GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Anti Health & Anti Armour Hack

Başlatan NexoR, 31 Mart 2017, 22:03:44

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

NexoR






Bu sistem başlıktan da anlayacağınız gibi hile ile can ve zırh alan oyuncuları tespit eder ve sunucudan atar.


Not: WeaponConfig.inc kullananlar varsa bu sistemi kullanmasınlar.


Güncelleme:


[09.04.2017] - Bazı bölgelerde can veya zırh alınca hile olarak algılayıp sunucudan atma sorunu düzeltildi.


Kurulum:

Modunuzun başına #include <AntiHealth-Armour> ekleyin. Sonra bu kodları modunuzun sonlarına doğru bir yerlere ekleyin:


public nSecurity_ba(playerid, hackTespitid)
{
    new nexor_String[70 + MAX_PLAYER_NAME];
switch(hackTespitid)
{
    case TESPIT_CAN:
    {
        format(nexor_String, sizeof(nexor_String), "%s(%d), can hilesi kullandığı için sunucudan atıldı.", getName_nexor(playerid), playerid);
}
case TESPIT_ZIRH:
    {
        format(nexor_String, sizeof(nexor_String), "%s(%d), zırh hilesi kullandığı için sunucudan atıldı.", getName_nexor(playerid), playerid);
    }
}
SendClientMessageToAll(-1, nexor_String);
    oKick_nexor(playerid);
return 1;
}






Son düzenlenme: 09 Nisan 2017, 11:59:31 NexoR

trabzon


Excision


TheHunter

Bazıları gelip krallık ilan etmiş....

Unutma sen kısa paçalı don ile gezerken, biz piyasada Tanrıydık, sen yokkende biz vardık, sen gittikten sonrada burada olacağız.

-TheVeKToRs

Backup

Eline sağlık.

Weapon-Config hakkında şunları söylemeliyim , Weapon-Config can hilesini engellemekle beraber yeni vuruş değerleri ile oyunun hissetmenizi sağlar. Ek olaraktan vuruş değerlerini SetWeaponDamage ile ayarlayabilirsin.

HeadShot durumunda vurduğun değer tabiiki de artar.
Vuruş kombolarında da sistem algoritması vurulan değeri yükseltip , azaltır.
C-Bug ile rapid fire gibi ateş edersen sistem sana dur der ver vurduğun değeri azaltır.

PAWN Kodu: Seç
public OnGameModeInit()
{
SetWeaponDamage(
WEAPON_DEAGLE,
DAMAGE_TYPE_STATIC,
32.5,
32.5, 32.5
);
return 1;
}


Weapon-Config sadece can hilesini engellemeyle kalmaz god modeyide engeller.
Özelliklerinden bir kaçını saymak istersek

Yeni silah tipleri
  • WEAPON_PISTOLWHIP - Silah ile birisini yumrukladığınız da sistem bu silah tipini çağırır.

  • WEAPON_VEHICLE_M4 - Hava araçlarında olan silahları kulandığınız da bu silah tipi çağrılır. (Rustler, ..)

  • WEAPON_VEHICLE_MINIGUN - Araçlardaki minigun silahını kullandığınızda çağrılır.(Hunter)

  • WEAPON_HELIBLADES - Helikopter pervanelerini kullandığınızda çağrılır.

  • WEAPON_CARPARK - Birisini araçla ezdiğiniz de çağrılır.

Hasar alındığında/verildiğinde sesler ve bilgilendirme textdrawları
  • Hasar aldığınızda veya hasar verdiğinizde oyun sesleri oynatılmaktadır. Bunları
    PAWN Kodu: Seç
    SetDamageSounds(HalınanSoundID,HverilenSoundID); şeklinde değiştirebilirsiniz. (OnGameModeInit e ekleyin.)

  • Hasar aldığınızda veya hasar verdiğinizde size kime hangi silahla hasar verdiğiniz veya kimden hangi silahla hasar aldığınız gösteren textdrawlar mevcuttur. Bunu
    PAWN Kodu: Seç
    SetDamageFeed(false); ile kaldırabilirsiniz.(OnGameModeInit e ekleyin.)



Ve daha fazlası...

Kısaca Oscar Broman'ın Weapon-Config'i şu anki en iyi Damage Systemdir.[/list]
Son düzenlenme: 01 Nisan 2017, 22:44:21 _Backup

Backup

Kodları inceleme fırsatını şimdi buldum da algoritmanın bir kısmında gariplik gördüm. Senin algoritman şöyle işliyor oyuncu damage aldığında can ve zırh değişkenindeki değerleri aldığı damageye göre düşür. Burada biraz uzatmışsın gibi geldi bana. Şöyle yapmanı tavsiye derim.
PAWN Kodu: Seç

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, "CanVeZirhBlock") <= gettime())
{
    if(GuvenlikIslem_nexor[playerid][_scontrol_N])
    {
    new Float: _canvezirh[2], _Temp[4];
        GetPlayerHealth(playerid, _canvezirh[0]);
        GetPlayerArmour(playerid, _canvezirh[1]);

_Temp[0] = floatround(_canvezirh[0], floatround_round);
        _Temp[1] = floatround(GuvenlikIslem_nexor[playerid][_c@n_0x], floatround_round);

        _Temp[2] = floatround(_canvezirh[1], floatround_round);
        _Temp[3] = floatround(GuvenlikIslem_nexor[playerid][_z1rh_0b], floatround_round);

        if(_Temp[0] > _Temp[1])
        {
            CallRemoteFunction("nSecurity_ba", "ii", playerid, TESPIT_CAN);
        }

        if(_Temp[2] > _Temp[3])
        {
            CallRemoteFunction("nSecurity_ba", "ii", playerid, TESPIT_ZIRH);
        }
if(_Temp[0] < _Temp[1])
{
        GuvenlikIslem_nexor[playerid][_c@n_0x] = _canvezirh[0];
}
if(_Temp[2] < _Temp[3])
{
GuvenlikIslem_nexor[playerid][_z1rh_0b] = _canvezirh[1];
}
}
}
SetPVarInt(playerid, "CanVeZirhBlock", gettime() + 1);
if (nSecurity[4])
{
return CallLocalFunction("nSecurity_OnPlayerUpdate", "i",playerid);
}
return 1;
}


OnPlayerUpdate publicini böyle değiştirdikten sonra OnPlayerTakeDamage ile ne varsa silmen daha mantıklı olabilir.

Kodları test etmedim gerekirse Callbackstaki eklediğim yerlere Canver_ veya Zirhver_ eklersin.
Son düzenlenme: 02 Nisan 2017, 11:49:50 _Backup

NexoR

Önerin için teşekkürler, konuyu ve linkleri güncelledim. OnPlayerUpdate kısmında GuvenlikIslem_ kısmında eksiklik var oraları da güncelleyebilirsin.


Craxs

https://vignette4.wikia.nocookie.net/yenisehir/images/f/f2/Signature_of_Mustafa_Kemal_Atat%C3%BCrk.png/revision/latest?cb=20100514140222&path-prefix=tr

Manyetli

Eline saglık Güzel paylaşım  :helal:


NexoR

Yorumlarınız için teşekkürler.


ByHgGlryz


-
SA-MP:
[MAP]Çete Mekanı (Basit Map) - [ADD]Wasted (Basit Pawn Kod)
-
SA-MP Server IP:   91.121.87.14:2214

NexoR


NexoR

Alıntı yapılan: Harun - 09 Nisan 2017, 12:24:34

Alıntı yapılan: NexoR - 09 Nisan 2017, 12:00:24

Sistem güncellenmiştir.
\pawno\include\AntiHealth-Armour.inc(345) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "SetPlayerArmour")

Bu hatanın çözumünü sölermisin OPSP inclüdede

#define SetPlayerArmour SetPlayerArmourEx
var bu yuzden hata veriyor bu hatayı nasıl duzeltebilirim


#if defined _ALS_SetPlayerArmour
#undef SetPlayerArmour
#else
#define _ALS_SetPlayerArmour
#endif
#define SetPlayerArmour SetPlayerArmourEx


Quintel


Xchatt

ELİNE SAĞLIK GÜZEL SİSTEM YARARLI  :helal:

Sa-Mp 2014-2020