GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
19 Kasım 2025, 01:34:00

TAC - Anti Cheat System

Başlatan TAKTAK26, 13 Nisan 2020, 16:20:58

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Eamon

Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.
Hangi şeyler performansı düşürüyorsa yazabilirsin bence ve ona göre arkadaş düzenleme yapabilir.

Güzel bir paylaşım olmuş.

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

Backup

Alıntı yapılan: Metafor - 14 Nisan 2020, 12:33:48
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.
Hangi şeyler performansı düşürüyorsa yazabilirsin bence ve ona göre arkadaş düzenleme yapabilir.

Güzel bir paylaşım olmuş.

İlk öncelikle OnGameModaInit, ben anti hileyi tam anlamıyla kullanmaya kalksam bu kadar timer performans açısından kan ağlatır. Sürekli oyuncu sayısı kadar atılan for döngüsü performans killer tabiri ile anılır.

https://prnt.sc/ryzyfa


Gerçekten bir şeyler yapıp, paylaşacak kadar gelişen birisinin böyle bir if else yazması göze batmıyor mu ?

https://prnt.sc/rz00zm


OnPlayerUpdate yerine OnPlayerWeaponShot kullanılmalı.

https://prnt.sc/rz04dm

İnceleyecek vaktim olsa idi daha çok önermelerde bulunabilirdim. Bu paylaşım, Anti hile yazacak arkadaşların kafasında bir ışık tutar ancak kullanım konusunda sıkıntı çıkartır.
Son düzenlenme: 14 Nisan 2020, 13:14:06 Backup

TRSihirbaz

Çok gerekli bir şey olmuş fakat yorumlardan gördüğüm kadarıyla başarısız olmuş. Geliştirip, başarılı hale getirirseniz çok daha iyi olabilir. Ellerinize sağlık.

Hala vazgeçilmez olduğunu sananlar varsa, uyurken üstlerini örtsünler çünkü bazı rüyalar uzun sürer.

TAKTAK26

Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.

Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 13:09:50
Alıntı yapılan: Metafor - 14 Nisan 2020, 12:33:48
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.
Hangi şeyler performansı düşürüyorsa yazabilirsin bence ve ona göre arkadaş düzenleme yapabilir.

Güzel bir paylaşım olmuş.

İlk öncelikle OnGameModaInit, ben anti hileyi tam anlamıyla kullanmaya kalksam bu kadar timer performans açısından kan ağlatır. Sürekli oyuncu sayısı kadar atılan for döngüsü performans killer tabiri ile anılır.

https://prnt.sc/ryzyfa


Gerçekten bir şeyler yapıp, paylaşacak kadar gelişen birisinin böyle bir if else yazması göze batmıyor mu ?

https://prnt.sc/rz00zm


OnPlayerUpdate yerine OnPlayerWeaponShot kullanılmalı.

https://prnt.sc/rz04dm

İnceleyecek vaktim olsa idi daha çok önermelerde bulunabilirdim. Bu paylaşım, Anti hile yazacak arkadaşların kafasında bir ışık tutar ancak kullanım konusunda sıkıntı çıkartır.

Öncelikle merhaba backup, uzun zamandır anti hile üzerinde düşündüğüm bir proje oldu fakat timerlar konusunda şu anlık bir sıkıntı göremiyorum fakat dediğiniz durumda haklısınız. Bazı kişilerin bilgisayarı iyi olmayabiliyor ve/veya başka sıkıntıdan dolayı başka sıkıntılar çıkabiliyor normal olarak hata vermeyebilir ama sıkıntı çıkartma durumu belkide %56.5 diyebilirim şu an kod satırı zaten 1000 üzeri tarzı bir şey ama yine de ilgileneceğim timerlar konusunda { @Backup } yorumun için ve özelliklede eleştirin için teşekkür ederim V2 konusunda sık bir güncelleme gelecektir, şimdiden duyurulur.

Alıntı yapılan: Metafor - 14 Nisan 2020, 12:33:48
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.
Hangi şeyler performansı düşürüyorsa yazabilirsin bence ve ona göre arkadaş düzenleme yapabilir.

Güzel bir paylaşım olmuş.

İlgilenelecek, yorum için teşekkürler!

Alıntı yapılan: TRSihirbaz - 14 Nisan 2020, 14:56:39
Çok gerekli bir şey olmuş fakat yorumlardan gördüğüm kadarıyla başarısız olmuş. Geliştirip, başarılı hale getirirseniz çok daha iyi olabilir. Ellerinize sağlık.

Tabi şu an beta sürümüyle yayınlandı ilerleyen zamanlarda bakacağız, iyi forumlar!
Son düzenlenme: 14 Nisan 2020, 16:16:26 Enkei Sebep: Flood iletiler birleştirilmiştir.
Platformda Sevdiğim İnsanlar Bu Alttakiler Adamın Dibi!

Enkei ❤️( Senin Yerin Hep Ayrı Merak Etme :DD )

Backup ❤️( Adamın Löpçüğü )

Radless ❤️( Kral Ya )

Code ❤️( Old Friend )

AssayerHero ❤️( Dinozor Devrinden Kalma Dostum )

Rouge

@TAKTAK26 öncelikle satırın Lag ile alakası yok, önemli olan o satırdaki kodlar, Timerler vb... Anti Hile Ilede (BILGISAYAR SISTEMI)örnek 4 gb ram 8 gb ram in veya i7 6700K islemci i5 2400 islemci vb Lagla alakasi yoktur. Lag ; Internete Dayali, Oyun Modunun duzenliligine Temizligine Dayali Bir Yapidir. V2 de kolay gelsin. Hayirli Forumlar, Günler. Elestirilere aciksin bu cok iyi bir etken.
Son düzenlenme: 14 Nisan 2020, 15:58:31 Rouge.

Backup

Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 14 Nisan 2020, 15:12:41
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.

Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 13:09:50
Alıntı yapılan: Metafor - 14 Nisan 2020, 12:33:48
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.
Hangi şeyler performansı düşürüyorsa yazabilirsin bence ve ona göre arkadaş düzenleme yapabilir.

Güzel bir paylaşım olmuş.

İlk öncelikle OnGameModaInit, ben anti hileyi tam anlamıyla kullanmaya kalksam bu kadar timer performans açısından kan ağlatır. Sürekli oyuncu sayısı kadar atılan for döngüsü performans killer tabiri ile anılır.

https://prnt.sc/ryzyfa


Gerçekten bir şeyler yapıp, paylaşacak kadar gelişen birisinin böyle bir if else yazması göze batmıyor mu ?

https://prnt.sc/rz00zm


OnPlayerUpdate yerine OnPlayerWeaponShot kullanılmalı.

https://prnt.sc/rz04dm

İnceleyecek vaktim olsa idi daha çok önermelerde bulunabilirdim. Bu paylaşım, Anti hile yazacak arkadaşların kafasında bir ışık tutar ancak kullanım konusunda sıkıntı çıkartır.

Öncelikle merhaba backup, uzun zamandır anti hile üzerinde düşündüğüm bir proje oldu fakat timerlar konusunda şu anlık bir sıkıntı göremiyorum fakat dediğiniz durumda haklısınız. Bazı kişilerin bilgisayarı iyi olmayabiliyor ve/veya başka sıkıntıdan dolayı başka sıkıntılar çıkabiliyor normal olarak hata vermeyebilir ama sıkıntı çıkartma durumu belkide %56.5 diyebilirim şu an kod satırı zaten 1000 üzeri tarzı bir şey ama yine de ilgileneceğim timerlar konusunda { @Backup } yorumun için ve özelliklede eleştirin için teşekkür ederim V2 konusunda sık bir güncelleme gelecektir, şimdiden duyurulur.


Anlayışlı geri dönüşün için ben teşekkür ederim, bu kitlede sık görünen eleştiri gelince çirkefleşme huyu sende yok, buna sevindim. Bu durum eleştirileri lehine kullanabilecek kişilikte olduğunu gösterir. Bu durum senin gelişme sürecinde etken olacaktır. Evet haklısın sunucuda sadece anti hile kurulu olsa timerler sorun çıkartmaz ancak gelişmiş bir projede kullanılınca bu timerler sorun çıkartacaktır. Ayrıca inan bana localhostta denediğin ile vds üzerinde denediğin bir olmuyor. 30 kişi ile test serverindeki 3 kişi arasında gerçekten çok fark oluyor. Bilgisayarlık durum yok senin sunucun ve yazdığın diğer kodlar oyun işleyişine etki edecektir. Örneğin sunucunda 30 kişi var iken yüksekten uçaktan atla, muhtemelen anti hileye takılacaksındır.  :) Kodlama hayatında başarılar.
Son düzenlenme: 14 Nisan 2020, 15:48:53 Backup

TAKTAK26

Alıntı yapılan: Rouge. - 14 Nisan 2020, 15:39:47
@TAKTAK26 öncelikle satırın Lag ile alakası yok, önemli olan o satırdaki kodlar, Timerler vb... Anti Hile Ilede (BILGISAYAR SISTEMI)örnek 4 gb ram 8 gb ram in veya i7 6700K islemci i5 2400 islemci vb Lagla alakasi yoktur. Lag ; Internete Dayali, Oyun Modunun duzenliligine Temizligine Dayali Bir Yapidir. V2 de kolay gelsin. Hayirli Forumlar, Günler. Elestirilere aciksin bu cok iyi bir etken.

Biliyorum anladım demek istediğinizi yorumunuz için teşekkürler fakat ben bit üzerine diye düşünür olmuştum mesela x86 bit oyunculu bilgisayar, x64 bit oyunculu bilgisayar için performans üzerine sistem yapabilirim anlamında demek istedim, teşekkürler. :)

Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 15:47:47
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 14 Nisan 2020, 15:12:41
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.

Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 13:09:50
Alıntı yapılan: Metafor - 14 Nisan 2020, 12:33:48
Alıntı yapılan: Backup - 14 Nisan 2020, 11:03:00
Kodları inceledim, emek var ancak performanssız bir şekilde yazılmış. 20 oyuncuya kadar okey ama üstü için lag demek, sistemin yanlış çalışması demek.
Hangi şeyler performansı düşürüyorsa yazabilirsin bence ve ona göre arkadaş düzenleme yapabilir.

Güzel bir paylaşım olmuş.

İlk öncelikle OnGameModaInit, ben anti hileyi tam anlamıyla kullanmaya kalksam bu kadar timer performans açısından kan ağlatır. Sürekli oyuncu sayısı kadar atılan for döngüsü performans killer tabiri ile anılır.

https://prnt.sc/ryzyfa


Gerçekten bir şeyler yapıp, paylaşacak kadar gelişen birisinin böyle bir if else yazması göze batmıyor mu ?

https://prnt.sc/rz00zm


OnPlayerUpdate yerine OnPlayerWeaponShot kullanılmalı.

https://prnt.sc/rz04dm

İnceleyecek vaktim olsa idi daha çok önermelerde bulunabilirdim. Bu paylaşım, Anti hile yazacak arkadaşların kafasında bir ışık tutar ancak kullanım konusunda sıkıntı çıkartır.

Öncelikle merhaba backup, uzun zamandır anti hile üzerinde düşündüğüm bir proje oldu fakat timerlar konusunda şu anlık bir sıkıntı göremiyorum fakat dediğiniz durumda haklısınız. Bazı kişilerin bilgisayarı iyi olmayabiliyor ve/veya başka sıkıntıdan dolayı başka sıkıntılar çıkabiliyor normal olarak hata vermeyebilir ama sıkıntı çıkartma durumu belkide %56.5 diyebilirim şu an kod satırı zaten 1000 üzeri tarzı bir şey ama yine de ilgileneceğim timerlar konusunda { @Backup } yorumun için ve özelliklede eleştirin için teşekkür ederim V2 konusunda sık bir güncelleme gelecektir, şimdiden duyurulur.


Anlayışlı geri dönüşün için ben teşekkür ederim, bu kitlede sık görünen eleştiri gelince çirkefleşme huyu sende yok, buna sevindim. Bu durum eleştirileri lehine kullanabilecek kişilikte olduğunu gösterir. Bu durum senin gelişme sürecinde etken olacaktır. Evet haklısın sunucuda sadece anti hile kurulu olsa timerler sorun çıkartmaz ancak gelişmiş bir projede kullanılınca bu timerler sorun çıkartacaktır. Ayrıca inan bana localhostta denediğin ile vds üzerinde denediğin bir olmuyor. 30 kişi ile test serverindeki 3 kişi arasında gerçekten çok fark oluyor. Bilgisayarlık durum yok senin sunucun ve yazdığın diğer kodlar oyun işleyişine etki edecektir. Örneğin sunucunda 30 kişi var iken yüksekten uçaktan atla, muhtemelen anti hileye takılacaksındır.  :) Kodlama hayatında başarılar.

Bu platformda kimse kimsenin aynısı değildir. Yani kimse kimseye benzemez anlamında demek istedim ama kötü bir amaç olarak ve/veya benim sistemim çok iyi demeye hiç bir zaman çalışmam herkes hata yapabilir kendi açımdan diyorum. Bir de şu anda hala çalıştığım bir bilişim ekibi var oradan makine üzerine testler yapacağım bu yorumunuz bir an çok dikkatimi çekti VDS ve Normal internet üzerindeki hatlar aynı olmayabiliyor atıyorum mesela bir VDS'e çok iyi upload ve download hızı verdin diğerleri içerisinde bir kopma, yavaşlama yaşanılabilir VDS için diyorum sadece bunları da test edeceğim.

Güzel yorumlarınız, eleştirileniz için teşekkür ederim. @Rouge @Backup

Platformda Sevdiğim İnsanlar Bu Alttakiler Adamın Dibi!

Enkei ❤️( Senin Yerin Hep Ayrı Merak Etme :DD )

Backup ❤️( Adamın Löpçüğü )

Radless ❤️( Kral Ya )

Code ❤️( Old Friend )

AssayerHero ❤️( Dinozor Devrinden Kalma Dostum )

Vanity


Maxwell

Güzel bir paylaşım, teşekkürler.


TAKTAK26

Platformda Sevdiğim İnsanlar Bu Alttakiler Adamın Dibi!

Enkei ❤️( Senin Yerin Hep Ayrı Merak Etme :DD )

Backup ❤️( Adamın Löpçüğü )

Radless ❤️( Kral Ya )

Code ❤️( Old Friend )

AssayerHero ❤️( Dinozor Devrinden Kalma Dostum )

_Toretto

Güzel paylaşım, teşekkürler.


TAKTAK26

Yakın zamanda geliştirilme yapılacak, tekrardan.

Alıntı yapılan: _Toretto - 15 Nisan 2020, 16:04:14
Güzel paylaşım, teşekkürler.


Rica ederim.

Platformda Sevdiğim İnsanlar Bu Alttakiler Adamın Dibi!

Enkei ❤️( Senin Yerin Hep Ayrı Merak Etme :DD )

Backup ❤️( Adamın Löpçüğü )

Radless ❤️( Kral Ya )

Code ❤️( Old Friend )

AssayerHero ❤️( Dinozor Devrinden Kalma Dostum )

Warning


TAKTAK26

Platformda Sevdiğim İnsanlar Bu Alttakiler Adamın Dibi!

Enkei ❤️( Senin Yerin Hep Ayrı Merak Etme :DD )

Backup ❤️( Adamın Löpçüğü )

Radless ❤️( Kral Ya )

Code ❤️( Old Friend )

AssayerHero ❤️( Dinozor Devrinden Kalma Dostum )

spiNNN

20 kişiden sonrası lag olacak ama iyi.