Geliştirmeler ve Hata Düzeltmeleri – (PC)

  • Orta ve Yüksek kalite ayarlarında gelişmiş doku oluşturma, böylece oyun artık kare hızını etkilemeden veya daha fazla sistem kaynağı gerektirmeden daha yüksek düzeyde doku ayrıntısı gösterebilecek.
  • TAA Sharpening, netleştirme grafik ayarının maksimum aralığı artırılarak, oyuncuların oyunu daha az bulanık görünmesine ve harici sürücü çözümleri ile sunulan kaliteye uymasına olanak tanır.
  • Bazı sistem yapılandırmalarının oyunun kullanabileceği boş video belleği miktarını yanlış bildirmesine neden olmasıyla alakalı bir sorun düzeltildi.
  • Bir sistemin grafik kartını yükselttikten sonra oluşan grafik sorunlarına ve eksik UI (kullanıcı arabirimi)’e neden olan önbellek sorunları düzeltildi.
  • Parallax Occlusion Mapping ultra kalite olarak ayarlandığında kamp ateşlerinin yakınındaki parıldayan / titreyen dokulardaki bir oluşturma sorunu düzeltildi.
  • Parallax Occlusion Mapping ultra kaliteye ayarlanırken, oynatıcıda bazı sistemlerde oluşabilecek bloklu gölge dokularına neden olan bir aydınlatma sorunu düzeltildi.
  • Sistemin video belleği azaldığında bulut geçiş ekranlarının ölüm / yeniden doğma sırasında görüntülenmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • DirectX 12 ile çalışırken bazı Hikâye Modu görevlerinde ilerlemeyi engelleyen tıkanma denetimleriyle ilgili bir sorun düzeltildi.
  • MSAA etkin olduğunda, bazı sistem yapılandırmalarında uzaktaki ağaçların etrafında grafik yapay nesnelerin görünmesinde neden olan bir aydınlık sorunu düzeltildi.
  • Birden fazla grafik kartı bulunan bazı sistem yapılandırmalarında kar yağma efektlerinde neden olan bir aydınlatma sorunu düzeltildi.
  • DirectX 12 ile çalışırken ve Su Yansıma / Kırılma Kalitesi seviyelerinin Düşük olarak ayarlanmasında titremeye neden olan bir su oluşturma sorunu düzeltildi.
  • Birden fazla grafik kartı kullanan bazı sistem yapılandırmalarında hatalı dalgalanma simülasyonuna neden olan su oluşturma sorunu düzeltildi.
  • Bazı sistem yapılandırmalarının yanlış bir şekilde ilk önyüklemede düşük kaliteli grafik ayarlarına ayarlanmasına neden olan donanım otomatik algılamasıyla alakalı bir sorun düzeltildi.
  • Gerekli teknik özellikleri karşılayan bazı eski sistem yapılandırmalarında başlatma sırasında yanlış “Minimum Donanım Gereksinimleri karşılanmadı” hatasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Oyunu belirli donanım yapılandırmalarında başlatırken oluşabilecek birkaç bozulma düzeltildi.
  • Sistem belleği azaldığında oyun sırasında meydana gelen ve ERR_GFX_STATE hatasına neden olan bozulma düzeltildi.
  • Bazı sistem yapılandırmalarında grafik API’leri ve ekran modları arasında geçiş yaparken meydana gelebilecek birkaç bozulma düzeltildi.
  • Grafik ayarlarını önemli ölçüde artırırken sistemin video belleğinin tükenmesine neden olabilecek bir bozulma düzeltildi.
  • Intel NUC sistemlerini kullanırken veya tümleşik grafik donanımını kullanırken birkaç çökme ve performans sorunu düzeltildi.
  • Hikâye Modu ve Red Dead Online’da oyun sırasında meydana gelen birkaç rastgele bozulma hatası düzeltildi.

[2 Nisan 2020] – Genel / Çeşitli (PC)

  • Bozuk gölgelendirme önbelleği nedeniyle oyunun ‘ERR_GFX_STATE’ ile başlayan çökmesine neden olan bir sorun düzeltildi. Oyuncuların artık – başlatma argümanlarında “ignorepipelinecache” (ardışık düzen önbelleğini yoksay) kullanmaları veya bu soruna geçici bir çözüm bulmak için oyun dosyalarını elle tek tek silmeleri gerekmez. (https://support.rockstargames.com/articles/360040482073/)
  • Vulkan’ı birden fazla grafik kartı bulunan bazı sistemlerde kullanırken oluşan birkaç çökme ve takılma sorunları düzeltildi.
  • Bazı sistemlerde grafik API’leri ile görüntü modları arasında geçiş yaparken olan bozulmalar düzeltildi.
  • Entegre grafikli bazı sistemlerde ayarları değiştirirken oluşan bozulmalar düzeltildi.
  • Eşlenen ağ sürücüsünden oyunu Çevrimdışı modda çalıştırırken Hikâye Modunda oluşan bir bozulma düzeltildi.
  • Hikâye Modu ve Red Dead Online’da oyun sırasında meydana gelen birkaç rastgele çökme düzeltildi.
  • Bazı sistemlerde DirectX 12 kullanırken rasgele donma ve takılmalara neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Oyunu Windows 10 Insider Preview Build’ın bazı sürümlerinde çalıştırmaya çalışırken oluşan bir sorun düzeltildi.
  • Birden fazla grafik kartı bulunan sistemlerde Vulkan ve “Multisample anti-aliasing” (MSAA) kullanırken aydınlatma, gölgelendirme ve kar oluşturulmasının bozulmasıyla ilgili birkaç sorun düzeltildi.
  • Vulkan’ı birden çok grafik kartı olan sistemlerde kullanırken titreyen dokular ve diğer grafik bozulmalarıyla ilgili birkaç sorun düzeltildi.
  • Bazı silahlarda titremelere veya eksik dokulara neden olan bir sorun düzeltildi.

[9 Mart 2020] – Genel / Çeşitli (PS4 / Xbox One / PC / Stadia)

  • Red Dead Online’da oyun modları ve session’lar arasında geçiş yapmak gibi bazı eylemleri gerçekleştirirken sonu gelmez yükleme ekranlarıyla ilgili iyileştirmeler.
  • Oyuncu menüsü üzerinden kamp yaparken karşılaşılan sorunların, yanıp sönen uyarılar ve yanlış bir “Cripps has packed up your camp” uyarısının iyileştirilmesi.
  • Red Dead Online’da dinamik session değiştirme sırasında oyuncu kamplarının toplanma şansını azaltan birkaç ağ sorunu düzeltildi.
  • Red Dead Online’daki Radar / Harita üzerindeki işaretli yerlere yaklaşırken saha kamplarının doğru bir şekilde ortaya çıkmamasına neden olan bir iyileştirme.
  • Posses’deyken oyuncu atların ve binicilerin fırlatılmasına ilişkin sorunlar düzeltildi.
  • Red Dead Online oturumunda oyuncu atların yerinde donmasına ve diğer oyuncular yakında olduğunda hareket edememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Red Dead Online session’da görevden alındıktan ve yeniden çağrıldıktan sonra kirli gözükmesi gibi bazı oyuncu atı görsel özellikleri ile ilgili birkaç sorun düzeltildi.