Selamlar, bu zamana kadar freeroam sunucular headshot scriptini olduğu gibi kullandı. Yani bunu bir görev haline getirmeyi düşünmedi. Bugün bu script aklıma headshot atarken geldi. :sigara:
Filterscript çalıştırıldığında otomatik aktif olur ve birisi headshot attığında ödülü alıp 5 dakika sonrasında tekrar görev aktif olur.
Kurulum Bilgileri:
--> hsmission.amx dosyasını filterscripts klasörüne gönder.
--> server.cfg açıp filterscripts satırına hsmission yaz.
--> sunucu çalıştır.
İndirme Bağlantıları:
Solidfiles (http://www.solidfiles.com/v/nNdmmWLQWLWnv) | DosyaPro (http://dosya.pro/download.php?file=bbd4d9e3f2bb3a7a982e15c443670cbd)
Güzele Benziyor Aklımdan Canlandırdım Ama Keşke SS Ekleseydin
EDİT:SOLİDFİLES Link kırık
Güzel fikir eline sağlık. :helal:
güzel eline sağlık kardeşim
Yorumun için teşekkür ederim, mr. flood
Geliştirilebilir. Eline sağlık.
Geliştirilmeli - ayrıca böyle şeyler için bir kaç ss eklesen herkes için daha yararlı olabilirdi. :hm:
Fikir güzel, paylaşım için teşekkürler :)
Sanırım burası gözünden kaçmış.
format(string, 256, "[HS-GOREV]: {FFFFFF}%s(%d) {FFFFFF}isimli oyuncu headshot atarak görevi yerine getirdi.");
#include <a_samp>
#define OYUNCU_PARA_ODULU 10000 // Default 10k vermektedir.
new aktiflikdurumu, hstimer;
forward _HsSayac();
public OnFilterScriptInit()
{
aktiflikdurumu = 1;
/* İlk açıldığında headshot görevi aktif olacaktır.
Yani oyunda ilk headshot atan ödülü alacaktır ve sonra de-aktif olup
5 dakika sonra tekrar aktif olacaktır. */
return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(bodypart == 9 && playerid != INVALID_PLAYER_ID && aktiflikdurumu == 1)
{
GivePlayerMoney(issuerid, OYUNCU_PARA_ODULU);
new string[256], exName[24];
GetPlayerName(playerid, exName, 24);
format(string, 256, "[HS-GOREV]: {FFFFFF}%s(%d) {FFFFFF}isimli oyuncu headshot atarak görevi yerine getirdi.",exName, playerid);
SendClientMessageToAll(0xFF0000FF, string);
aktiflikdurumu = 0;
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
KillTimer(hstimer);
hstimer = SetTimer("_HsSayac", 300 * 1000, 0);
GameTextForPlayer(issuerid, "~g~~h~HEADSHOT!", 3000, 3);
}
return 1;
}
public _HsSayac()
{
aktiflikdurumu = 1;
SendClientMessageToAll(-1, "[HS-GOREV]: {FFFFFF}Headshot görevi aktif, hadi hemen birisinin kafasına sık!");
return 1;
}
Yararlı konu teşekkürler :)