Merhabalar öncelikle,
bu konuda sizlere yaptığım DM sistemini sizlere sunmak ve göstermek istedim birilerinin yararına olur diye düşündüm. :)Gerekli Kitaplıklar(Necessary Include)#include <zcmd>DM Noktalarını(Koordinatlarını) belirleyelim.new Float:DmNoktalari[][5] = {
{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}
}; DM'e katılmak için gerekli komut.CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
return 1;
}ZCMD indir
http://www.mediafire.com/file/moy96fyls9gua3d/zcmd.inc/file
Virüs Total https://www.virustotal.com/gui/url/b41652e99b09e7ab61c71fb44bc1a94fa954298198def0d52fd2c771a16b8732/detection
Adam ölünce spawn ısınlancak ve yıne dm komutu kullamak zorunda kalıcak keske ekleseydın bılmeyenler ıcın yararlı olurdu
Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur
Alıntı yapılan: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur
O zaman yapalım.
#include <zcmd>new Float:DmNoktalari[][5] = {
{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}
};
new spawnol[MAX_PLAYERS];
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
spawnol[playerid] = 1;
return 1;
}public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(spawnol[playerid] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
return 1;
}Dene olmaz ise buradan bildiriniz.
Alıntı yapılan: Joker.exe - 10 Ocak 2020, 13:20:12Alıntı yapılan: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur
O zaman yapalım.
#include <zcmd>
new Float:DmNoktalari[][5] = {
{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}
};
new spawnol[MAX_PLAYERS];
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
spawnol[playerid] = 1;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(spawnol[playerid] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
return 1;
}
Dene olmaz ise buradan bildiriniz.
Olmadı
Basarili..