GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: Submarine - 08 Nisan 2019, 12:54:35

Başlık: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 08 Nisan 2019, 12:54:35
PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
#include <sscanf2>


PAWN Kodu: Seç
new pMEngel[MAX_PLAYERS];
PAWN Kodu: Seç
new pMKapaliMi[MAX_PLAYERS];

PAWN Kodu: Seç
CMD:pm(playerid,params[])
{

if(pMEngel[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid,-1,"Bir admin seni PM kanalından engellemiş.");
new str,[256],str2[256],id,mesaj,is1[50],is2[50];
if(sscanf(params,"us[256]",id,mesaj))return SendClientMessage(playerid,-1,"KULLANIM : /pm [ID] [Mesaj]");
if(IsPlayerAdmin(id))return SendClientMessage(playerid,-1,"RCON adminlere mesaj yollayamazsınız ! ");
if(id == playerid)return SendClientMessage(playerid,-1,"Kendinize PM gönderemezsiniz.");
if(pMKapaliMi[id] == 0)return SendClientMessage(playerid,-1,"Karşıdaki kişinin PM kanalı kapalı.");
else
{
GetPlayerName(id,is1,sizeof(is1));
GetPlayerName(playerid,is2,sizeof(is2));
format(str,sizeof(str), >>"%s : %s",is1,mesaj);
GameTextForPlayer(id,"~r~~h~yeni pm geldi",2500,0);
SendClientMessage(id,-1,str)
format(str2,sizeof(str2),"<< %s : %s",is2,mesaj);
GameTextForPlayer(playerid,"~r~~h~pm gonderildi",2500,0);
SendClientMessage(playerid,-1,str2);
}
return 1;
}



PAWN Kodu: Seç
CMD:pmdenengelle(playerid,params[])
{
new str[256],str2[256],id,admisim[50],isim[50];
if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,-1,"Yetkin yok"); //Burası modun değişkenine göre ayarlanabilir.
if(sscanf(params,"d",id))return SendClientMessage(playerid,-1,"KULLANIM : /pmdenengelle id");
if(pMEngel[id] == 1)return SendClientMessage(playerid,-1,"ID sini girdiğiniz oyuncu zaten engellenmiş.");
if(id == playerid)return SendClientMessage(playerid,-1,"Kendinizi engelleyemezsiniz");
GetPlayerName(playerid,admisim,sizeof(admisim));
GetPlayerName(id,isim,sizeof(isim));
format(str,sizeof(str),"%s adlı admin tarafından PM erişimin engellendi !",admisim);
SendClientMessage(id,-1,str);
format(str2,sizeof(str2),"%s adlı oyuncunun PM erişimini engelledin",isim);
SendClientMessage(playerid,-1,str2);
pMEngel[id] = 1;

}

PAWN Kodu: Seç

CMD:pmkapa(playerid,params[])
{
if(pMKapaliMi[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"PM Kanalınızı kapattınız.");
pMKapaliMi[playerid] = 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,"PM Kanalınızı açtınız.");
pMKapaliMi[playerid] = 1;


}
return 1;
}

Arkadaşlar kafamdan yaptım pm sistemini başka bir bilgisayarda olduğum için test edemedim bir hata olursa alttan yazın düzeltirim :) Yazıyı okuyan okumayan herkese teşekkürler.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Eamon - 08 Nisan 2019, 13:20:45
Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 08 Nisan 2019, 13:23:34
Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Eamon - 08 Nisan 2019, 13:26:52
Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 08 Nisan 2019, 13:30:16
Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:26:52

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Teşekkür ediyorum,ben zaten tek bir değişken için enum kullanmayacaktım.Bunu bir modun üzerinde yapsaydım enuma koyardım dedim. Mesela

PAWN Kodu: Seç
enum OyuncuVeri {

ID,
Isim,
Sifre,
pMEngel
}
new kVeri[MAX_PLAYERS][OyuncuVeri]; // Enumdaki değişkenleri kullanmak için ana değişken

kVeri[playerid][pMEngel] //Modda olsa yapılacak değişken
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Eamon - 08 Nisan 2019, 14:27:46
Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:30:16

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:26:52

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Teşekkür ediyorum,ben zaten tek bir değişken için enum kullanmayacaktım.Bunu bir modun üzerinde yapsaydım enuma koyardım dedim. Mesela

PAWN Kodu: Seç
enum OyuncuVeri {

ID,
Isim,
Sifre,
pMEngel
}
new kVeri[MAX_PLAYERS][OyuncuVeri]; // Enumdaki değişkenleri kullanmak için ana değişken

kVeri[playerid][pMEngel] //Modda olsa yapılacak değişken



Sen bilirsin, başarılarının devamını dilerim :)
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46
hll
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Cengo - 08 Nisan 2019, 18:50:45
Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 08 Nisan 2019, 19:17:17
Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll

Eyvallah gıral , zorluğu hayattan,pawnoda 0 warning çıkarmayı senden öğrendik be gıral
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 08 Nisan 2019, 19:18:17
Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 14:27:46

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:30:16

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:26:52

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Teşekkür ediyorum,ben zaten tek bir değişken için enum kullanmayacaktım.Bunu bir modun üzerinde yapsaydım enuma koyardım dedim. Mesela

PAWN Kodu: Seç
enum OyuncuVeri {

ID,
Isim,
Sifre,
pMEngel
}
new kVeri[MAX_PLAYERS][OyuncuVeri]; // Enumdaki değişkenleri kullanmak için ana değişken

kVeri[playerid][pMEngel] //Modda olsa yapılacak değişken



Sen bilirsin, başarılarının devamını dilerim :)

Sağol kardeş :)
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Cengo - 08 Nisan 2019, 19:19:01
Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 19:17:17

Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll

Eyvallah gıral , zorluğu hayattan,pawnoda 0 warning çıkarmayı senden öğrendik be gıral


Çaktırma reaptios'a da ben öğrettim :D
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 22:39:01
Alıntı yapılan: Cengo - 08 Nisan 2019, 19:19:01

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 19:17:17

Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll

Eyvallah gıral , zorluğu hayattan,pawnoda 0 warning çıkarmayı senden öğrendik be gıral


Çaktırma reaptios'a da ben öğrettim :D


Ahahaha :D
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Medcezir - 09 Nisan 2019, 00:06:36
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 09 Nisan 2019, 09:02:58
PM Kapatma eklenmiştir.

PM Engel değişkeni düzeltilmiştir.

PM gönderme komutuna RCON adminlere mesaj gönderememe koşulu eklendi.(RCON olması şart değildir kendi admin sisteminize göre değiştirebilirsiniz)

Kişinin kendine PM gönderememesi - engelleyememesi için koşul eklendi !

PM Engel komutunda engellenmiş bir kişiyi tekrar engelleyememe koşulu eklendi.



Aklıma gelen değişiklikleri buraya paylaşacağım.Elimden geldiği kadar sistemi stabilleştirmeye çalışıyorum.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 09 Nisan 2019, 12:44:50
Alıntı yapılan: Medcezir - 09 Nisan 2019, 00:06:36

Teşekkürler.

Rıca ederim güle güle kullanmanız dileğiyle :)
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Heson - 10 Nisan 2019, 20:20:18
Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 10 Nisan 2019, 20:34:05
Alıntı yapılan: Heson - 10 Nisan 2019, 20:20:18

Kolay gelsin.

Sağol kardeş sanada kolay gelsin
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Cengo - 10 Nisan 2019, 21:39:05
Alıntı yapılan: kerematayy - 09 Nisan 2019, 09:02:58

PM Kapatma eklenmiştir.

PM Engel değişkeni düzeltilmiştir.

PM gönderme komutuna RCON adminlere mesaj gönderememe koşulu eklendi.(RCON olması şart değildir kendi admin sisteminize göre değiştirebilirsiniz)

Kişinin kendine PM gönderememesi - engelleyememesi için koşul eklendi !

PM Engel komutunda engellenmiş bir kişiyi tekrar engelleyememe koşulu eklendi.



Aklıma gelen değişiklikleri buraya paylaşacağım.Elimden geldiği kadar sistemi stabilleştirmeye çalışıyorum.


Reis kör oldum yav bu ne :D Daha güzel renk seç ve boyutu küçült reis.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Submarine - 17 Nisan 2019, 13:00:02
Alıntı yapılan: Cengo - 10 Nisan 2019, 21:39:05

Alıntı yapılan: kerematayy - 09 Nisan 2019, 09:02:58

PM Kapatma eklenmiştir.

PM Engel değişkeni düzeltilmiştir.

PM gönderme komutuna RCON adminlere mesaj gönderememe koşulu eklendi.(RCON olması şart değildir kendi admin sisteminize göre değiştirebilirsiniz)

Kişinin kendine PM gönderememesi - engelleyememesi için koşul eklendi !

PM Engel komutunda engellenmiş bir kişiyi tekrar engelleyememe koşulu eklendi.



Aklıma gelen değişiklikleri buraya paylaşacağım.Elimden geldiği kadar sistemi stabilleştirmeye çalışıyorum.


Reis kör oldum yav bu ne :D Daha güzel renk seç ve boyutu küçült reis.

Neyi var ki gayet güzel göze hitap ediyor :)
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Pablo - 15 Haziran 2019, 04:03:59
Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: QrzR - 15 Haziran 2019, 18:05:18
Alıntı yapılan: Heson - 10 Nisan 2019, 20:20:18

Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: FalafelÇorba - 16 Haziran 2019, 18:35:12
Başarılar.  :helal:
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: Ryroz - 17 Haziran 2019, 17:06:00
Paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: PM Sistemi [Geliştirilebilir]
Gönderen: FelleR - 26 Haziran 2019, 20:00:17
Güzel sıfırdan kodlanacak serverler için işine yarayabilir.