Peçe Sistemi Nedir; Oyuncuya Özel Maske İşlevi Görür
Kodlarımız;
OnPlayerCommandText'e
if (strcmp("/pece", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x3D8BFF, "{4CC417}[Pece Kullanim]: {FFFFFF}Kullanmis oldugunuz PECE'yi silmek icin {E41B17}[/pecesil] {FFFFFF}komutunu kullanmaniz yeterlidir.");
ShowPlayerDialog(playerid,25,DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}<<Pece Sistemi>>","{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 1 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 2 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 3 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 4 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 5 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 6 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 7 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 8 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 9 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 10 ","Tamam","Kapat");
return 1;
}
if (strcmp("/pecesil",cmdtext,true, 10) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, 0x3D8BFF, "{4CC417}[Pece Kullanim]: {FFFFFF}Pece'niz basariyla silindi.Tekrar PECE kullanmak icin {4CC417}[/pece] {FFFFFF}yazmaniz yeterli.");
if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
return 1;
}
return 0;
}
OnDialogResponse'a Ekleyiniz
if(dialogid == 25)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18911, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18912, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18913, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18914, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 4)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18915, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 5)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18916, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 6)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18917, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 7)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18918, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 8)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18919, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
if(listitem == 9)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18920, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
}
}
}
return 1;
}
Obje dışında başka bir özelliği falan yok mu sistemin?
Alıntı yapılan: Vanity - 05 Nisan 2020, 14:57:29Obje dışında başka bir özelliği falan yok mu sistemin?
Suanlık bu sekilde basit yaptım ilerde geliştirilebilir.
:helal:
Bir maske sistemi yapılacaksa önce moddaki nametag lerin kapatılması lazım ayriyeten oyuncu spawnlandiktan sonra oyuncunun karakteri üzerinde isminin yazılı olduğu oyuncuya tanımlı bir label oluşturmalı daha sonra maske devreye girdiği zaman da isim panelinin Gizli veya maskeli olarak yazılması gerekir ve görsellik olsun diye peçe objesi takılabilir oyuncuya.Ben bu şekilde düşündüm gerçi sunucularda bu sistem var
Ama bu sistem sadece temeli gibi bisey eline sağlık
Alıntı yapılan: Submarine - 07 Nisan 2020, 21:08:29Bir maske sistemi yapılacaksa önce moddaki nametag lerin kapatılması lazım ayriyeten oyuncu spawnlandiktan sonra oyuncunun karakteri üzerinde isminin yazılı olduğu oyuncuya tanımlı bir label oluşturmalı daha sonra maske devreye girdiği zaman da isim panelinin Gizli veya maskeli olarak yazılması gerekir ve görsellik olsun diye peçe objesi takılabilir oyuncuya.Ben bu şekilde düşündüm gerçi sunucularda bu sistem var
Ama bu sistem sadece temeli gibi bisey eline sağlık
Teşekkürler iyi kullanımlar.
Geliştirilebilir, eline sağlık. :helal:
Teşekkürler iyi kullanımlar