GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => Yardım Talepleri => PAWN Kodlama => Kilitli Konular => Konuyu başlatan: Ceto. - 17 Haziran 2017, 19:19:59

Başlık: Servere İsteksarki Ve Sorusor Komutu
Gönderen: Ceto. - 17 Haziran 2017, 19:19:59
Merhaba serverim için /isteksarki ve /sorusor sistemi lazım yardımcı olabilirmisiniz?
Başlık: Ynt: Servere İsteksarki Ve Sorusor Komutu
Gönderen: TRSinan28 - 17 Haziran 2017, 19:21:51
Araştırırsanız bu istediklerinizi bulabilirsiniz..Daha önce görmüştüm.
Başlık: Ynt: Servere İsteksarki Ve Sorusor Komutu
Gönderen: Ceto. - 17 Haziran 2017, 19:22:32
Aradımda bulamadım
Başlık: Ynt: Servere İsteksarki Ve Sorusor Komutu
Gönderen: SpooK - 17 Haziran 2017, 19:42:22
Ben CnR moduna göre ayarladım aynı moddur diye düşündüm ve buyur
komutların olduğu kısma



PAWN Kodu: Seç
CMD:isteksarki(playerid,params[])
{
new string[256],yazi2[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(sscanf(params,"us[128]",string)) return BilgiMesaji(playerid,"Kullanım : /isteksarki [sarki]");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return HataMesaji(playerid,"Belirtilen oyuncu sunucuya giriş yapmamış");
if(GetPVarInt(playerid, "raporsure") > GetTickCount())
{
        format(string,sizeof(string),"Bu komutu 2 dakikada bir kez kullanabilirsin!");
    HataMesaji(playerid,string);
    return 1;
}
format(yazi2,sizeof(yazi2),"[RAPOR] Öneren: %s(%d) Şarkı adı: %s(%d)",sendername,playerid,string);
SendClientMessageToAllDj(yazi2);
SCM(playerid,COLOR_ADMIN,"Raporunuz online DJlere başarıyla ulaştırılmıştır!");
SetPVarInt(playerid, "raporsure", GetTickCount() + 120000);
return 1;
}
CMD:sorusor(playerid,params[])
{
new string[256],yazi2[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(sscanf(params,"us[128]",string)) return BilgiMesaji(playerid,"Kullanım : /sorusor [sorunuz]");
if(GetPVarInt(playerid, "raporsure") > GetTickCount())
{
        format(string,sizeof(string),"Bu komutu 2 dakikada bir kez kullanabilirsin!");
    HataMesaji(playerid,string);
    return 1;
}
format(yazi2,sizeof(yazi2),"[RAPOR] Soruyu Soran: %s(%d) Soru: %s",sendername,playerid,string);
SendClientMessageToAllRehber(yazi2);
SCM(playerid,COLOR_ADMIN,"Raporunuz online REHBER lere başarıyla ulaştırılmıştır!");
SetPVarInt(playerid, "raporsure", GetTickCount() + 120000);
return 1;
}

Aşağılardan bi yere
PAWN Kodu: Seç
public SendClientMessageToAllDj(msg[])
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
if(DJ[i] >= 1)
{
    SendClientMessage(i,COLOR_ADMIN,msg);
}
}
}
}

public SendClientMessageToAllRehber(msg[])
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
if(rehber[i] >= 1)
{
    SendClientMessage(i,COLOR_ADMIN,msg);
}
}
}
}




hata elbette vericektir modundaki değişkenleri bilmiyorum, onun için rehber ve dj değişkenlerini hatalarla bereaber yazarsın.
Başlık: Ynt: Servere İsteksarki Ve Sorusor Komutu
Gönderen: Ceto. - 17 Haziran 2017, 19:55:59
kardeşm öncelikle saol bunu nereye atacam cvplarsan sevırım
Başlık: Ynt: Servere İsteksarki Ve Sorusor Komutu
Gönderen: Nyks - 17 Haziran 2017, 21:28:57
// Modun Boş Bir Kısmına Ekle.

PAWN Kodu: Seç
CMD:isteksarki(playerid,params&#38;#91;])
{
new string[256],yazi2[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(sscanf(params,"us[128]",string)) return BilgiMesaji(playerid,"Kullanım : /isteksarki [sarki]");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return HataMesaji(playerid,"Belirtilen oyuncu sunucuya giriş yapmamış");
if(GetPVarInt(playerid, "raporsure") > GetTickCount())
{
        format(string,sizeof(string),"Bu komutu 2 dakikada bir kez kullanabilirsin!");
    HataMesaji(playerid,string);
    return 1;
}
format(yazi2,sizeof(yazi2),"[RAPOR] Öneren: %s(%d) Şarkı adı: %s(%d)",sendername,playerid,string);
SendClientMessageToAllDj(yazi2);
SCM(playerid,COLOR_ADMIN,"Raporunuz online DJlere başarıyla ulaştırılmıştır!");
SetPVarInt(playerid, "raporsure", GetTickCount() + 120000);
return 1;
}
CMD:sorusor(playerid,params&#38;#91;])
{
new string[256],yazi2[256];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(sscanf(params,"us[128]",string)) return BilgiMesaji(playerid,"Kullanım : /sorusor [sorunuz]");
if(GetPVarInt(playerid, "raporsure") > GetTickCount())
{
        format(string,sizeof(string),"Bu komutu 2 dakikada bir kez kullanabilirsin!");
    HataMesaji(playerid,string);
    return 1;
}
format(yazi2,sizeof(yazi2),"[RAPOR] Soruyu Soran: %s(%d) Soru: %s",sendername,playerid,string);
SendClientMessageToAllRehber(yazi2);
SCM(playerid,COLOR_ADMIN,"Raporunuz online REHBER&#38;#039;lere başarıyla ulaştırılmıştır!");
SetPVarInt(playerid, "raporsure", GetTickCount() + 120000);
return 1;
}


modun altına ekle.
PAWN Kodu: Seç
public SendClientMessageToAllRehber(msg&#38;#91;])
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
if(rehber[i] >= 1)
{
    SendClientMessage(i,COLOR_ADMIN,msg);
}
}
}
}