahlar(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerAdmin(playerid))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Bu komuta sadece RCON girişi yapmış olanlar erişebilir!");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_rSilah, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,"{FFFFFF}Silah dağıtma menüsü :",
"{FFFFFF}Silah\t{FFFFFF}#\n\
» {FFCC00}Sawn\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Deagle\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}M4\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}MP5\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}AK-47\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Tec 9\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Uzi\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Minigun\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Rocket\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
{FF0000}Silahlara El Koy\n\
","Dağıt", "Kapat");

return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == DIALOG_rSilah)
{
if (response)
{
new silahID = -1, silahMermi;

switch (listitem)
{
case 0: silahID = 26, silahMermi = 300;
case 1: silahID = 24, silahMermi = 300;
case 2: silahID = 31, silahMermi = 300;
case 3: silahID = 29, silahMermi = 300;
case 4: silahID = 30, silahMermi = 300;
case 5: silahID = 32, silahMermi = 300;
case 6: silahID = 28, silahMermi = 300;
case 7: silahID = 38, silahMermi = 10000;
case 8: silahID = 36, silahMermi = 10000;
}

if (listitem != 9)
{
new str[256], pName[25], wName[32];

GetPlayerName(playerid, pName, sizeof pName);
GetWeaponName(silahID, wName, sizeof wName);

for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerConnected(i))
GivePlayerWeapon(i, silahID, silahMermi);
}

format(str, sizeof str, "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese %s isimli silah dağıttı!", pName, wName);
SendClientMessageToAll(-1, str);
}
if (listitem == 9)
{
new str[128], pName[25];

GetPlayerName(playerid, pName, sizeof pName);

for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerConnected(i))
ResetPlayerWeapons(i);
}

format(str, sizeof str, "{00FF00}<!> Görevli %s, herkesin silahına el koydu!", pName);
SendClientMessageToAll(-1, str);
}
}
}
return 1;
}
Son düzenlenme: 05 Temmuz 2020, 14:29:38 Radless
"Life's too short to hold grudges."

Rouge

Alıntı yapılan: Radless - 05 Temmuz 2020, 13:42:36
Böylesi daha iyi olacaktır, hem her moda uygun;

PAWN Kodu: Seç
#define DIALOG_rSilah (319)

CMD:hsilahlar(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerAdmin(playerid))
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "Bu komuta sadece RCON girişi yapmış olanlar erişebilir!");

ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_rSilah, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,"{FFFFFF}Silah dağıtma menüsü :",
"{FFFFFF}Silah\t{FFFFFF}#\n\
» {FFCC00}Sawn\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Deagle\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}M4\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}MP5\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}AK-47\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Tec 9\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Uzi\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Minigun\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Rocket\t\t\t{FFFFFF}Dağıt\n\
{FF0000}Silahlara El Koy\n\
","Dağıt", "Kapat");

return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if (dialogid == DIALOG_rSilah)
{
if (response)
{
new silahID = -1, silahMermi;

switch (listitem)
{
case 0: silahID = 26, silahMermi = 300;
case 1: silahID = 24, silahMermi = 300;
case 2: silahID = 31, silahMermi = 300;
case 3: silahID = 29, silahMermi = 300;
case 4: silahID = 30, silahMermi = 300;
case 5: silahID = 32, silahMermi = 300;
case 6: silahID = 28, silahMermi = 300;
case 7: silahID = 38, silahMermi = 10000;
case 8: silahID = 36, silahMermi = 10000;
}

if (listitem != 9)
{
new str[256], pName[25], wName[32];

GetPlayerName(playerid, pName, sizeof pName);
GetWeaponName(silahID, wName, sizeof wName);

for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerConnected(i))
GivePlayerWeapon(i, silahID, silahMermi);
}

format(str, sizeof str, "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese %s isimli silah dağıttı!", pName, wName);
SendClientMessageToAll(-1, str);
}
if (listitem == 9)
{
new str[128], pName[25];

GetPlayerName(playerid, pName, sizeof pName);

for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (IsPlayerConnected(i))
ResetPlayerWeapons(i);
}

format(str, sizeof str, "{00FF00}<!> Görevli %s, herkesin silahına el koydu!", pName);
SendClientMessageToAll(-1, str);
}
}
}
return 1;
}

anlayan birisi zaten kendi moduna göre uyarlar. Tek fark senin yazdığın kod performans olarak daha üstün
Son düzenlenme: 06 Temmuz 2020, 14:06:34 Rouge

Erkan

Alıntı yapılan: Rouge - 05 Temmuz 2020, 12:47:24
aklıma böyle birşey geldi bende yapıp paylaşıyım dedim admin sistemleri için güzel bir özellik. kendi modunuza göre uyarlayıp kullanabilirsiniz.


definelerin arasına

PAWN Kodu: Seç
#define     DIALOG_rSilah       (319)OnDialogResponse :

PAWN Kodu: Seç
case DIALOG_rSilah:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 26, 300);
  }
  new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Sawn isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 1:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 24, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Deagle isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 2:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 31, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese M4 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
    case 3:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 29, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese MP5 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  case 4:
{
GivePlayerWeapon(new i: Player)
{
  Silahver(i, 30, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese AK47 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 5:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 32, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Tec9 isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
    case 6:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 28, 300);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Uzi isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  case 7:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 38, 10000);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Minigun isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  case 8:
{
foreach(new i: Player)
{
  GivePlayerWeapon(i, 36, 10000);
  }
new rSilah[70];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkese Rocket isimli silah dağıttı !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
case 9:
{
foreach(new i: Player)
{
  ResetPlayerWeapons(i);
  }
new rSilah[80];
format(rSilah, sizeof(rSilah), "{00FF00}<!> Görevli %s, herkesin silahlarına el koydu !", RexiunName(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(-1, rSilah);
  }
  }
  }
  }

Komutların arasına :

PAWN Kodu: Seç
COMMAND:hsilahlar(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_rSilah, DIALOG_STYLE_LIST,"{FFFFFF}Silah dağıtma menüsü :",
"» {FFCC00}Sawn            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Deagle            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}M4            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}MP5            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}AK-47            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Tec9            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Uzi            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Minigun            {FFFFFF}Dağıt\n\
» {FFCC00}Rocket            {FFFFFF}Dağıt\n\
      {FF0000}Silahlara El Koy\n\
","Dağıt", "Kapat");
return 1;
}
düşüncen için teşekkür