Merhabalar Yayılan Çoğu Pakette Olan Ama Yayılan Fixlere Ulaşamayan Sunucu Sahibi Ve Geliştiricilerimiz İçin Bu Kill All Fixinin Etkili Olduğunu Düşünüyorum Eleştiriye Açığım İyi günler. :D
forward Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2); public Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2){ new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; if (!IsPlayerConnected(p1) || !IsPlayerConnected(p2)){ return -1.00; } GetPlayerPos(p1,x1,y1,z1); GetPlayerPos(p2,x2,y2,z2); return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); }
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(weaponid == 4 && GetDistanceBetweenPlayers(playerid, damagedid) > 2)
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}
Discord rox1nxrd :kalp:
geçilmesi çok basit bir fix.
Alıntı yapılan: haroldjackson - 15 Ağustos 2024, 00:00:44geçilmesi çok basit bir fix.
görüşlerin için teşekkürler bayım.
Bu kod eskiden kullanılıyordu kullanacak kişilere raknet üzerinden daha işlevli olanı var onu tavsiye ederim.
if (weaponid == 4 && amount >= 50 || weaponid == 4 && amount == 0)
onplayerdamage
Alıntı yapılan: Hata - 16 Ağustos 2024, 02:07:48if (weaponid == 4 && amount >= 50 || weaponid == 4 && amount == 0)
onplayerdamage
SA:DM özlendi😁 eski adminin ve testerin ben😇
Alıntı yapılan: Murat Budak - 16 Ağustos 2024, 01:17:11Bu kod eskiden kullanılıyordu kullanacak kişilere raknet üzerinden daha işlevli olanı var onu tavsiye ederim.
görüşlerin için teşekkürler bayım.
Alıntı yapılan: Hata - 16 Ağustos 2024, 02:07:48if (weaponid == 4 && amount >= 50 || weaponid == 4 && amount == 0)
onplayerdamage
Doğrudur.
Baydı artık, basic, yenilikçi paylaşımlar yapın bence bunlar çok eskide kaldı.
const IPacket_RPC_Damage = 115;
const IPacket_RPC = 20;
const Float:floatdeger = 889126912.000000;
IRawPacket:IPacket_RPC(playerid, BitStream:bs)
{
new rpcid, numberOfBitsOfData;
BS_ReadValue(bs,
PR_IGNORE_BITS, 8, // packet id
PR_UINT8, rpcid,
PR_CUINT32, numberOfBitsOfData
);
if (rpcid == IPacket_RPC_Damage)
{
new bGiveOrTake;
new uiPlayerID;
new float: fDamageAmountToSend;
new iWeaponID;
new iBodyPart;
BS_ReadValue(bs,
PR_BOOL, bGiveOrTake
);
BS_ReadValue(bs,
PR_UINT8, uiPlayerID
);
BS_ReadValue(bs,
PR_FLOAT, fDamageAmountToSend
);
BS_ReadValue(bs,
PR_UINT32, iWeaponID
);
BS_ReadValue(bs,
PR_UINT8, iBodyPart
);
if (iWeaponID == 4) return Kick(playerid);
if (GetPlayerAnimationIndex(playerid) == 1130) return false;
if(uiPlayerID == 255)
{
return false;
}
if(fDamageAmountToSend == floatdeger)
{
return false;
}
if(iWeaponID == 13888)
{
return false;
}
if(iWeaponID == 1024)
{
return false;
}
if(iWeaponID == 1092)
{
return false;
}
}
return 1;
}
Alıntı yapılan: ReveR - 17 Ağustos 2024, 23:56:57Baydı artık, basic, yenilikçi paylaşımlar yapın bence bunlar çok eskide kaldı.
....