Piyasadan ve buralardan ayrılma kararı aldım zamanında arkadaşlarımızla güçlü bir koruma yaptık ve artık samp ortamının kalmadığını ve sunucu acıcak kişilere yardımda bulunmak istedim bu koruma rion un görünmeyen kücük bir kısmı sadece sizlere burada nasıl sunucunuza anti-sobeit yapabilirsiniz bunu göstermek istedim burada sunucuya girmeye çalışan efe sa dan tutun bypasss asi ye kadar fixlenmiştir bu kodları s0beit kodlayan kişilerin anlayacağını ve bunlardan yararlarlanarak sobeitlerini sunuculara sokacağını bilsem de bunun geliştirilmesinin önünün cok açık olduğunu ve sadece mantığın bu olmadığının da altını çizerim elimden geldiği kadar sizlere yardımcı olabilirim fakat çok aktif olamıyorum konunun altına elbet linç ve kötü yorumlar gelicektir önemsemeyeceğim sadece yardımcı olmak istedim. Kendinize iyi bakın tekrardan bir zaman görüşmek dileğiyle....
Bunun gibi birçok şeyleri paylaşacağım katılmanızı öneririm.
#include <a_samp>
forward OnClientCheckResponse(playerid, actionid, memaddr, retndata);
native SendClientCheck(playerid, actionid, memaddr, memOffset, bytesCount);
enum(<<= 1)
{
NULL = 0,
SOBEIT = 0x5E8606
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientCheck(playerid, 0x2, 0, 0, 4);
new actionid = 0x5, memaddr = SOBEIT, retndata = 0x4;
SendClientCheck(playerid, actionid, memaddr, NULL, retndata);
SendClientCheck(playerid, actionid, 0x5242CD, NULL, retndata);
SendClientCheck(playerid, actionid, 0x543081, NULL, retndata);
SendClientCheck(playerid, actionid, 0x6EFBC7, NULL, retndata);
SendClientCheck(playerid, 72, 0, 0, 2);
return 1;
}
public OnClientCheckResponse(playerid, actionid, memaddr, retndata)
{
if (retndata != 192 && memaddr == 0x5E8606 && actionid != 72)
{
SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "ofsetlerde bozukluk algılandı");
Kick(playerid);
}
if (retndata != 204 && memaddr == 0x5242CD)
{
SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "ofsetlerde bozukluk algılandı");
Kick(playerid);
}
if(retndata != 72 && memaddr == 0x543081 && actionid != 72)
{
SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "ofsetlerde bozukluk algılandı");
Kick(playerid);
}
if(retndata != 196 && memaddr == 0x6EFBC7)
{
SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "bu sunucuda istenmiyorsunuz :) ");
Kick(playerid);
}
return 1;
}
Sunucu açan arkadaşlara başarılar diliyorum işinizi görür.
sunucunun gonderdıgı rpclerı loglayıp bunları oyundan kapat ac yap gırdın bypas ası felan fıxledıxı yok bos konusuyosun rıdvan ✌️👌
Kendi s0beiti olmayan ve eski sürüm so0beitlerin bir çoğunun fixlendiğini söyledim detaylı korumama da senin hangi paketleri gönderdiğine kadar bakarım ve yine fixlerim ama benim uğraşacak vaktim yok senin gibi evde geçirecek bir hayatım yok.
Alıntı yapılan: Shivaz - 21 Ekim 2022, 23:25:47Kendi s0beiti olmayan ve eski sürüm so0beitlerin bir çoğunun fixlendiğini söyledim detaylı korumama da senin hangi paketleri gönderdiğine kadar bakarım ve yine fixlerim ama benim uğraşacak vaktim yok senin gibi evde geçirecek bir hayatım yok.
evde geçirecek vaktım olsa rpc ac kapa ugrasmam zaten gıder gonderdıgın paketlerı bı değere atarım kendı otomatık kapatır
Sana cevap verip konuyu gereksiz kirletmek istemiyorum :serefe:
Alıntı yapılan: Shivaz - 21 Ekim 2022, 23:32:43Sana cevap verip konuyu gereksiz kirletmek istemiyorum :serefe:
😹
sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama
Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;
OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.
Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.
(https://i.hizliresim.com/8dl0d31.png) (https://www.hizliresim.com/8dl0d31)
Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.
İlgili SS:
(https://i.hizliresim.com/sizmg2k.png) (https://www.hizliresim.com/sizmg2k)
Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.
(https://i.hizliresim.com/9p8tktd.png) (https://www.hizliresim.com/9p8tktd)
İyi forumlar.
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama
reconnect fixi atarak client check'i fixleniyor bunun bilgisini vereyim giriş yapabilenler sadece ince düşünebilenlerdir. İstenirse fixini atabilirim :elsalla:
Alıntı yapılan: KayraBey - 22 Ekim 2022, 11:04:57Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama
Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;
OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.
Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.
(https://i.hizliresim.com/8dl0d31.png) (https://www.hizliresim.com/8dl0d31)
Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.
İlgili SS:
(https://i.hizliresim.com/sizmg2k.png) (https://www.hizliresim.com/sizmg2k)
Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.
(https://i.hizliresim.com/9p8tktd.png) (https://www.hizliresim.com/9p8tktd)
İyi forumlar.
Bir çok acığı var fakat bunları ben biliyorum bunları burada paylaşırlarsa korumasını da ben paylaşırım fakat burada amacım yeni sunucu acıcak kişilerin nasıl sunucularını savunacaklarıdır iyi forumlar. :okumak:
Alıntı yapılan: Shivaz - 23 Ekim 2022, 00:26:51Alıntı yapılan: KayraBey - 22 Ekim 2022, 11:04:57Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama
Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;
OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.
Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.
(https://i.hizliresim.com/8dl0d31.png) (https://www.hizliresim.com/8dl0d31)
Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.
İlgili SS:
(https://i.hizliresim.com/sizmg2k.png) (https://www.hizliresim.com/sizmg2k)
Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.
(https://i.hizliresim.com/9p8tktd.png) (https://www.hizliresim.com/9p8tktd)
İyi forumlar.
Bir çok acığı var fakat bunları ben biliyorum bunları burada paylaşırlarsa korumasını da ben paylaşırım fakat burada amacım yeni sunucu acıcak kişilerin nasıl sunucularını savunacaklarıdır iyi forumlar. :okumak:
Altımda sevgilinden hızlı mercedes
Konuşmak değil marifet
Alıntı yapılan: Shivaz - 23 Ekim 2022, 00:26:51Alıntı yapılan: KayraBey - 22 Ekim 2022, 11:04:57Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama
Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;
OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.
Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.
(https://i.hizliresim.com/8dl0d31.png) (https://www.hizliresim.com/8dl0d31)
Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.
İlgili SS:
(https://i.hizliresim.com/sizmg2k.png) (https://www.hizliresim.com/sizmg2k)
Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.
(https://i.hizliresim.com/9p8tktd.png) (https://www.hizliresim.com/9p8tktd)
İyi forumlar.
Bir çok acığı var fakat bunları ben biliyorum bunları burada paylaşırlarsa korumasını da ben paylaşırım fakat burada amacım yeni sunucu acıcak kişilerin nasıl sunucularını savunacaklarıdır iyi forumlar. :okumak:
Amacım zaten sizin bilip bilmediğinizi ölçmek değil. Sadece gönderdiğiniz kodun bazı açıklarını ve temelli engellemeyi kısaca anlatmaya çalıştım, umarım yararlı olmuştur.
bool HookedRakClientInterface::RPC(int* uniqueID, BitStream* parameters, PacketPriority priority, PacketReliability reliability, char orderingChannel, bool shiftTimestamp)
{
traceLastFunc("HookedRakClientInterface::RPC(BitStream)");
if (uniqueID != nullptr)
{
if (*uniqueID == RPC_ClientCheck)
{
UINT8 type, response;
UINT32 arg;
char hex[20];
parameters->Read(type);
parameters->Read(arg);
parameters->Read(response);
if (type = 5, 70, 2, 71, 72)
{
if (arg == acnin kontrol ettiği paket isimi/sayısı)
{
parameters->SetWriteOffset(0);
parameters->Write(type);
parameters->Write(arg);
parameters->Write(192);
buda bir örnek detaylı atmadım her önüne gelen kullanmasın diye sadece
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 27 Ekim 2022, 18:22:10bool HookedRakClientInterface::RPC(int* uniqueID, BitStream* parameters, PacketPriority priority, PacketReliability reliability, char orderingChannel, bool shiftTimestamp)
{
traceLastFunc("HookedRakClientInterface::RPC(BitStream)");
if (uniqueID != nullptr)
{
if (*uniqueID == RPC_ClientCheck)
{
UINT8 type, response;
UINT32 arg;
char hex[20];
parameters->Read(type);
parameters->Read(arg);
parameters->Read(response);
if (type = 5, 70, 2, 71, 72)
{
if (arg == acnin kontrol ettiği paket isimi/sayısı)
{
parameters->SetWriteOffset(0);
parameters->Write(type);
parameters->Write(arg);
parameters->Write(192);
buda bir örnek detaylı atmadım her önüne gelen kullanmasın diye sadece
aga bypass.asi 😮😮😮😮😮😮 olayı bilenler: 😂🤠 olayı bilmeyenler: 🤕🥴 KONYALILAR: 😎🦍
Şimdi aşılmayacak diye bir şey demediğim ve yukarda yazdığımı okursanız anlayacağınızı ama sizin gibi samp türemelerinin anlayamayacağını düşündüğüm için bir kaç açıklama da daha bulunacağım src si elinde olan s0beit lerin az bilgi ile sunucya gireceğini ve burada src si olmaya ve ortalıkda dolanan bir çok s0beiti engellediğini burada kendilerinin geliştirebiliceklerine değindim çünkü verdiğimiz sadece bir örnek oyuna yollanan fake veriyi de çekebilirsiniz bunu kontrolünü sağlayıp banlayabilirsiniz mesele s0beiti oyuna sokmak olabilir ama logunu tutarak da yakalayabilirsiniz bir çok fixi olsa da bunların önüne kolaylıkla geçiliyor rion un en son derece deki anti-s0beitine giremeyen kişiler buradaki korumaya fix atıyor bizi artık buralar aşıyor yaşımız geldi geçiyor bunun için ne tartışmaya ne de bundan sonra cevap verme gereksinimi duyacağım kullanacak arkadaşlara başarılar dilerim. :elsalla:
Hocam anti lag hileside varmıdır lag diye bir hile ile sunucu kapatıyorlar.
Alıntı yapılan: Rabelizm - 25 Kasım 2022, 14:19:53Hocam anti lag hileside varmıdır lag diye bir hile ile sunucu kapatıyorlar.
O dediğin DDoS olmalı çünkü nasıl Lag yapabilir kişi baya bir flood yapması lazım aşırı ve yapsaydı konsol'a düşerdi bir şeyler düştüyse bilemem tabii ki ancak eğer bir durum yoksa konsol'da o zaman DDoS olabilir yani bir ihtimalle.
Alıntı yapılan: Lincoln. - 25 Kasım 2022, 23:34:45Alıntı yapılan: Rabelizm - 25 Kasım 2022, 14:19:53Hocam anti lag hileside varmıdır lag diye bir hile ile sunucu kapatıyorlar.
O dediğin DDoS olmalı çünkü nasıl Lag yapabilir kişi baya bir flood yapması lazım aşırı ve yapsaydı konsol'a düşerdi bir şeyler düştüyse bilemem tabii ki ancak eğer bir durum yoksa konsol'da o zaman DDoS olabilir yani bir ihtimalle.
Yok ddos deil lagger
Alıntı yapılan: Vodka - 26 Kasım 2022, 00:19:06Alıntı yapılan: Lincoln. - 25 Kasım 2022, 23:34:45Alıntı yapılan: Rabelizm - 25 Kasım 2022, 14:19:53Hocam anti lag hileside varmıdır lag diye bir hile ile sunucu kapatıyorlar.
O dediğin DDoS olmalı çünkü nasıl Lag yapabilir kişi baya bir flood yapması lazım aşırı ve yapsaydı konsol'a düşerdi bir şeyler düştüyse bilemem tabii ki ancak eğer bir durum yoksa konsol'da o zaman DDoS olabilir yani bir ihtimalle.
Yok ddos deil bende yasamistim
boş boş sorular dediginiz lag flood request connections gönderir lag ise farklı bir şekildep
bypass.asi bu konuyu cok sevmıs
Alıntı yapılan: soalizy - 21 Ekim 2022, 23:30:50Alıntı yapılan: Shivaz - 21 Ekim 2022, 23:25:47Kendi s0beiti olmayan ve eski sürüm so0beitlerin bir çoğunun fixlendiğini söyledim detaylı korumama da senin hangi paketleri gönderdiğine kadar bakarım ve yine fixlerim ama benim uğraşacak vaktim yok senin gibi evde geçirecek bir hayatım yok.
evde geçirecek vaktım olsa rpc ac kapa ugrasmam zaten gıder gonderdıgın paketlerı bı değere atarım kendı otomatık kapatır
--
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 27 Ekim 2022, 18:22:10bool HookedRakClientInterface::RPC(int* uniqueID, BitStream* parameters, PacketPriority priority, PacketReliability reliability, char orderingChannel, bool shiftTimestamp)
{
traceLastFunc("HookedRakClientInterface::RPC(BitStream)");
if (uniqueID != nullptr)
{
if (*uniqueID == RPC_ClientCheck)
{
UINT8 type, response;
UINT32 arg;
char hex[20];
parameters->Read(type);
parameters->Read(arg);
parameters->Read(response);
if (type = 5, 70, 2, 71, 72)
{
if (arg == acnin kontrol ettiği paket isimi/sayısı)
{
parameters->SetWriteOffset(0);
parameters->Write(type);
parameters->Write(arg);
parameters->Write(192);
buda bir örnek detaylı atmadım her önüne gelen kullanmasın diye sadece
tamam en coder sensin
Alıntı yapılan: zhecknn - 29 Kasım 2022, 01:13:18Alıntı yapılan: hadesthewinner - 27 Ekim 2022, 18:22:10bool HookedRakClientInterface::RPC(int* uniqueID, BitStream* parameters, PacketPriority priority, PacketReliability reliability, char orderingChannel, bool shiftTimestamp)
{
traceLastFunc("HookedRakClientInterface::RPC(BitStream)");
if (uniqueID != nullptr)
{
if (*uniqueID == RPC_ClientCheck)
{
UINT8 type, response;
UINT32 arg;
char hex[20];
parameters->Read(type);
parameters->Read(arg);
parameters->Read(response);
if (type = 5, 70, 2, 71, 72)
{
if (arg == acnin kontrol ettiği paket isimi/sayısı)
{
parameters->SetWriteOffset(0);
parameters->Write(type);
parameters->Write(arg);
parameters->Write(192);
buda bir örnek detaylı atmadım her önüne gelen kullanmasın diye sadece
tamam en coder sensin