GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => Yardım Talepleri => PAWN Kodlama => Kilitli Konular => Konuyu başlatan: İlyas. - 17 Nisan 2017, 19:16:41

Başlık: Samp Filterscript Nasıl Yazılır
Gönderen: İlyas. - 17 Nisan 2017, 19:16:41
Öncelikle Selamun Aleykum

Başlıkdada Belirttiğim Gibi Filterscript Nasıl Yazılır Sölerseniz Çok Sevinirim
Başlık: Ynt: Samp Filterscript Nasıl Yazılır
Gönderen: trabzon - 17 Nisan 2017, 19:28:35
PAWN Kodu: Seç
#include a_samp

public OnFilterScriptInit()
{
    print("FilterScript açıldı !.");
    return 1;
}   
Başlık: Ynt: Samp Filterscript Nasıl Yazılır
Gönderen: İlyas. - 17 Nisan 2017, 19:30:50
Alıntı yapılan: Silver - 17 Nisan 2017, 19:28:35

PAWN Kodu: Seç
#include a_samp

public OnFilterScriptInit()
{
    print("FilterScript açıldı !.");
    return 1;
}   



Eklemek İstediğim Komutları Kodları Vb public OnFilterScriptInit() Altına Mı Eklicem ?
Başlık: Ynt: Samp Filterscript Nasıl Yazılır
Gönderen: LxP - 17 Nisan 2017, 22:18:53
internette birsürü pawno dersleri videosu bulunmakta,bakabilirsin.
Başlık: Ynt: Samp Filterscript Nasıl Yazılır
Gönderen: trabzon - 17 Nisan 2017, 22:26:48
Alıntı yapılan: İlyas. - 17 Nisan 2017, 19:30:50

Alıntı yapılan: Silver - 17 Nisan 2017, 19:28:35

PAWN Kodu: Seç
#include a_samp

public OnFilterScriptInit()
{
    print("FilterScript açıldı !.");
    return 1;
}   



Eklemek İstediğim Komutları Kodları Vb public OnFilterScriptInit() Altına Mı Eklicem ?


Hayır, bu public filterscript mod ile açıldığında meydana gelecek olan şeylerdir.

Mesela,map / araç eklemek koymak gibi bu public`in içine koyabilirsin.
Komutlar ise, dcmd veya zmcd kullanılarak modun istenilen bir yerine koyulabilir.