Kullandığım kodlar için streamer includesi kullanmalısınız.
Aktörün ID sini kaydetmek için bir değişken tanımlamak gerekli, enum eklenen yere yani kodların başına.
new Actor;
Etkileşim kuracağımız aktörü oluşturmamız gerekli bu yüzden OnGameModeInit içine;
Actor = CreateDynamicActor(...);
Etkileşim için;
public OnPlayerGiveDamageDynamicActor(playerid, STREAMER_TAG_ACTOR:actorid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(actorid != INVALID_ACTOR_ID)
{
if(actorid == Actor)
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Etkileşim");
}
}
return 1;
}
Aktöre vurduğunuz zaman "Etkileşim" yazar, kolay bir mantık herkes yapabilir.
Konu anlatımı olarak bana biraz ADD-ON içeriği gibi göründü, ama yine de paylaşım ve anlatım için teşekkürler ^^
Alıntı yapılan: ThePosition - 03 Mart 2022, 14:30:05Konu anlatımı olarak bana biraz ADD-ON içeriği gibi göründü, ama yine de paylaşım ve anlatım için teşekkürler ^^
Yorum için teşekkür ederim fazla fark edecek bir şey yok zaten kısa bir şey...
Teşekkürler, fakat Kullanışlı Kodlar (https://www.gtamulti.com/forum/mod-galerisi/kullanisli-kodlar/) bölümüne ekleyebilirsin. Ufak bir kod için konu açılması saçma.
Alıntı yapılan: finch - 03 Mart 2022, 18:59:18Teşekkürler, fakat Kullanışlı Kodlar (https://www.gtamulti.com/forum/mod-galerisi/kullanisli-kodlar/) bölümüne ekleyebilirsin. Ufak bir kod için konu açılması saçma.
Canım istediği zaman eklerim... Aslında gerekte yok zaten açmışım buraya