GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Anlatımlar => Konuyu başlatan: gardiyantr - 10 Mayıs 2017, 11:39:31

Başlık: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: gardiyantr - 10 Mayıs 2017, 11:39:31
5 saniye boyunca ölümsüz oluyorsunuz timer süresi dolduğunda ise oyuna başlamış oluyorsunuz.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 10000000.0);
    SendClientMessage(playerid, -1, "{AAFF00}<!> {FFFFFF}Spawn koruması başladı, 5 saniye boyunca ölümsüzsün.");
    SetPlayerChatBubble(playerid, "{AAFF00}Spawn Korumasında", -1, 100.0, 10000);
    SetTimerEx("SpawnKoruma", 5000, 0, "i", playerid);
    return 1;
}

forward SpawnKoruma(playerid);
public SpawnKoruma(playerid)
{
    SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
    SendClientMessage(playerid, -1, "{AAFF00}<!> {FFFFFF}Spawn koruması sona erdi.");
    return 1;
}

Başlık: Ynt: Spawn Koruması (Can + Zırh)
Gönderen: Levi - 10 Mayıs 2017, 17:06:48
Paylaşım için teşekkürler fakat bu bir anlatım değil. Sadece kodları paylaşmışın.
Başlık: Ynt: Spawn Koruması (Can + Zırh)
Gönderen: Excision - 10 Mayıs 2017, 17:33:12
Alıntı yapılan: REFRACTIx - 10 Mayıs 2017, 17:06:48

Paylaşım için teşekkürler fakat bu bir anlatım değil. Sadece kodları paylaşmışın.

Ayrıca AK'yi neden defineledin ? Kullanmamışsın. Ve KZ yi tanıtmamışsın.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: Leture - 12 Mayıs 2017, 11:13:47
Mantıklı bir sistem, başarılı.
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: NexoR - 12 Mayıs 2017, 16:34:36
Adamlar sunucuda fake-kill yaptığını düşünürsek çok feci lag sorunu ortaya çıkacaktır. Timeri düzgün kullanmanızı tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: Backup - 13 Mayıs 2017, 16:36:45
Bu tür sistemlerde timere ihtiyaç yok. örnek verecek olursak ;
PAWN Kodu: Seç

new spawnkoruma[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerConnect(playerid)
{
spawnkoruma[playerid] = 0;
return true;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid,1000000);
spawnkoruma[playerid] = GetTickCount() + 5000;
SendClientMessage(playerid,-1,"5 saniyelik spawn koruman var.");
return true;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(spawnkoruma[playerid] > GetTickCount())
        {
            if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
            {
                SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
    }
        }
else if(spawnkoruma[playerid] < GetTickCount() && spawnkoruma[playerid] != 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
spawnkoruma[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,-1,"Spawn koruman bitti");
}
return true;
}
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: Guardian - 05 Haziran 2017, 15:28:54
Güzel bir sistem.

(http://www.game-state.com/94.23.208.199:9858/n-560x95_FFFFFF_FC7C05_000000_000000.png) (http://www.game-state.com/94.23.208.199:9858/)
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: Jizzy - 13 Ocak 2018, 10:23:16
Alıntı yapılan: Leture - 12 Mayıs 2017, 11:13:47

Mantıklı bir sistem, başarılı.
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: gardiyantr - 15 Ocak 2018, 12:36:16
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: Pablo - 15 Ocak 2018, 12:37:43
Alıntı yapılan: Leture - 12 Mayıs 2017, 11:13:47

Mantıklı bir sistem, başarılı.
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: gardiyantr - 15 Ocak 2018, 12:38:34
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: [ANLATIM]Spawn Koruması
Gönderen: FelleR - 27 Haziran 2019, 01:34:04
Yararlı.