Merhaba, yaklaşık 3-4 yıldır içerisinde bulunduğum platforma bu gönderi ile ara veriyorum. Bu zamana kadar bir çok dost düşman edindim, artık sadece dostlarla yol yürüme vakti. Sistemler işinize yararsa ne mutlu bana.
Hayat Kadını Sistemi
Tanıtım Videosu
Kodlar:
Tanımlamalar:
new EscortBeceriliyor = -1;
new eskortnpc;
new oyuncuskin[MAX_PLAYERS];
OnGameModeInit Callback'ine
eskortnpc = CreateActor(140, 2247.7705,-1688.0438,13.7796,182.3814);
SetActorVirtualWorld(eskortnpc, 0);
CreateDynamic3DTextLabel("[Arapların Annesi]\n/erp", -1, 2247.7705,-1688.0438,13.7796+0.5, 10.0, .testlos = 1);
ApplyActorAnimation(eskortnpc, "SMOKING", "M_smklean_loop", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
Komutlar:
CMD:erp(playerid, params[])
{
if(EscortBeceriliyor == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, "Bu escort zaten *****iyor, daha sonra tekrar dene.");
if (GetPlayerMoney(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, -1, "Escortu sikmek icin $5,000 ihtiyacin var.");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 2247.7705,-1688.0438,13.7796)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Hayat kadinina yakin degilsin.");
Dialog_Show(playerid, ERP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Escort", "$5,000 karsiliginda escort ile cinsel iliskiye girmek istiyor musun?", "Evet", "Hayir");
return 1;
}
Dialoglar:
Dialog:ERP(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if (response)
{
SetActorPos(eskortnpc, 2247.6765,-1688.4148,13.7739);
SetActorFacingAngle(eskortnpc, 1.6923);
ApplyActorAnimation(eskortnpc, "SNM", "SPANKINGW", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, -1, "* Hayat Kadini ic camasirlarini cikartir ve duvara dogru domalir.");
SetPlayerPos(playerid, 2247.7729, -1689.1083, 13.7796);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 6.7050);
oyuncuskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, 45);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
PlayAnimEx(playerid, "BLOWJOBZ", "BJ_STAND_LOOP_P", 4.1, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, COLOR_CYAN, "* %s Kiyafetlerini soyunur ve kadinin arkasina gecer.", ReturnName(playerid, 0));
SetPlayerAttachedObject(playerid, 9, 322, 1, -0.311000, 0.243000, 0.000000, -92.899993, 19.900001, 0.299999);
EscortBeceriliyor = 1;
SetTimerEx("Bosaliyom", 10000, false, "i", playerid);
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, "http://178.32.214.70/ahlayan.mp3", 2247.6765,-1688.4148,13.7739, 30.0, 1);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Cinsel iliskiye girmeyi reddettin.");
}
return 1;
}
Timerlar:
forward Bosaliyom(playerid);
public Bosaliyom(playerid)
{
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, COLOR_WHITE, "%s: Ben Kemal, Geliyorum!", ReturnName(playerid, 0));
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_WHITE, "Hayat Kadini: BOSAL BEBEGIM ICIME BOSAL!");
SetTimerEx("Bosalma", 5000, false, "i", playerid);
return 1;
}
forward Bosalma(playerid);
public Bosalma(playerid)
{
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, COLOR_CYAN, "* %s Hayat kadininin icine bosalir.", ReturnName(playerid, 0));
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_WHITE, "%s: Ohh!", ReturnName(playerid, 0));
SetTimerEx("ERPBitis", 20000, false, "i", playerid);
return 1;
}
forward ERPBitis(playerid);
public ERPBitis(playerid)
{
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, COLOR_CYAN, "* %s Yavasca geri cekilir ve Hayat kadinina $5,000 uzatir.", ReturnName(playerid, 0));
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_WHITE, "%s: Al bu parayi, cok iyiydin!", ReturnName(playerid, 0));
SendNearbyMessage(playerid, 10.0, COLOR_WHITE, "Hayat Kadini: Tesekkurler bebegim, her zaman beklerim.");
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, COLOR_CYAN, "* %s Kiyafetlerini ustune giyer.", ReturnName(playerid, 0));
SendNearbyMessage(playerid, 15.0, COLOR_CYAN, "* Hayat Kadini Kiyafetlerini ustune giyer.", ReturnName(playerid, 0));
SetActorPos(eskortnpc, 2247.7705,-1688.0438,13.7796);
SetActorFacingAngle(eskortnpc, 182.3814);
ApplyActorAnimation(eskortnpc, "SMOKING", "M_smklean_loop", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0, 1);
SetPlayerSkin(playerid, oyuncuskin[playerid]);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ClearAnimations(playerid);
GivePlayerMoney(playerid, -5000);
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
RemovePlayerAttachedObject(playerid, 9);
EscortBeceriliyor = 0;
return 1;
}
https://dosya.co/merc5q0clvrr/ahlayan.mp3.html
ses dosyasıda bu, ses dosyası bitroasta ait sanırım ahlarken kayıt almış.
müsait oldukça kendi kodladığım sistemleri paylaşacağım, iyi forumlar