GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

[Ultio Studio]San Fierro Karakol Özel Map!

Başlatan Doukanyrdn, 11 Temmuz 2017, 01:04:06

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Doukanyrdn


Kendi çapımda yaptığım mapleri sizinle paylaşacağım.İstek map yapıyorum.

Map Resimi;




Map Kodları;

PAWN Kodu: Seç
new tmpobjid;
tmpobjid = CreateObject(19482, -1571.665527, 694.827941, 12.459062, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterialText(tmpobjid, "California Police ", 0, 110, "Engravers MT", 70, 1, 0xFF0000FF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateObject(19482, -1571.678222, 700.496826, 10.799069, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterialText(tmpobjid, "Police Department", 0, 120, "Engravers MT", 40, 1, 0xFF0000FF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateObject(1685, -1575.954833, 690.257873, 6.899055, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19162, "newpolicehats", "policehatmap2", 0x00000000);
tmpobjid = CreateObject(19482, -1571.594970, 691.887878, 13.699065, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
SetObjectMaterialText(tmpobjid, "C.A.P.D", 0, 70, "Fixedsys", 34, 1, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateObject(1536, -1571.706909, 691.468383, 13.077755, 0.500000, -89.999992, 89.899963, 300.00);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19962, "samproadsigns", "greenbackgroundsign", 0x00000000);
tmpobjid = CreateObject(1536, -1571.707031, 691.828552, 13.057758, 0.500000, -89.999992, 89.899963, 300.00);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 19962, "samproadsigns", "greenbackgroundsign", 0x00000000);
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
tmpobjid = CreateObject(7090, -1571.764892, 705.110778, 12.219062, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19797, -1571.676269, 700.011962, 12.741123, 170.300064, 0.199999, -91.300033, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.798950, 692.833129, 13.929077, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.785766, 692.837524, 10.469066, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.754516, 692.836547, 6.999066, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1572.228393, 698.427307, 11.079071, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.777954, 702.437500, 13.919079, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.774780, 702.466796, 10.479069, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.771118, 702.432067, 7.009063, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.788696, 711.980895, 13.909070, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.780517, 712.080566, 10.489067, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.780517, 711.980468, 7.029042, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 300.00);
tmpobjid = CreateObject(19448, -1571.783081, 717.036437, 10.929152, -90.400016, 1.599999, -178.999862, 300.00);

Son düzenlenme: 12 Temmuz 2017, 02:06:41 Doukanyrdnn

Gogh

Hırsız polis sunucuları için güzel olmuş :helal:



Controbryget

Farklı bir texture olmuş hoş duruyor aynı şekilde SF degilde LV üzerindeki çalışmalarını bekliyoruz. ;) :)


Gogh

Bende roleplay için LS çalışmalarını bekliyorum  :P


Doukanyrdn

Alıntı yapılan: BrainDamaged. - 11 Temmuz 2017, 01:30:50

Farklı bir texture olmuş hoş duruyor aynı şekilde SF degilde LV üzerindeki çalışmalarını bekliyoruz. ;) :)

Tamamdır. :helal:
Alıntı yapılan: TheRealistic - 11 Temmuz 2017, 01:31:37

Bende roleplay için LS çalışmalarını bekliyorum  :P

Bende o iş merak etme.
Son düzenlenme: 11 Temmuz 2017, 01:37:10 Doukanyrdnn

ParsMapping

Öncelikle emeğine saglık bunu bir eleştiri gibide değilde bir dost tavsiyesi olarak gör. birazdaha gerçeğe dayalı birşeyler yapmaya çalış eminim yapabilirsin haritayı yaparken gerçek binalar sürekli gözünden canlansın. iyi çalısmalar


FrankTR

Alıntı yapılan: ParsMapping - 11 Temmuz 2017, 08:42:49

Öncelikle emeğine saglık bunu bir eleştiri gibide değilde bir dost tavsiyesi olarak gör. birazdaha gerçeğe dayalı birşeyler yapmaya çalış eminim yapabilirsin haritayı yaparken gerçek binalar sürekli gözünden canlansın. iyi çalısmalar


Katılıyorum, objeleri filan güzel yerleştirmişsin. Kendini kısa sürede geliştireceğini düşünüyorum, ayrıca paylaşım için teşekkür ederiz :)  başarılar  :helal:







Doukanyrdn

Alıntı yapılan: ParsMapping - 11 Temmuz 2017, 08:42:49

Öncelikle emeğine saglık bunu bir eleştiri gibide değilde bir dost tavsiyesi olarak gör. birazdaha gerçeğe dayalı birşeyler yapmaya çalış eminim yapabilirsin haritayı yaparken gerçek binalar sürekli gözünden canlansın. iyi çalısmalar
Önerin için çok teşekkür ederim,dikkate alacağım. :helal:


Furki

Map Yapmak Binanın Yarısına Texture Atıp Yarısını Bırakmaksa Güzel Diyebilirim..  :hm:


ServerBey.

Uğraşılmadan yapılmış. Daha güzel olabilirdi. Yine de emek var sonuçta. Başarılar...

-Ücretli Pawn Script Kodlanır-

Doukanyrdn

Sanırım siz şaka yapıyorsunuz binaya bilerek öyle yaptım şekil katsin diye.


HalilTemur


HardOneTurk

Map yapılır ucret ilk odeyecekler ekleyeblr. Skype Mapper hardoneturk

https://i.hizliresim.com/nj8WNl.gif
sunucu rekor : https://hizliresim.com/ROEW2Z

lezetli MAPLAR

Wendiassa