GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

DIALOG_STYLE_LIST

Başlatan VERITAS, 27 Nisan 2020, 22:26:54

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

VERITAS

For döngüsünün içerisinde dialog göstermemek gerektiğini şimdi öğrendim. :) Teşekkürler.

Saygıdeğer @Metafor 'a teşekkürler. Gösterdiği yollar ile sorun çözülmüştür. K/A.


VERITAS

Alıntı yapılan: Metafor - 27 Nisan 2020, 23:40:31
for döngüsünün içerisinde yani for döngüsünün süslü parantezleri içerisinde dialog göstermeye çalışıyorsun, o süslü parantezler içerisinde dialog göstermeye çalışırsan tabiki hata verir.


PAWN Kodu: Seç
CMD:araclarim(playerid, params[])
{
    new string[500];
for(new i = 0, j = 0; i < MAX_ARAC; i++)
{
if(!strcmp(Araclar[i][AracSahibi], Player[playerid][Name], true, 24))
{
    format(string, sizeof(string), "%sAraç NO:[%d]\t[%s]\t[%s]\n",string, Araclar[i][AracID], Araclar[i][AracSahibi], Araclar[i][AracPlaka]);
Player[playerid][pAraclar][j] = Araclar[i][AracID];
j++;
}
}

ShowPlayerDialog(playerid, 230, DIALOG_STYLE_TABLIST, "Araç Listesi", string, "Tamam", "Çıkış");

return 1;
}

Gözümden kaçan bir detay kalmış bunları yapmama rağmen tekrardan Server: Unknown Command hatası aldım. @Metafor
Son düzenlenme: 28 Nisan 2020, 00:12:17 VERITAS

Amper

Loop içerisinde dialog gösterirseniz komut işleyişi bozulmaz sadece dialog loop içerisinde döndüğü kadar kişiye gösterilir. Hata verir düşüncesi yanlış ve kodlama tarzınızda tabsizeye dikkat etmenizi öneririm.


Eamon

Alıntı yapılan: VERITAS - 28 Nisan 2020, 00:09:02
Alıntı yapılan: Metafor - 27 Nisan 2020, 23:40:31
for döngüsünün içerisinde yani for döngüsünün süslü parantezleri içerisinde dialog göstermeye çalışıyorsun, o süslü parantezler içerisinde dialog göstermeye çalışırsan tabiki hata verir.


PAWN Kodu: Seç
CMD:araclarim(playerid, params[])
{
    new string[500];
for(new i = 0, j = 0; i < MAX_ARAC; i++)
{
if(!strcmp(Araclar[i][AracSahibi], Player[playerid][Name], true, 24))
{
    format(string, sizeof(string), "%sAraç NO:[%d]\t[%s]\t[%s]\n",string, Araclar[i][AracID], Araclar[i][AracSahibi], Araclar[i][AracPlaka]);
Player[playerid][pAraclar][j] = Araclar[i][AracID];
j++;
}
}

ShowPlayerDialog(playerid, 230, DIALOG_STYLE_TABLIST, "Araç Listesi", string, "Tamam", "Çıkış");

return 1;
}

Gözümden kaçan bir detay kalmış bunları yapmama rağmen tekrardan Server: Unknown Command hatası aldım. @Metafor


Komutu girdikten sonra server paneline bir göz at ordan bir hata veriyormu diye.

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

VERITAS

@Metafor, server panelinden herhangi bir hata vermiyor maalesef.


Amper

Pawno klasörü içerisinde pawn.cfg diye bir dosya yaratıp içerisine -d3 yaz ve ardından tekrar compile edip komutu dene. Eğer konsola herhangi bir hata yazdırırsa buraya yolla.


VERITAS

Alıntı yapılan: Amper - 28 Nisan 2020, 01:48:25
Pawno klasörü içerisinde pawn.cfg diye bir dosya yaratıp içerisine -d3 yaz ve ardından tekrar compile edip komutu dene. Eğer konsola herhangi bir hata yazdırırsa buraya yolla.

Hayır derleme sonucunda herhangi bir hataya rastlamadım.


Amper

Sunucuda komutu deneyin ve o şekilde sunucu konsoluna bakın. Compiler hatalarından bahsetmiyorum.


VERITAS

Alıntı yapılan: Amper - 28 Nisan 2020, 01:52:10
Sunucuda komutu deneyin ve o şekilde sunucu konsoluna bakın. Compiler hatalarından bahsetmiyorum.

Aynı şekilde onu da kontrol ettim ve herhangi bir değişiklik olmadı. Durum aynı.


Eamon

Bilmiyorum belki bundan kaynaklımıdır ama, eğer döngünün içerisindeki arac değeri boş ise array index of bount gibi bir hata verir fakat sen bir hata vermediğini söylüyorsun.

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

VERITAS

Alıntı yapılan: Metafor - 28 Nisan 2020, 01:59:45
Bilmiyorum belki bundan kaynaklımıdır ama, eğer döngünün içerisindeki arac değeri boş ise array index of bount gibi bir hata verir fakat sen bir hata vermediğini söylüyorsun.

Evet hiçbir hata vermemekle beraber sunucu içerisinde komutu kullanınca Server: Unknown Command diyor garip bir şekilde.


Amper

PAWN Kodu: Seç
CMD:araclarim(playerid, params[])
{
new string[500], i, j;
for(i = 0; i < MAX_ARAC; i++)
{
if(!strcmp(Araclar[i][AracSahibi], Player[playerid][Name]))
{
format(string, sizeof(string), "%sAraç NO:[%d]\t[%s]\t[%s]\n", string, Araclar[i][AracID], Araclar[i][AracSahibi], Araclar[i][AracPlaka]);
Player[playerid][pAraclar][j] = Araclar[i][AracID];
j++;
}
}

ShowPlayerDialog(playerid, 230, DIALOG_STYLE_TABLIST, "Araç Listesi", string, "Tamam", "Çıkış");
return 1;
}

Hatada farklılık olmayabilir fakat daha temiz bir kod haline getirdim yine de dene derim.


VERITAS

Alıntı yapılan: Amper - 28 Nisan 2020, 02:05:09
PAWN Kodu: Seç
CMD:araclarim(playerid, params[])
{
 new string[500], i, j;
 for(i = 0; i < MAX_ARAC; i++)
 {
 if(!strcmp(Araclar[i][AracSahibi], Player[playerid][Name]))
 {
 format(string, sizeof(string), "%sAraç NO:[%d]\t[%s]\t[%s]\n", string, Araclar[i][AracID], Araclar[i][AracSahibi], Araclar[i][AracPlaka]);
 Player[playerid][pAraclar][j] = Araclar[i][AracID];
 j++;
 }
 }

 ShowPlayerDialog(playerid, 230, DIALOG_STYLE_TABLIST, "Araç Listesi", string, "Tamam", "Çıkış");
 return 1;
}

Hatada farklılık olmayabilir fakat daha temiz bir kod haline getirdim yine de dene derim.

Hemen deniyorum.

Edit: Bir değişiklik yok hala aynı durum. @Amper
Son düzenlenme: 28 Nisan 2020, 02:09:31 VERITAS

Amper

Alıntı yapılan: VERITAS - 28 Nisan 2020, 02:06:11
Alıntı yapılan: Amper - 28 Nisan 2020, 02:05:09
PAWN Kodu: Seç
CMD:araclarim(playerid, params[])
{
 new string[500], i, j;
 for(i = 0; i < MAX_ARAC; i++)
 {
 if(!strcmp(Araclar[i][AracSahibi], Player[playerid][Name]))
 {
 format(string, sizeof(string), "%sAraç NO:[%d]\t[%s]\t[%s]\n", string, Araclar[i][AracID], Araclar[i][AracSahibi], Araclar[i][AracPlaka]);
 Player[playerid][pAraclar][j] = Araclar[i][AracID];
 j++;
 }
 }

 ShowPlayerDialog(playerid, 230, DIALOG_STYLE_TABLIST, "Araç Listesi", string, "Tamam", "Çıkış");
 return 1;
}

Hatada farklılık olmayabilir fakat daha temiz bir kod haline getirdim yine de dene derim.

Hemen deniyorum.

Edit: Bir değişiklik yok hala aynı durum. @Amper

O halde bunu baştan yapılandıralım.

Bir araç yaratıldığında sahip bilgisi gibi şeyler anında veritabanında güncelleniyor öyle değil mi? Eğer böyleyse veritabanında dialog üzerinde görüntülenecek sütünların isimlerini buraya yazar mısın?


VERITAS

Alıntı yapılan: Amper - 28 Nisan 2020, 02:11:38
O halde bunu baştan yapılandıralım.

Bir araç yaratıldığında sahip bilgisi gibi şeyler anında veritabanında güncelleniyor öyle değil mi? Eğer böyleyse veritabanında dialog üzerinde görüntülenecek sütünların isimlerini buraya yazar mısın?

AracID, AracSahibi, AracPlaka

Dialog üzerinde gözüken ve veritabanından bulunan sütunlar bunlar. @Amper

Bu arada dialog penceresini içeriye alınca yani j++;'nın altına çekince komut hata veriyor ama dialog penceresi açılıyor işlev görüyor. Ve  bir garip noktada neden acaba araçların listesini olunca göstermiyorda direkt 5 tane listitem getiriyor normalde olması gereken eğer varsa göster yoksa hiç gösterme burada kendi kendine listitem oluşturup iç değerleri boş gösteriyor acaba onun sebebi neden olabilir?

Son düzenlenme: 28 Nisan 2020, 03:44:31 VERITAS