İyi günler iyi forumlar.
Benim Sorunum: User veya başka birisi spawn olunca eline "Flamethrower" silahı geliyor bazende gelmiyorum modun içinde iyice arattım hem "37" sayısını hemde "flame"yi (37, Flamethrower'ın ID'si) Ama bulamadım.
Yardımcı Olacaklara şimdiden teşekkürler.
SS
(http://i.hizliresim.com/R0zoyo.png) (http://hizliresim.com/R0zoyo)
Weapon_Flame diye arat bişey çıkmazsa Flame diye arat.
Alıntı yapılan: Excision - 02 Mayıs 2017, 19:06:30
Weapon_Flame diye arat bişey çıkmazsa Flame diye arat.
Okumadan cevaplıyorsun herhalde. Adam zaten flame diye arattım diyor. Weapon_Flame içinde Flame var zaten. Include veya filterscriptlardan kaynaklanabilir.
Alıntı yapılan: Kodir - 02 Mayıs 2017, 19:08:34
Alıntı yapılan: Excision - 02 Mayıs 2017, 19:06:30
Weapon_Flame diye arat bişey çıkmazsa Flame diye arat.
Okumadan cevaplıyorsun herhalde. Adam zaten flame diye arattım diyor. Weapon_Flame içinde Flame var zaten. Include veya filterscriptlardan kaynaklanabilir.
Dikkatimi çekmedi, haklısın. Sorun büyük bir ihtimalle FS lerde.
Sadece 1 FS "LoadMap" Kullanıyorum (Map FS'sİ)
"OnGameModeInIt" publicine kodlanır ve "AddPlayerClass" kodu kullanılır.Bir oyuncunun doğduğu zaman sahip olduğu bilgi ve özellikleri belirlemek için kullanılır.
Kod:
AddPlayerClass(skinid(Bakınız:Skin IDler),X,Y,Z,bakış açısı,silah IDidsi,silah mermi sayısı
---Bu yazıdan fikir yürütebilirsin diye düşünüyorum.Konu ile alakası yoksa uyarın :kahkaha:
Alıntı yapılan: sinan28 - 02 Mayıs 2017, 19:42:58
"OnGameModeInIt" publicine kodlanır ve "AddPlayerClass" kodu kullanılır.Bir oyuncunun doğduğu zaman sahip olduğu bilgi ve özellikleri belirlemek için kullanılır.
Kod:
AddPlayerClass(skinid(Bakınız:Skin IDler),X,Y,Z,bakış açısı,silah IDidsi,silah mermi sayısı
---Bu yazıdan fikir yürütebilirsin diye düşünüyorum.Konu ile alakası yoksa uyarın :kahkaha:
Kardeşim spawn olunca eline gelen silahlar "OnPlayerSpawn" publicinde belirlenir demek istediğini anladım ama alakasız :D ben özellikle OnPlayerSpawn daki silah verme kodlarına da baktım ama yok maalesef. Ama fikrin için teşekkürler.
Son çare olarak oyuncunun eline flame geldiğinde silmesini ayarla.(Galiba RyDeR'in böyle bir sistemi vardı)
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 37) GivePlayerWeapon(playerid,37,0);
Sürekli güncel edilen bir yere ekle veya OnPlayerUpdate'ye ekle.
Alıntı yapılan: _Backup - 02 Mayıs 2017, 21:10:48
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 37) GivePlayerWeapon(playerid,37,0);
Sürekli güncel edilen bir yere ekle veya OnPlayerUpdate'ye ekle.
Bu Seferde Adam O Silahı Alınca Silah Değiştiremiyor Hep O Silah Elinde Kalıyor.
OnPlayerSpawn'da Olabilir. :rockstar:
OnPlayerLeaveDynamicArea var mı modda bakar mısın bi
Alıntı yapılan: Quintel - 03 Mayıs 2017, 08:04:02
Alıntı yapılan: _Backup - 02 Mayıs 2017, 21:10:48
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 37) GivePlayerWeapon(playerid,37,0);
Sürekli güncel edilen bir yere ekle veya OnPlayerUpdate'ye ekle.
Bu Seferde Adam O Silahı Alınca Silah Değiştiremiyor Hep O Silah Elinde Kalıyor.
Bir kez kontrol edilmesini şartla ap açık ekleme