GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
12 Ağustos 2025, 00:35:18

Map ile ilgili

Başlatan Captian, 11 Eylül 2022, 19:48:56

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Captian

Merhabalar, Samp Sunucuma Map Modu Kurdum Mapın Oluşturulduğu Yere Gitim Gta San Andreasın Kendi Binasından Dolayı İç İçe Giriyor Bunu Nasıl Düzeltebilirim  Acaba?
Son düzenlenme: 11 Eylül 2022, 20:17:26 Captian

Sherlock

Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Son düzenlenme: 11 Eylül 2022, 20:54:33 Sherlock
Adımı duymuş olmayabilirsin ama herkes tanır beni :)

Captian

Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?


Sherlock

Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 21:33:49
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?

/newmap olması lazım. /thelp komutundan diğer komutları görebilirsin.

Adımı duymuş olmayabilirsin ama herkes tanır beni :)

Captian

Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 21:52:51
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 21:33:49
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?

/newmap olması lazım. /thelp komutundan diğer komutları görebilirsin.
Bina index bulamadım nasıl bulabilirim.


Sherlock

Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 22:09:26
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 21:52:51
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 21:33:49
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?

/newmap olması lazım. /thelp komutundan diğer komutları görebilirsin.
Bina index bulamadım nasıl bulabilirim.
/gtaobjects yazıp biraz beklemen gerekiyor. Binaların üzerinde labeller oluşur eğer buraya kadar sorunun yoksa flymode(/flymode) geçerek binanın Orta kısmındaki İndex idyi kullanabilirsin.

Adımı duymuş olmayabilirsin ama herkes tanır beni :)

Captian

Alıntı yapılan: Sherlock - 12 Eylül 2022, 14:52:39
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 22:09:26
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 21:52:51
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 21:33:49
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?

/newmap olması lazım. /thelp komutundan diğer komutları görebilirsin.
Bina index bulamadım nasıl bulabilirim.
/gtaobjects yazıp biraz beklemen gerekiyor. Binaların üzerinde labeller oluşur eğer buraya kadar sorunun yoksa flymode(/flymode) geçerek binanın Orta kısmındaki İndex idyi kullanabilirsin.
Binayı sildim exportladımda sunucuma nasıl ekliceğim peki?


Sherlock

Alıntı yapılan: Captian - 12 Eylül 2022, 14:58:18
Alıntı yapılan: Sherlock - 12 Eylül 2022, 14:52:39
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 22:09:26
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 21:52:51
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 21:33:49
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?

/newmap olması lazım. /thelp komutundan diğer komutları görebilirsin.
Bina index bulamadım nasıl bulabilirim.
/gtaobjects yazıp biraz beklemen gerekiyor. Binaların üzerinde labeller oluşur eğer buraya kadar sorunun yoksa flymode(/flymode) geçerek binanın Orta kısmındaki İndex idyi kullanabilirsin.
Binayı sildim exportladımda sunucuma nasıl ekliceğim peki?
Herhangi bir mod indirdiysen orjinal exe dosyaları ile değiştirmeyi unutma, virüs bulunabilir. Virüs olmadığına eminsen öncelikle modun pawno klasörüne girip pawno.exe'yi çalıştırıyorsun. Daha sonra dosya açma iconuna tıklayıp mapinin olduğu .pwn dosyasını buluyorsun. Pawno dosyasını içinde OnPlayerConnect ve OnFilterScriptInit publicleri olacaktır. Bunları bulmak için CTRL+F yapıyoruz ve OnPlayerConnect public bölümünü buluyoruz. Exportladığımız dosyayı bulamadıysan; texture stuido dosyasına giriyoruz > scriptfiles klasörünü buluyoruz > tstudio klasörüne giriyoruz > ExportMaps klasörüne girip oluşturduğumuz map adının üzerine tıklıyoruz. Birlikte aç diyip not üzerinden açabilirsin. Remove şeklinde başlayan bir kod olacaktır onu kopyalıyoruz ve pawnoya geri dönüyoruz. Bulduğumuz public altına {'dan sonra remove kodunu atıyoruz ve F5 atıyoruz. Daha sonra tekrar server.exe açıp test edebilirsin.

Adımı duymuş olmayabilirsin ama herkes tanır beni :)

Captian

Alıntı yapılan: Sherlock - 12 Eylül 2022, 21:32:52
Alıntı yapılan: Captian - 12 Eylül 2022, 14:58:18
Alıntı yapılan: Sherlock - 12 Eylül 2022, 14:52:39
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 22:09:26
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 21:52:51
Alıntı yapılan: Captian - 11 Eylül 2022, 21:33:49
Alıntı yapılan: Sherlock - 11 Eylül 2022, 20:47:44
Texture Studio üzerinden GTA objesini silebilirsin. YouTube arama kısmına "texture Studio" yazıp aratırsan detaylı anlatımlar çıkar.

Texture Studio dosyasını kurduğunda server.exe üzerinden sunucu başlat ve oyuna gir. Yeni bir proje yarat, mapin ile iç içe giren GTA objesini bul daha sonrasında "/gtaobjects" komutunu kullan. Bunu yazdığında komut kullanamazsınız ama bir süreliğine. GTA objelerinin üzerinde İndex id yazar. Mapine zarar veren GTA objesinin indexini al "/swapbuilding [İndex id]" yazıyoruz ve üzerinde mavi renkte bir label oluşacaktır. Label üzerinde bulunan İndex idyi kullanmamız gerek. Onu da "/sel [İndex id]" şeklinde kullanıyoruz. Şuanda o GTA objesini hedefledik silmek için ise "/dobject" komutunu kullanıyoruz. Daha sonrasında export ediyoruz.
Nasıl Proje oluşturuluyor acaba?

/newmap olması lazım. /thelp komutundan diğer komutları görebilirsin.
Bina index bulamadım nasıl bulabilirim.
/gtaobjects yazıp biraz beklemen gerekiyor. Binaların üzerinde labeller oluşur eğer buraya kadar sorunun yoksa flymode(/flymode) geçerek binanın Orta kısmındaki İndex idyi kullanabilirsin.
Binayı sildim exportladımda sunucuma nasıl ekliceğim peki?
Herhangi bir mod indirdiysen orjinal exe dosyaları ile değiştirmeyi unutma, virüs bulunabilir. Virüs olmadığına eminsen öncelikle modun pawno klasörüne girip pawno.exe'yi çalıştırıyorsun. Daha sonra dosya açma iconuna tıklayıp mapinin olduğu .pwn dosyasını buluyorsun. Pawno dosyasını içinde OnPlayerConnect ve OnFilterScriptInit publicleri olacaktır. Bunları bulmak için CTRL+F yapıyoruz ve OnPlayerConnect public bölümünü buluyoruz. Exportladığımız dosyayı bulamadıysan; texture stuido dosyasına giriyoruz > scriptfiles klasörünü buluyoruz > tstudio klasörüne giriyoruz > ExportMaps klasörüne girip oluşturduğumuz map adının üzerine tıklıyoruz. Birlikte aç diyip not üzerinden açabilirsin. Remove şeklinde başlayan bir kod olacaktır onu kopyalıyoruz ve pawnoya geri dönüyoruz. Bulduğumuz public altına {'dan sonra remove kodunu atıyoruz ve F5 atıyoruz. Daha sonra tekrar server.exe açıp test edebilirsin.
Teşekkürler sorun çözüldü.


Captian

Sorun çözülmüştür konu kilit


staple

Alıntı yapılan: Bölüm Kuralları
Açılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır.
K/A