GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: ace - 07 Ekim 2017, 16:58:07

Başlık: Merkez Bankası San Fierro
Gönderen: ace - 07 Ekim 2017, 16:58:07
San Fieeroya Yeni Bir Merkez Bankası Yaptım Bana Texture Studioda Ne Yapcağımı Öğrettiği İçin ParsMapping (https://www.pawnoturk.com/forum/profile/ParsMapping/)'e Teşekkürlerimi Sunuyorum Map Kodlarına Ve Fotoğraflarına Geçelim
Fotoğraflar
(https://i.hizliresim.com/Ay5DWv.png)
(https://i.hizliresim.com/a12lm4.png)
(https://i.hizliresim.com/pGBblr.png)
(https://i.hizliresim.com/XELMaD.png)
(https://i.hizliresim.com/bLJVnj.png)
KODLAR
OnPlayerConnect'e
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9901, -1459.099, 920.093, 31.953, 0.250);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9963, -1459.099, 920.093, 31.953, 0.250);
OnGameModeInit'e
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(9901,-1459.365,920.472,31.747,0.000,0.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 17298, "weefarmcuntw", "sjmbigoldwin", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 1, 17298, "weefarmcuntw", "sjmbigoldwin", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 18901, "matclothes", "hatmancblk", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 3, 6944, "vgnshopnmall", "vgnmetalwall3_256", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 4, 17298, "weefarmcuntw", "sjmbigoldwin", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 5, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_Abpave_Gen", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 6, 19332, "balloon_texts", "balloon_poles01", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 7, 19332, "balloon_texts", "balloon_poles01", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-1493.763,919.638,14.017,0.000,0.000,180.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 1, 18641, "flashlight1", "metalblack1-2", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 5, 18641, "flashlight1", "metalblack1-2", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 6, 18641, "flashlight1", "metalblack1-2", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 7, 18641, "flashlight1", "metalblack1-2", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "MERKEZ BANKASI", 40, "Calibri", 15, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(7090,-1494.582,918.361,17.007,360.000,0.000,180.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 19058, "xmasboxes", "silk6-128x128", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-1500.615,922.409,16.690,270.000,90.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 50, "Wingdings", 75, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-1500.615,922.389,16.690,270.000,90.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 50, "Wingdings", 75, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(7090,-1494.582,922.521,17.007,360.000,0.000,180.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 19058, "xmasboxes", "silk6-128x128", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-1500.615,918.259,16.690,270.000,90.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 50, "Wingdings", 75, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-1500.615,918.209,16.690,270.000,90.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 50, "Wingdings", 75, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19377,-1497.449,921.026,6.189,360.000,90.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19523, "sampicons", "reeedgrad32", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19377,-1507.909,921.026,6.189,360.000,90.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19523, "sampicons", "reeedgrad32", 0x00000000);
İyi
Kötü
Yorumlarınızı Bekliyorum.
İyi Forumlar
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fieero
Gönderen: ParsMapping - 07 Ekim 2017, 16:58:32
Eline emeğine saglık kardesim
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fieero
Gönderen: ace - 07 Ekim 2017, 16:59:11
Alıntı yapılan: ParsMapping - 07 Ekim 2017, 16:58:32

Eline emeğine saglık kardesim

Yorumun İçin Teşekkürler :helal:
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fieero
Gönderen: JudaX - 07 Ekim 2017, 17:28:46
birazdaha gelişebilirsin  :helal: Mapp Konusuna Gelirsek Üst Taraflarınıda Yapsaydın Ama Duvar Kısmı İyi Olmus ve bana özleden skype ni verebilirmisin ?
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fieero
Gönderen: ace - 07 Ekim 2017, 17:41:23
Alıntı yapılan: SampR. - 07 Ekim 2017, 17:28:46

birazdaha gelişebilirsin  :helal: Mapp Konusuna Gelirsek Üst Taraflarınıda Yapsaydın Ama Duvar Kısmı İyi Olmus ve bana özleden skype ni verebilirmisin ?

Daha Texture Studio İle İlk Mapım :D
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fieero
Gönderen: Dyternal - 07 Ekim 2017, 18:23:42
Ellerine sağlık.

Ind:... gibi yazıları /hide3dtext gibi bi komutla kapatabilirsin. Açmak için de /show3dtext kullan.
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fieero
Gönderen: ace - 07 Ekim 2017, 18:44:14
Alıntı yapılan: STaRDuST10 - 07 Ekim 2017, 18:23:42

Ellerine sağlık.

Ind:... gibi yazıları /hide3dtext gibi bi komutla kapatabilirsin. Açmak için de /show3dtext kullan.

Yorumun İçin Teşekkür Ederim IND Olayını Anlamadım :D
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fierro
Gönderen: Reazam - 01 Aralık 2022, 17:14:57
.
Başlık: Ynt: Merkez Bankası San Fierro
Gönderen: Tyranus - 02 Aralık 2022, 10:24:44
Eline sağlık kardeşim binanın tümüne texture eklersen ve bankanın önüne bahçe tarzı bir şey yapıp oturma alanları vs. Eklersen harika bir map olur gibi görünüyor. Devamını beklerim :)