Merhaba Arkadaşlar Bugün Sizlerle Modumdaki Anadolu Modunun Rehber Yetkisini 3 Level Nasıl Yapılır Onu Göstericem
Öncellikle Modun Pawnosuna Girip Ctrl + F Yapıp CMD:Rehberyap Diye Aratalım Ve Sonra Orayı Silip Aşağıdaki Kodla Değiştirelim
CMD:rehberyap(playerid, params[])
{
new ID, str[83 + 24 + 24], level;
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] < 7) return hataMesaji(playerid, "Bu komutu kullanmak için 7++ sahip olmalısın.");
if(sscanf(params, "ud", ID, level)) return aBilgi(playerid, "/RehberYap [Oyuncu Ismi Veya ID] [Level]");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu oyuncu sunucuda değil.");
//if(oyuncuData[ID][pRehber] >= 1) return hataMesaji(playerid, "Bu oyuncu zaten rehber.");
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] >= 5)
{
switch(level)
{
case 1:
{
format(str, sizeof(str), "{27ff00}» Yetki: {27ff00}Oyuncu %s, yetkili %s tarafından 1 Level Rehber Olarak Ayarladı.", getName(ID), getName(playerid));
}
case 2:
{
format(str, sizeof(str), "{27ff00}» Yetki: {27ff00}Oyuncu %s, yetkili %s tarafından 2 Level Rehber Olarak Ayarladı.", getName(ID), getName(playerid));
}
case 3:
{
format(str, sizeof(str), "{27ff00}» Yetki: {27ff00}Oyuncu %s, yetkili %s tarafından 3 Level Rehber Olarak Ayarladı.", getName(ID), getName(playerid));
}
default:
{
hataMesaji(playerid, "Levelleri 1, 2 ve 3 arası verebilirsin.");
return 1;
}
}
}
SendClientMessageToAll(-1, str);
oyuncuData[ID][pRehber] = level;
mysql_format(g_SQL, str, sizeof str, "UPDATE oyuncuveri SET rLevel = %d WHERE id = %d LIMIT 1", level, oyuncuData[ID][xID]);
mysql_tquery(g_SQL, str);
return 1;
}
Şimdi Sıra Taglarda
Altaki Kodu Aratalım
switch(oyuncuData[playerid][pRehber])
Buradaki Yeri Alta Vereceğim Kodla Değiştirelim
switch(oyuncuData[playerid][pRehber])
{
case 1:
{
if(c == -1)
{
format(sz, sizeof(sz), "{c56cf0}[1 Level Rehber] {%06x}%s[%d]: {c56cf0}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, getName(playerid), playerid, IDBulName("c56cf0", "ffee58", text));
SendClientMessageToAll(-1, sz);
}
else
{
format(sz, sizeof(sz), "{c56cf0}[1 Level Rehber] {%s}[%s] {%06x}%s[%d]: {c56cf0}%s", CeteIslem[c][ceteRengi], CeteIslem[c][ceteTagi], GetPlayerColor(playerid) >>> 8, getName(playerid), playerid, IDBulName("c56cf0", "ffee58", text));
SendClientMessageToAll(-1, sz);
}
return 0;
}
case 2:
{
if(c == -1)
{
format(sz, sizeof(sz), "{c56cf0}[2 Level Rehber] {%06x}%s[%d]: {c56cf0}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, getName(playerid), playerid, IDBulName("c56cf0", "ffee58", text));
SendClientMessageToAll(-1, sz);
}
else
{
format(sz, sizeof(sz), "{c56cf0}[2 Level Rehber] {%s}[%s] {%06x}%s[%d]: {c56cf0}%s", CeteIslem[c][ceteRengi], CeteIslem[c][ceteTagi], GetPlayerColor(playerid) >>> 8, getName(playerid), playerid, IDBulName("c56cf0", "ffee58", text));
SendClientMessageToAll(-1, sz);
}
return 0;
}
case 3:
{
if(c == -1)
{
format(sz, sizeof(sz), "{c56cf0}[3 Level Rehber] {%06x}%s[%d]: {c56cf0}%s", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, getName(playerid), playerid, IDBulName("c56cf0", "ffee58", text));
SendClientMessageToAll(-1, sz);
}
else
{
format(sz, sizeof(sz), "{c56cf0}[3 Level Rehber] {%s}[%s] {%06x}%s[%d]: {c56cf0}%s", CeteIslem[c][ceteRengi], CeteIslem[c][ceteTagi], GetPlayerColor(playerid) >>> 8, getName(playerid), playerid, IDBulName("c56cf0", "ffee58", text));
SendClientMessageToAll(-1, sz);
}
return 0;
}
}
İşlemimiz Bitmiştir İyi Kullanımlar[/size]
Kullanacak Kişilere İyi Kullanımlar
Yasaklı Modlar > Anadolu HP
Alıntı yapılan: Bölüm KurallarıADD-ON olarak paylaştığınız kodlar her mod için uygun olmalıdır. Modunuzdan aldığınız kodları tüm modlara uygun hale getirmelisiniz. Eksik olmamalı ve hata, uyarı vermemelidir.