Merhaba değerli GTAMulti.com üyeleri başlığa bakınca biraz garip gelmiş olabilir. Aslında bu konu bir nevi aim fonksiyonları hakkında temel bir anlatımdır. Her neyse şu şekilde anlatayım ben bunu aktör şeklinde kullanacağım mesela şöyle sağ tık yaptığımız zaman aktör üzerinde bir aim ile ilgili bir tepki yaptıracağız. Ama önce OnPlayerUpdate public kısmına gidelim.Kullanacağımız Native: GetPlayerKeysTanımlayalım;new keys, leftkeys, rightkeys;
GetPlayerKeys(playerid, keys, leftkeys, rightkeys);
Daha sonrasında GetPlayerTargetActor nativesini kullanacağız bunuda şu şekilde tanımlayınız;new actorid = GetPlayerTargetActor(playerid);
Burada yapmak istediğimiz aslında kısaca biraz video ile anlattım bu videoyu izleyerek daha net şekilde anlayabilirsiniz. :evet: Kodları aşağıda paylaştım ve konuyu uzun tutmak istemedim can sıkıcı olması olması iyi olmaz diye düşündüm.Ayrıca Kodlar;
if(actorid != INVALID_ACTOR_ID)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) < 24 || GetPlayerWeapon(playerid) > 31)
{
SendClientMessage(playerid, -1, "test");
}
}
İyi forumlar :sigara:
Anlatım biraz kötü olmuş olabilir kusura bakmayın elimden bu kadar :)
Anlatım için teşekkürler, ancak bu durumda OnPlayerKeyStateChange() çağrısını kullanmak sanırım daha stabil olacaktır.
Alıntı yapılan: ThePosition - 01 Mart 2022, 00:04:27Anlatım için teşekkürler, ancak bu durumda OnPlayerKeyStateChange() çağrısını kullanmak sanırım bu durumda daha tabil olacaktır.
Tabii, kullanıcıya göre değişir. :)
@R4IN Evet, ancak sunucu performansını olumsuz yönde etkileyebilir, bu çağrı saniyede ortalama 30 kez çağırılır, oyuncu etkinliklerine bağlı olarak bu durum sürekli değişkenlik gösterir. Araç sürmek ve ateş etmek bu durumu daha çok tetikleyen unsurlar arasındadır. Bu nedenle kullanılırken dikkatli olunması gerekiliyor.
Kaynak :
https://team.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate.html
Bu durumda, OnPlayerKeyStateChange çağrısı daha efektif olabilir ^^. Tekrardan paylaşım için teşekkürler, yararlı bir konu :helal:
kendimi 2014 yılında gibi hissettim, teşekkürler ^^, ekstra olarak onplayerupdate sunucu performansını kötü yönde etkiler,
@ThePosition haklı.
Alıntı yapılan: Hasan Sangrento - 01 Mart 2022, 18:55:30kendimi 2014 yılında gibi hissettim, teşekkürler ^^, ekstra olarak onplayerupdate sunucu performansını kötü yönde etkiler, @ThePosition haklı.
Yorumun için teşekkür ederim. :)
Anlatım için teşekkürler.
Alıntı yapılan: finch - 02 Mart 2022, 17:40:35Anlatım için teşekkürler.
Rica ederim yorumunuz için
Teşekkürler :)
Değişik bi anlatım sağol :)
Güzel konu :helal:
Gelişilebilir basit :helal: