GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
17 Kasım 2025, 18:33:14

DM Sistemi Yapımı

Başlatan Codes., 25 Aralık 2019, 17:19:55

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Codes.

Merhabalar öncelikle,
bu konuda sizlere yaptığım DM sistemini sizlere sunmak ve göstermek istedim birilerinin yararına olur diye düşündüm.
:)


Gerekli Kitaplıklar(Necessary Include)

PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
DM Noktalarını(Koordinatlarını) belirleyelim.

PAWN Kodu: Seç
new Float:DmNoktalari[][5] = {

{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}

};


DM'e katılmak için gerekli komut.

PAWN Kodu: Seç
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
return 1;
}



Warning

Adam ölünce spawn ısınlancak ve yıne dm komutu kullamak zorunda kalıcak keske ekleseydın bılmeyenler ıcın yararlı olurdu


Zeynel

Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur

Avrupa HP Hırsız Polis

Warning

Alıntı yapılan: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12
Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur

O zaman yapalım.



PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
PAWN Kodu: Seç
new Float:DmNoktalari[][5] = {

{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}

};

new spawnol[MAX_PLAYERS];



PAWN Kodu: Seç
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
spawnol[playerid] = 1;
return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(spawnol[playerid] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
return 1;
}

Dene olmaz ise buradan bildiriniz.
Son düzenlenme: 10 Ocak 2020, 13:31:24 Joker.exe

Zeynel

Alıntı yapılan: Joker.exe - 10 Ocak 2020, 13:20:12
Alıntı yapılan: Zeynel - 09 Ocak 2020, 20:13:12
Aynen Ölünce Spawn Oluyoruz Dm'de Spawn Olabilme Bir Dialog Eklesen Süper Olur

O zaman yapalım.



PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
PAWN Kodu: Seç
new Float:DmNoktalari[][5] = {

{2358.5159,2729.8416,10.8203,2.3890},
{2395.7656,2729.5374,10.8203,7.7158},
{2453.9746,2791.6401,10.8203,91.6899},
{2393.3035,2819.0610,10.8203,179.0875}

};

new spawnol[MAX_PLAYERS];



PAWN Kodu: Seç
CMD:dm(playerid, params[])
{
#pragma unused params
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
SendClientMessage(playerid, 1, "{00FF00}[DM] {FFFFFF}Deathmatch'e katıldın!");
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
spawnol[playerid] = 1;
return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(spawnol[playerid] == 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerArmour(playerid, 100);
GivePlayerWeapon(playerid, 24, 1000);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 1000);
new dmnoktasibelirlendi = random(sizeof(DmNoktalari));
SetPlayerPos(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][0], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][1], DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, DmNoktalari[dmnoktasibelirlendi][4]);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
return 1;
}
return 1;
}

Dene olmaz ise buradan bildiriniz.


Olmadı

Avrupa HP Hırsız Polis

Rhea