Modumda weapon-config includesini kullanıyorum, lakin /kill çekip öldüğüm zaman loglarda
[13:27:49] [debug] Run time error 4: "Array index out of bounds"
[13:27:49] [debug] Accessing element at index 65535 past array upper bound 999
[13:27:49] [debug] AMX backtrace:
[13:27:49] [debug] #0 000644c0 in public WC_OnPlayerDeath (0, 65535, 51) from Drift.amx
[13:27:49] [debug] #1 00019b08 in public AB_OnPlayerDeath (0, 65535, 51) from Drift.amx
[13:27:49] [debug] #2 0000e07c in public OnPlayerDeath (0, 65535, 255) from Drift.amx
[13:27:49] [death] alicannn23 died 255
gibi yazılar gördüm. Bunun sebebi nedir ? Nasıl çözebilirim.
OnPlayerDeath`ı buraya atarmısın bi.
+
[13:27:49] [debug] #0 000644c0 in public WC_OnPlayerDeath (0, 65535, 51) from Drift.amx
[13:27:49] [debug] #1 00019b08 in public AB_OnPlayerDeath (0, 65535, 51) from Drift.amx
[13:27:49] [debug] #2 0000e07c in public OnPlayerDeath (0, 65535, 255) from Drift.amx
Drift amx ve gamemode'n OnPlayerDeath kısımlarını gönder dostum.
stock WC_SetPlayerHealth
diye arat
tüm stocku şu şekilde değiştir.
stock WC_SetPlayerHealth(playerid, Float:health, Float:armour = -1.0)
{
if (playerid < 0 || playerid >= MAX_PLAYERS) {
return 0;
}
if (health <= 0) {
//s_PlayerArmour[playerid] = 0.0;
//s_PlayerHealth[playerid] = 0.0;
PlayerDeath(playerid, "KNIFE", "KILL_Knife_Ped_Die");
} else {
if (armour != -1.0) {
s_PlayerArmour[playerid] = armour;
}
s_PlayerHealth[playerid] = health;
UpdateHealthBar(playerid, true);
}
İncludelerdeki ve moddaki OnPlayerDeath publicini gönder, yardımcı olurum.
Sorunu halletmiştim. Konuyu kilitlemeyi unutmuşum. KONU KILIT.