GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 15:01:02

Başlık: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 15:01:02
Neye yarıyor;kısaca anlatayım,bu sistem aracınızın 40 Bin ücret karşılığında aracınızı belirli bir miktara kadar çarpsanızda işlemez.

Sistem tarafımca yapılmış CoppeR tarafından yardım alınmıştır.

Üst tarafa;

PAWN Kodu: Seç
new AracZirh[MAX_VEHICLES];
#define MAX_ARAC_ZIRH 5000 // İstediğin gibi ayarlayabilirsin


Komutların arasına ;

PAWN Kodu: Seç
CMD:araczirhlat(playerid, params[])
{
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Aracınızda değilsiniz.");

    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(AracZirh[vehicleid] < MAX_ARAC_ZIRH)
    {
     if(GetPlayerMoney(playerid) < 40000) return SendErrorMessage(playerid, "Aracını Zırhlatmak için 40000 $ gereklidir.");
GiveMoney(playerid,-40000);
       
            AracZirh[vehicleid] = MAX_ARAC_ZIRH;
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç Zırhlandı.");
    } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Araç zaten zırhlı!"); }
    return 1;
}


OnplayerUpdate;

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}


Hatası olanlar konu altında yazabilir. Discord : TheDarkMore#4866 .
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52
Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47
Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52

Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?

Koymamı Zoxy söyledi.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Excision - 25 Ocak 2019, 16:23:44
Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47

Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52

Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?

Koymamı Zoxy söyledi.
Sadece Timer mi koy dedi ? AracZirh isimli bir callback göremiyorum ben ortada.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Zoxy - 25 Ocak 2019, 16:47:42
Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47

Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52

Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?

Koymamı Zoxy söyledi.

Böyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum, konu linki vs. atar mısınız?
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: trabzon - 25 Ocak 2019, 17:10:02
OnPlayerUpdate callback yapısı kullanmışsınız ve timer ile ilgili fonksiyon ortada yok. Yeni main timer oluşturmak yerine, saniyede bir dönen timer mevcutsa yapıyı içerisine aktarın, Update mil değerinden düşük sürede döndüğü için lag oranı araçların/oyuncuların artışına göre yükselir.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41
vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 18:46:02
Alıntı yapılan: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41

vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}


pawn compile at.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Mortal - 25 Ocak 2019, 20:36:16
Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 18:46:02

Alıntı yapılan: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41

vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}


pawn compile at.


Sorunu tek hallettimde sorun üstünde sorun restart atınca araçlardaki zırhlar gidiyor çözüm?
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Bitroast - 28 Ocak 2019, 22:07:09
SQL ile entegreli bile değil, kullanışsız.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Atlas RPG - 29 Ocak 2019, 09:27:40
Alıntı yapılan: Somepawn - 28 Ocak 2019, 22:07:09

SQL ile entegreli bile değil, kullanışsız.

Ben sadece komutu yaptım,kayıtı yapmak size düşer.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: viathegod32 - 06 Şubat 2019, 15:42:48
SendErrorMessage gibi seçenekler her moda tanımlı değil, ayrıca her modda givemoney yok. Normal SA-MP fonksiyonu GivePlayerMoney'dir.

PAWN Kodu: Seç
CMD:araczirhlat(playerid, params[])
{
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Aracınızda değilsiniz.");

    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(AracZirh[vehicleid] < MAX_ARAC_ZIRH)
    {
     if(GetPlayerMoney(playerid) < 40000) return SendClientMessage(playerid, -1, "Aracını Zırhlatmak için 40000 $ gereklidir.");
GivePlayerMoney(playerid, -40000);
       
            AracZirh[vehicleid] = MAX_ARAC_ZIRH;
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç Zırhlandı.");
    } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Araç zaten zırhlı!"); }
    return 1;
}


Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Rouge - 14 Şubat 2019, 13:31:30
Aracın zırhıni kayıt etmeyecektir.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: Cho - 14 Şubat 2019, 19:14:40
Araç zırhlatılan komutun en altındaki return 1; in üstüne Car_Save gibi bir komut eklenirse kayıt edilecektir.  :şeytan:
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: ayazcik - 18 Şubat 2019, 13:47:01
Etmez, çünki veritabanında onunla ilgili hiç bir taban yok taban açmaları gerek.
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: L1S07 - 28 Mart 2019, 14:53:29
Seni tanıyorum sen kodlamış olamasın kim kodladı söylede ona soralım ha :D :polis:
Başlık: Ynt: Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore
Gönderen: diverse - 28 Mart 2019, 16:55:18
<3 yapmaaa be, muteo'nun paylaştığı mod dan çalmış canımın içi, ama böyle yaparak da birşeyler öğreniyorsun devamm keke