Neye yarıyor;kısaca anlatayım,bu sistem aracınızın 40 Bin ücret karşılığında aracınızı belirli bir miktara kadar çarpsanızda işlemez.
Sistem tarafımca yapılmış CoppeR tarafından yardım alınmıştır.
Üst tarafa;
new AracZirh[MAX_VEHICLES];
#define MAX_ARAC_ZIRH 5000 // İstediğin gibi ayarlayabilirsin
Komutların arasına ;
CMD:araczirhlat(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Aracınızda değilsiniz.");
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(AracZirh[vehicleid] < MAX_ARAC_ZIRH)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 40000) return SendErrorMessage(playerid, "Aracını Zırhlatmak için 40000 $ gereklidir.");
GiveMoney(playerid,-40000);
AracZirh[vehicleid] = MAX_ARAC_ZIRH;
SendClientMessage(playerid, -1, "Araç Zırhlandı.");
} else { SendClientMessage(playerid, -1, "Araç zaten zırhlı!"); }
return 1;
}
OnplayerUpdate;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
new Float:hasar;
GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
if(hasar < 1000)
{
AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
RepairVehicle(vehicleid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
}
}
Hatası olanlar konu altında yazabilir. Discord : TheDarkMore#4866 .
Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?
Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52
Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?
Koymamı Zoxy söyledi.
Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47
Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52
Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?
Koymamı Zoxy söyledi.
Sadece Timer mi koy dedi ? AracZirh isimli bir callback göremiyorum ben ortada.
Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47
Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52
Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?
Koymamı Zoxy söyledi.
Böyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum, konu linki vs. atar mısınız?
OnPlayerUpdate callback yapısı kullanmışsınız ve timer ile ilgili fonksiyon ortada yok. Yeni main timer oluşturmak yerine, saniyede bir dönen timer mevcutsa yapıyı içerisine aktarın, Update mil değerinden düşük sürede döndüğü için lag oranı araçların/oyuncuların artışına göre yükselir.
vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
new Float:hasar;
GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
if(hasar < 1000)
{
AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
RepairVehicle(vehicleid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
}
}
Alıntı yapılan: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41
vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
new Float:hasar;
GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
if(hasar < 1000)
{
AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
RepairVehicle(vehicleid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
}
}
pawn compile at.
Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 18:46:02
Alıntı yapılan: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41
vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
new Float:hasar;
GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
if(hasar < 1000)
{
AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
RepairVehicle(vehicleid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
}
}
pawn compile at.
Sorunu tek hallettimde sorun üstünde sorun restart atınca araçlardaki zırhlar gidiyor çözüm?
SQL ile entegreli bile değil, kullanışsız.
Alıntı yapılan: Somepawn - 28 Ocak 2019, 22:07:09
SQL ile entegreli bile değil, kullanışsız.
Ben sadece komutu yaptım,kayıtı yapmak size düşer.
SendErrorMessage gibi seçenekler her moda tanımlı değil, ayrıca her modda givemoney yok. Normal SA-MP fonksiyonu GivePlayerMoney'dir.
CMD:araczirhlat(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Aracınızda değilsiniz.");
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(AracZirh[vehicleid] < MAX_ARAC_ZIRH)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 40000) return SendClientMessage(playerid, -1, "Aracını Zırhlatmak için 40000 $ gereklidir.");
GivePlayerMoney(playerid, -40000);
AracZirh[vehicleid] = MAX_ARAC_ZIRH;
SendClientMessage(playerid, -1, "Araç Zırhlandı.");
} else { SendClientMessage(playerid, -1, "Araç zaten zırhlı!"); }
return 1;
}
Aracın zırhıni kayıt etmeyecektir.
Araç zırhlatılan komutun en altındaki return 1; in üstüne Car_Save gibi bir komut eklenirse kayıt edilecektir. :şeytan:
Etmez, çünki veritabanında onunla ilgili hiç bir taban yok taban açmaları gerek.
Seni tanıyorum sen kodlamış olamasın kim kodladı söylede ona soralım ha :D :polis:
<3 yapmaaa be, muteo'nun paylaştığı mod dan çalmış canımın içi, ama böyle yaparak da birşeyler öğreniyorsun devamm keke