GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: Oven RPG - 19 Mart 2019, 19:50:33

Başlık: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Oven RPG - 19 Mart 2019, 19:50:33
Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere basit,oyun moduna eklenen yani oyunun PWN'sine eklenen Roleplay ADD-ON'unu paylaşacağım.

DÜzkontak kodları hemen altta

PAWN Kodu: Seç
CMD:duzkontak(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new id = Car_GetID(vehicleid);

if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC)
return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü düzkontak yapamaz.");

    if (PlayerData[playerid][pLevel] <= 9)
    return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");

if(GuvenliBolgedeyse(playerid))
return SendErrorMessage(playerid, "Güvenli bölgede bunu yapamazsın.");

if (!Inventory_HasItem(playerid, "Alet Cantasi")) // Bunu oyun modunuza göre değiştirin.
    return SendErrorMessage(playerid, "Alet Cantasina ihtiyacın var, içinde parçalar ile motoru çalıştırmalısın.");

if (id == -1)
    return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

if (GetEngineStatus(vehicleid))
    return SendErrorMessage(playerid, "Aracın motoru kapalı değil.");

if(Car_IsOwner(playerid, id))
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi arabana düzkontak yapamazsın.");

if(PlayerData[playerid][pImmobing] == 1)
return SendErrorMessage(playerid, "Zaten düzkontak yapıyorsun.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetVehicleVirtualWorld(id))
return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 3412)
return SendErrorMessage(playerid, "Garajdaki araçları çalamazsın.");

if(CarData[id][carImmobiliser] >= 5) return SendErrorMessage(playerid, "Aracın Immobiliser güvenliği çok sağlam, buna hiç birşey fayda etmez.");
PlayerData[playerid][pImmobing] = 1;
PlayerData[playerid][pImmobCar] = id;
if(CarData[id][carAlarm])
{
    new
engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective, Float:pos[3];

GetVehiclePos(CarData[id][carVehicle], pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleParamsEx(CarData[id][carVehicle], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
foreach (new i : Player)
{
if(GetFactionType(i) == FACTION_POLICE) SetVehicleParamsForPlayer(CarData[id][carVehicle], i, 1, doors);
}
SetTimerEx("AracAlarmiDurdur", 120 * 1000, false, "d", CarData[id][carVehicle]);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "* BEEP BEEP BEEP! (( Araç Alarmı ))");
SendFactionMessageEx(FACTION_POLICE, COLOR_RADIO, " %s bölgesindeki bir aracın alarmı çalmakta, birimler yönelsin! (( Haritada belirtildi. ))", GetLocation(pos[0], pos[1], pos[2]));
}
switch(CarData[id][carImmobiliser])
{
    case 1: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 60;
    case 2: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 120;
    case 3: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 200;
    case 4: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 300;
}

SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, "** %s aracın altındaki kablolarla uğraşmaya başlar.", ReturnName(playerid, 0));
SendServerMessage(playerid, "Düzkontak yapılıyor, lütfen %d saniye bekle.", PlayerData[playerid][pImmobSure]);
return 1;
}


Kilit kırma

PAWN Kodu: Seç
CMD:kilitkir(playerid, params[])
{
new id = Car_Nearest(playerid);

if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC)
return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü kilit kıramaz.");

    if (PlayerData[playerid][pLevel] <= 10)
    return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");

if(GuvenliBolgedeyse(playerid))
return SendErrorMessage(playerid, "Güvenli bölgede bunu yapamazsın.");

if (!Inventory_HasItem(playerid, "Levye"))
    return SendErrorMessage(playerid, "Levyen yok.");

if (id == -1)
    return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

if (!CarData[id][carLocked])
    return SendErrorMessage(playerid, "Araç kilitli değil.");

if(Car_IsOwner(playerid, id))
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi arabanın kilidini kıramazsın.");

if(PlayerData[playerid][pPicking] == 1)
return SendErrorMessage(playerid, "Zaten aracın kilidini kırıyorsun.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetVehicleVirtualWorld(id))
return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 3412)
return SendErrorMessage(playerid, "Garajda ki araçları çalamazsın.");

if(CarData[id][carKilitSeviye] >= 5) return SendErrorMessage(playerid, "Aracın kilidi çok sağlam, buna hiç birşey fayda etmez.");
PlayerData[playerid][pPicking] = 1;
PlayerData[playerid][pPickCar] = id;
if(CarData[id][carAlarm])
{
    new
engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective, Float:pos[3];

GetVehiclePos(CarData[id][carVehicle], pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleParamsEx(CarData[id][carVehicle], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
foreach (new i : Player)
{
if(GetFactionType(i) == FACTION_POLICE) SetVehicleParamsForPlayer(CarData[id][carVehicle], i, 1, doors);
}
SetTimerEx("AracAlarmiDurdur", 120 * 1000, false, "d", CarData[id][carVehicle]);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "* BEEP BEEP BEEP! (( Araç Alarmı ))");
SendFactionMessageEx(FACTION_POLICE, COLOR_RADIO, "911 HATTI: %s bölgesindeki bir aracın alarmı çalmakta, birimler yönelsin! (( Haritada belirtildi. ))", GetLocation(pos[0], pos[1], pos[2]));
}
switch(CarData[id][carKilitSeviye])
{
    case 1: PlayerData[playerid][pPickSure] = 60;
    case 2: PlayerData[playerid][pPickSure] = 120;
    case 3: PlayerData[playerid][pPickSure] = 200;
    case 4: PlayerData[playerid][pPickSure] = 300;
}

SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, "** %s levye ile aracın kilidiyle uğraşmaya başlar.", ReturnName(playerid, 0));
SendServerMessage(playerid, "Kilit kırılıyor, lütfen %d saniye bekle.", PlayerData[playerid][pPickSure]);
return 1;
}


Hurdaya çıkarma

PAWN Kodu: Seç
CMD:hurdayacikar(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu sadece araçtayken kullanabilirsiniz !");

        if(Car_IsOwner(playerid, id))
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi aracını hurdaya çıkaramazsın!.");

if (GetFactionType(playerid) != FACTION_GANG || FactionData[PlayerData[playerid][pFaction]][gTip] != GTIP_YARIS )
    return SendErrorMessage(playerid, "Yarış tipi bir birliğin üyesi değilsin.");

if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, HURDA_X, HURDA_Y, HURDA_Z)) return SendErrorMessage(playerid, "Hurda alanında değilsiniz.");

new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new id = Car_GetID(vehicleid);
    CarData[id][carHurda] = true;
RespawnVehicle(vehicleid);
SendServerMessage(playerid, "Araç hurdaya çıkartıldı.");
    GiveMoney(playerid, 20000);
return 1;
}


Umarım işinize yaramıştır!


Hurda bölgesinin kodları

PAWN Kodu: Seç
/gotopos 0 961.27319 -1273.77478 14.27210

yazarsanız hurda bölgesine gidilecektir!
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: sweezy - 19 Mart 2019, 20:13:59
/duzkontak ve /kilitkir komutları için 10 level ve kendi arabana yapmama şartı koyulmuş fakat /hurdayacikar komutunda bu şartlar yok. Yani kendi arabama levelim fark etmeksizin /hurdayacikar yapıp deliler gibi para kazanabilirim. Sistemde günlük saat sınırı yok bu yüzden kendi arabama yapa yapa büyük bir meblağ kazanabilirim. Ayrıca galeri değeri 20.000$'in altındaki araçlara hurda engeli koyulmalı. Hurda mağduru araçlar içinse araç erişim engeli yok yani o araç sürekli ve günlük çalınır. Bu sistemi kullanacak arkadaşlar dediğimi düzeltebilirse kullanabilir.

Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Oven RPG - 19 Mart 2019, 20:24:23
Dediğinde çok haklısın,bu sistemi kullanacaklar genelde Hera Roleplay modu olacaktır,bu modda immobiler seviyesi arttırma vesaire vesaire var kodların tamamını atmadım sanırım bir gözden geçireyim kusura bakmaıyn.
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Cengo - 26 Mart 2019, 19:14:30
İşe yarar  :helal:
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Enkei - 27 Mart 2019, 22:24:29
Paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Athena - 27 Mart 2019, 22:29:04
Paylaşılmış moddan alıp paylaşman bana saçma geldi açıkçası ama bilmeyenler için yararlı hurdaya çıkarma sistemi klasik  :şeytan: :hm:
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: diverse - 28 Mart 2019, 17:07:23
:(  :@ :@ :@
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: L1S07 - 29 Mart 2019, 14:32:16
Kullanışlı.
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: diverse - 29 Mart 2019, 16:27:55
başarısız... :@
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Cengo - 30 Mart 2019, 10:31:42
Exhuh emeğe saygı olarak iyi deyip gidebilirdin,kötülemenize ne gerek varki