GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: Codes. - 25 Aralık 2019, 17:19:55

Başlık: DM Sistemi Yapımı
Gönderen: Codes. - 25 Aralık 2019, 17:19:55
Merhabalar öncelikle,
bu konuda sizlere yaptığım DM sistemini sizlere sunmak ve göstermek istedim birilerinin yararına olur diye düşündüm. :)


Gerekli Kitaplıklar(Necessary Include)

PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
DM Noktalarını(Koordinatlarını) belirleyelim.

PAWN Kodu: Seç
new Float:DmNoktalari[][5] = {

{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}

};


DM'e katılmak için gerekli komut.

PAWN Kodu: Seç
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
return 1;
}

ZCMD indir
 http://www.mediafire.com/file/moy96fyls9gua3d/zcmd.inc/file

Virüs Total https://www.virustotal.com/gui/url/b41652e99b09e7ab61c71fb44bc1a94fa954298198def0d52fd2c771a16b8732/detection
Başlık: Ynt: DM Sistemi Yapımı
Gönderen: Warning - 07 Ocak 2020, 23:54:40
Adam ölünce spawn ısınlancak ve yıne dm komutu kullamak zorunda kalıcak keske ekleseydın bılmeyenler ıcın yararlı olurdu
Başlık: Ynt: DM Sistemi Yapımı
Gönderen: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12
Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur
Başlık: Ynt: DM Sistemi Yapımı
Gönderen: Warning - 10 Ocak 2020, 13:20:12
Alıntı yapılan: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12
Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur

O zaman yapalım.



PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
PAWN Kodu: Seç
new Float:DmNoktalari[][5] = {

{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}

};

new spawnol[MAX_PLAYERS];



PAWN Kodu: Seç
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
spawnol[playerid] = 1;
return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(spawnol[playerid] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
return 1;
}

Dene olmaz ise buradan bildiriniz.
Başlık: Ynt: DM Sistemi Yapımı
Gönderen: Zeynel - 16 Ocak 2020, 20:21:03
Alıntı yapılan: Joker.exe - 10 Ocak 2020, 13:20:12
Alıntı yapılan: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12
Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur

O zaman yapalım.



PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
PAWN Kodu: Seç
new Float:DmNoktalari[][5] = {

{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}

};

new spawnol[MAX_PLAYERS];



PAWN Kodu: Seç
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
spawnol[playerid] = 1;
return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(spawnol[playerid] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
return 1;
}

Dene olmaz ise buradan bildiriniz.


Olmadı
Başlık: Ynt: DM Sistemi Yapımı
Gönderen: Rhea - 24 Ocak 2020, 10:11:03
Basarili..