Merhaba, bu konumda yapmış olduğum HeadShot & Kask sistemini paylaşıyorum.
NOT: Kodlar bana aittir.
Modun başına:
new Kask[MAX_PLAYERS];
OnPlayerTakeDamage kısmına:
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9)
{
if(Kask[playerid] == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
GameTextForPlayer(playerid,"~r~KELLEN UCTU!", 2000, 5);
GameTextForPlayer(issuerid,"~r~HEADSHOT!", 2000, 5);
}
else
{
GameTextForPlayer(playerid,"~r~KASKİN DUSTU!", 2000, 5);
GameTextForPlayer(issuerid,"~r~KİSİNİN KASKİ DUSTU!", 2000, 5);
}
}
Komutların olduğu kısma yapıştırın:
CMD:kask(playerid)
{
//if(oBilgi[playerid][Para] < 500) return SendClientMessage(playerid, -1, "Kask satın almak için yeterli paran yok. (500$)"); Kendi modunuza göre uyarlayıp // işaretlerini kaldırın.
if(Kask[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, "Zaten bir kaska sahipsin.");
Kask[playerid] = 1;
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SendClientMessage(playerid, -1, "Tek kullanımlık kask satın aldın.");
return 1;
}
Konu ile alakasız yorumlar kaldırılmıştır, lütfen tartışmanıza devam etmeyin.