CMD:duzkontak(playerid, params[]) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new id = Car_GetID(vehicleid);
if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC) return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü düzkontak yapamaz.");
if (PlayerData[playerid][pLevel] <= 9) return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");
if(GuvenliBolgedeyse(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Güvenli bölgede bunu yapamazsın.");
if (!Inventory_HasItem(playerid, "Alet Cantasi")) // Bunu oyun modunuza göre değiştirin. return SendErrorMessage(playerid, "Alet Cantasina ihtiyacın var, içinde parçalar ile motoru çalıştırmalısın.");
if (id == -1) return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");
if (GetEngineStatus(vehicleid)) return SendErrorMessage(playerid, "Aracın motoru kapalı değil.");
CMD:kilitkir(playerid, params[]) { new id = Car_Nearest(playerid);
if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC) return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü kilit kıramaz.");
if (PlayerData[playerid][pLevel] <= 10) return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");
if(GuvenliBolgedeyse(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Güvenli bölgede bunu yapamazsın.");
if (!Inventory_HasItem(playerid, "Levye")) return SendErrorMessage(playerid, "Levyen yok.");
if (id == -1) return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");
if (!CarData[id][carLocked]) return SendErrorMessage(playerid, "Araç kilitli değil.");
CMD:hurdayacikar(playerid, params[]) { if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu sadece araçtayken kullanabilirsiniz !");
if (GetFactionType(playerid) != FACTION_GANG || FactionData[PlayerData[playerid][pFaction]][gTip] != GTIP_YARIS ) return SendErrorMessage(playerid, "Yarış tipi bir birliğin üyesi değilsin.");
if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, HURDA_X, HURDA_Y, HURDA_Z)) return SendErrorMessage(playerid, "Hurda alanında değilsiniz.");
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new id = Car_GetID(vehicleid); CarData[id][carHurda] = true; RespawnVehicle(vehicleid); SendServerMessage(playerid, "Araç hurdaya çıkartıldı."); GiveMoney(playerid, 20000); return 1; }
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: sweezy - 19 Mart 2019, 20:13:59
/duzkontak ve /kilitkir komutları için 10 level ve kendi arabana yapmama şartı koyulmuş fakat /hurdayacikar komutunda bu şartlar yok. Yani kendi arabama levelim fark etmeksizin /hurdayacikar yapıp deliler gibi para kazanabilirim. Sistemde günlük saat sınırı yok bu yüzden kendi arabama yapa yapa büyük bir meblağ kazanabilirim. Ayrıca galeri değeri 20.000$'in altındaki araçlara hurda engeli koyulmalı. Hurda mağduru araçlar içinse araç erişim engeli yok yani o araç sürekli ve günlük çalınır. Bu sistemi kullanacak arkadaşlar dediğimi düzeltebilirse kullanabilir.
CMD:hurdayacikar(playerid, params[]) {
if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC) return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü hurdaya çıkarma işlemi yapamaz.");
if (PlayerData[playerid][pLevel] <= ) return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");
if(PlayerData[playerid][pHurdaSure] > gettime()) return SendErrorMessage(playerid, "Yakın zamanda hurdaya araç çıkartmışsın, 3 saat sonra tekrardan hurdaya çıkartabilirsin.");
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu sadece araçtayken kullanabilirsiniz!");
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_MECHANIC) return SendErrorMessage(playerid, "Mekanik değilsin.");
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new id = Car_GetID(vehicleid);
if (CarData[id][carHurda]) { SendErrorMessage(playerid, "Bu araç zaten hurdada."); } else if(Car_IsOwner(playerid, id)) { SendErrorMessage(playerid, "Kendi araban için hurda işlemi gerçekleştiremezsin."); } else if(CarData[id][carMeslek] >= 1) { SendErrorMessage(playerid, "Çok zekice. Meslek araçlarını hurdaya götüremezsin."); } else { if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, HURDA_X, HURDA_Y, HURDA_Z)) return SendErrorMessage(playerid, "Hurda alanında değilsiniz.");
CarData[id][carHurda] = true; RespawnVehicle(vehicleid); new modelid = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)); if (modelid == 411) { GiveMoney(playerid, 50000); } else if (modelid == 560) { GiveMoney(playerid, 40000); } else if (modelid == 541) { GiveMoney(playerid, 45000); } else if (modelid == 506) { GiveMoney(playerid, 40000); } else if (modelid == 402) { GiveMoney(playerid, 35000); } else if (modelid == 579) { GiveMoney(playerid, 40000); } else if (modelid == 580) { GiveMoney(playerid, 35000); } else if (modelid == 487) { GiveMoney(playerid, 25000); } else if (modelid == 589) { GiveMoney(playerid, 20000); } else if (modelid == 602) { GiveMoney(playerid, 20000); } else if (modelid == 603) { GiveMoney(playerid, 35000); } else if (modelid == 562) { GiveMoney(playerid, 35000); } else if (modelid == 559) { GiveMoney(playerid, 35000); } else if (modelid == 558) { GiveMoney(playerid, 20000); } else if (modelid == 550) { GiveMoney(playerid, 15000); } else if (modelid == 551) { GiveMoney(playerid, 15000); } else if (modelid == 549) { GiveMoney(playerid, 11000); } else { GiveMoney(playerid, 5000); } PlayerData[playerid][pHurdaSure] = gettime() + 10800; SendServerMessage(playerid, "Araç hurdaya çıkartıldı."); } return 1; }
Dediğinde çok haklısın,bu sistemi kullanacaklar genelde Hera Roleplay modu olacaktır,bu modda immobiler seviyesi arttırma vesaire vesaire var kodların tamamını atmadım sanırım bir gözden geçireyim kusura bakmaıyn.
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Cengo - 26 Mart 2019, 19:14:30
İşe yarar :helal:
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Enkei - 27 Mart 2019, 22:24:29
Paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Athena - 27 Mart 2019, 22:29:04
Paylaşılmış moddan alıp paylaşman bana saçma geldi açıkçası ama bilmeyenler için yararlı hurdaya çıkarma sistemi klasik :şeytan: :hm:
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: diverse - 28 Mart 2019, 17:07:23
:( :@ :@ :@
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: L1S07 - 29 Mart 2019, 14:32:16
Kullanışlı.
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: diverse - 29 Mart 2019, 16:27:55
başarısız... :@
Başlık: Ynt: Düzkontak/Kilitkir/Hurda
Gönderen: Cengo - 30 Mart 2019, 10:31:42
Exhuh emeğe saygı olarak iyi deyip gidebilirdin,kötülemenize ne gerek varki