GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Araç Zırh Sistemi - TheDarkMore

Başlatan Atlas RPG, 25 Ocak 2019, 15:01:02

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Atlas RPG

Neye yarıyor;kısaca anlatayım,bu sistem aracınızın 40 Bin ücret karşılığında aracınızı belirli bir miktara kadar çarpsanızda işlemez.

Sistem tarafımca yapılmış CoppeR tarafından yardım alınmıştır.

Üst tarafa;

PAWN Kodu: Seç
new AracZirh[MAX_VEHICLES];
#define MAX_ARAC_ZIRH 5000 // İstediğin gibi ayarlayabilirsin


Komutların arasına ;

PAWN Kodu: Seç
CMD:araczirhlat(playerid, params[])
{
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Aracınızda değilsiniz.");

    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(AracZirh[vehicleid] < MAX_ARAC_ZIRH)
    {
     if(GetPlayerMoney(playerid) < 40000) return SendErrorMessage(playerid, "Aracını Zırhlatmak için 40000 $ gereklidir.");
GiveMoney(playerid,-40000);
       
            AracZirh[vehicleid] = MAX_ARAC_ZIRH;
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç Zırhlandı.");
    } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Araç zaten zırhlı!"); }
    return 1;
}


OnplayerUpdate;

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}


Hatası olanlar konu altında yazabilir. Discord : TheDarkMore#4866 .
Son düzenlenme: 25 Ocak 2019, 18:48:50 Atlas RPG

Excision

Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?


Atlas RPG


Excision

Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47

Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52

Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?

Koymamı Zoxy söyledi.
Sadece Timer mi koy dedi ? AracZirh isimli bir callback göremiyorum ben ortada.


Zoxy

Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 16:22:47

Alıntı yapılan: Excision - 25 Ocak 2019, 15:45:52

Tam olarak timeri ne için oluşturdunuz ?

Koymamı Zoxy söyledi.

Böyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum, konu linki vs. atar mısınız?


trabzon

OnPlayerUpdate callback yapısı kullanmışsınız ve timer ile ilgili fonksiyon ortada yok. Yeni main timer oluşturmak yerine, saniyede bir dönen timer mevcutsa yapıyı içerisine aktarın, Update mil değerinden düşük sürede döndüğü için lag oranı araçların/oyuncuların artışına göre yükselir.


Mortal

vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}

Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Atlas RPG

Alıntı yapılan: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41

vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}


pawn compile at.


Mortal

Alıntı yapılan: Atlas RPG - 25 Ocak 2019, 18:46:02

Alıntı yapılan: Mortal - 25 Ocak 2019, 18:12:41

vehicle ıd hatası veriyor şu komutta çözüm?

PAWN Kodu: Seç
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && AracZirh[vehicleid] > 1)
{
       new Float:hasar;
       GetVehicleHealth(vehicleid, hasar);
       if(hasar < 1000)
       {
              AracZirh[vehicleid] -= 1000-floatround(hasar);
              RepairVehicle(vehicleid);
              SetVehicleHealth(vehicleid, 1000);
       }
}


pawn compile at.


Sorunu tek hallettimde sorun üstünde sorun restart atınca araçlardaki zırhlar gidiyor çözüm?

Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Bitroast

SQL ile entegreli bile değil, kullanışsız.


Atlas RPG

Alıntı yapılan: Somepawn - 28 Ocak 2019, 22:07:09

SQL ile entegreli bile değil, kullanışsız.

Ben sadece komutu yaptım,kayıtı yapmak size düşer.


viathegod32

SendErrorMessage gibi seçenekler her moda tanımlı değil, ayrıca her modda givemoney yok. Normal SA-MP fonksiyonu GivePlayerMoney'dir.

PAWN Kodu: Seç
CMD:araczirhlat(playerid, params[])
{
       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Aracınızda değilsiniz.");

    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(AracZirh[vehicleid] < MAX_ARAC_ZIRH)
    {
     if(GetPlayerMoney(playerid) < 40000) return SendClientMessage(playerid, -1, "Aracını Zırhlatmak için 40000 $ gereklidir.");
GivePlayerMoney(playerid, -40000);
       
            AracZirh[vehicleid] = MAX_ARAC_ZIRH;
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç Zırhlandı.");
    } else { SendClientMessage(playerid, -1, "Araç zaten zırhlı!"); }
    return 1;
}



developer & producer

Rouge

Aracın zırhıni kayıt etmeyecektir.


Cho

Araç zırhlatılan komutun en altındaki return 1; in üstüne Car_Save gibi bir komut eklenirse kayıt edilecektir.  :şeytan:


ayazcik

Etmez, çünki veritabanında onunla ilgili hiç bir taban yok taban açmaları gerek.