Bu gördüğüm hile benim sunucumda bile kullanılıyordu ve bu hile için neler yapabileceğimi düşündüm. Kafamda şöyle bi mantık ortaya çıkardım. "Ulan bu cleo zaten AFK yapıyor, O halde onplayerweaponshot'ta afk ise sıktığında kicklersem bu hileyi de fixlerim. xd"
Pekala bu kadar yazı yeterli, kodlara geçelim (Kodlar tarafıma ait, alıntı söz konusu değildir.):
#include <afk>
#include <a_samp>
new afkoldu[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerPause(playerid)
{
afkoldu[playerid] = true;
return 1;
}
public OnPlayerUnpause(playerid)
{
afkoldu[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if (afkoldu[playerid])
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}
Teşekkürler.
Normal Ateşek ederken ESC Basarsa. Kick(playerid); Yer Ozaman?
Paylaşım için teşekkürler :)
Alıntı yapılan: Matite - 26 Nisan 2019, 21:45:29
Teşekkürler.
Normal Ateşek ederken ESC Basarsa. Kick(playerid); Yer Ozaman?
Test edebilirsiniz, sorun olursa bana buradan iletin çözüm sağlarım.
Paylasım ıcın tesekkurler yararlı olmus
Kodlarda alıntı yapılacak bir şey yok zaten, boşuna afkoldu diye bir değişken yaratmışsınız. Oyuncu oyundan çıktığında bug olacak. Ayrıca her ateş ettiğinde çalışacağı için yine kayıp oluşuyor. 2013 mantığında engelleme yöntemi, ancak güncel hileler çok fazla gelişmiş. Bir işe yarayacağını sanmıyorum, kullanacaklar için en azından daha mantıklı tek satırlık bir kodu aşağıya bırakıyorum. :oku2:
#include <afk>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(IsPlayerPause(playerid)) Kick(playerid);
return 1;
}
bu kadar uğraşmışsınız da weapon-config includesin de tek ayarı açtığınızda bunlar çözülüyor zaten? :oku2:
weapon config kullanmıyorsanız
@Renard 'ın yaptığı çok daha stabil ve kullanışlı.
Alıntı yapılan: Renard - 27 Nisan 2019, 15:56:18
Kodlarda alıntı yapılacak bir şey yok zaten, boşuna afkoldu diye bir değişken yaratmışsınız. Oyuncu oyundan çıktığında bug olacak. Ayrıca her ateş ettiğinde çalışacağı için yine kayıp oluşuyor. 2013 mantığında engelleme yöntemi, ancak güncel hileler çok fazla gelişmiş. Bir işe yarayacağını sanmıyorum, kullanacaklar için en azından daha mantıklı tek satırlık bir kodu aşağıya bırakıyorum. :oku2:
#include <afk>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(IsPlayerPause(playerid)) Kick(playerid);
return 1;
}
İşe yarayacağını sanmamanız sistemi test ettiğinizi bile göstermiyor, sistem tarafımca test edildi ve sorunsuz çalışıyor. Onun dışında afk includesinde IsPlayerPause fonksiyonuna dikkat etmedim.
Paylaşım için teşekkürler.
Reis yapmış yaa,kullanıyorum fakat şu yönden emek verdin diye çünkü benim sunucumda böyle bir hile mevcut değil ama emeğin var diye kullanıyorum.
Paylaşım için teşekkürler.
Alıntı yapılan: Cengo - 04 Mayıs 2019, 18:34:18
Reis yapmış yaa,kullanıyorum fakat şu yönden emek verdin diye çünkü benim sunucumda böyle bir hile mevcut değil ama emeğin var diye kullanıyorum.
:kalp: :kalp: :kalp:
Ellerine sağlık dost.
Eline sağlık.
Mantıklı bir çözüm yolu paylaşım için teşekkürler.
Teşekkürler.
Thanks. :helal:
Paylaşım için teşekkürler.
Yararlı
Yorumlar için teşekkürler.
kanka bendeki hile hala geçiyor xd
Yararlı konu.
Paylaşım İçin Teşekkürler.
Paylaşım için Teşekkürler.
Eskide kaldı bu yöntem.
Doların 1.5-2 lira olduğu dönemlerde kullanılabilirdi.
Paylaşım, için tşk <3 ( Hala kullanılabilir, bir çok hileyide fixler)