Kod Alıntıdır Nerden aldımı hatırlamıyorum Çözümü budur Çalışıyor Test Ettim.
Sadece Uyarı Verir eyer atmasını isterseniz Uyarı notula değiştirin veya yanına ekleyin
Kick(playerid);
GameTextForPlayer(playerid, "~r~~h~YASAK - C-BUG!", 3000, 4);Modun Başına
//anti C-BUG
new bool:pCBugging[MAX_PLAYERS];
new ptmCBugFreezeOver[MAX_PLAYERS];
new ptsLastFiredWeapon[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Ekleyin
if(!pCBugging[playerid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
switch(GetPlayerWeapon(playerid))
{
case WEAPON_DEAGLE, WEAPON_SHOTGUN, WEAPON_SNIPER:
{
ptsLastFiredWeapon[playerid] = gettime();
}
}
}
else if(PRESSED(KEY_CROUCH))
{
if((gettime() - ptsLastFiredWeapon[playerid]) < 1)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);
pCBugging[playerid] = true;
GameTextForPlayer(playerid, "~r~~h~YASAK - C-BUG!", 3000, 4);
KillTimer(ptmCBugFreezeOver[playerid]);
ptmCBugFreezeOver[playerid] = SetTimerEx("CBugFreezeOver", 1500, false, "i", playerid);
}
}
}
Modun Stock ilgili yerlere ekleyin
stock ResetPlayerVariables(playerid)
{
// ** GENERAL
pCBugging[playerid] = false;
// ** TIMERS
KillTimer(ptmCBugFreezeOver[playerid]);
// ** TIMESTAMPS
ptsLastFiredWeapon[playerid] = 0;
return 1;
}Modun Sonuna Ekleyin.
// ** FUNCTIONS
forward CBugFreezeOver(playerid);
public CBugFreezeOver(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
pCBugging[playerid] = false;
return 1;
}