GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
16 Kasım 2025, 21:13:25

HeadShot & Kask Sistemi

Başlatan Vanity, 06 Nisan 2020, 14:47:33

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Vanity

Merhaba, bu konumda yapmış olduğum HeadShot & Kask sistemini paylaşıyorum.
NOT: Kodlar bana aittir.

Modun başına:
PAWN Kodu: Seç
new Kask[MAX_PLAYERS];
OnPlayerTakeDamage kısmına:
PAWN Kodu: Seç
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9)
    {
        if(Kask[playerid] == 0)
        {
        SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
GameTextForPlayer(playerid,"~r~KELLEN UCTU!", 2000, 5);
    GameTextForPlayer(issuerid,"~r~HEADSHOT!", 2000, 5);
        }
        else
        {
            GameTextForPlayer(playerid,"~r~KASKİN DUSTU!", 2000, 5);
GameTextForPlayer(issuerid,"~r~KİSİNİN KASKİ DUSTU!", 2000, 5);
}
    }

Komutların olduğu kısma yapıştırın:
PAWN Kodu: Seç
CMD:kask(playerid)
{
//if(oBilgi[playerid][Para] < 500) return SendClientMessage(playerid, -1, "Kask satın almak için yeterli paran yok. (500$)"); Kendi modunuza göre uyarlayıp // işaretlerini kaldırın.
if(Kask[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, "Zaten bir kaska sahipsin.");
Kask[playerid] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SendClientMessage(playerid, -1, "Tek kullanımlık kask satın aldın.");
return 1;
}



NoName

Güzel olmuş yararlı.


oxygenz

Başarılar.
Son düzenlenme: 06 Nisan 2020, 18:10:48 Levi Sebep: Silinen bir yorumun alıntısı mevcut olduğu için düzenlenmiştir.

Levi

Konu ile alakasız yorumlar kaldırılmıştır, lütfen tartışmanıza devam etmeyin.

"I'm the best damn thing that your eyes have ever seen."