GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

PM Sistemi [Geliştirilebilir]

Başlatan Submarine, 08 Nisan 2019, 12:54:35

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Submarine

PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>
#include <sscanf2>


PAWN Kodu: Seç
new pMEngel[MAX_PLAYERS];
PAWN Kodu: Seç
new pMKapaliMi[MAX_PLAYERS];

PAWN Kodu: Seç
CMD:pm(playerid,params[])
{

if(pMEngel[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid,-1,"Bir admin seni PM kanalından engellemiş.");
new str,[256],str2[256],id,mesaj,is1[50],is2[50];
if(sscanf(params,"us[256]",id,mesaj))return SendClientMessage(playerid,-1,"KULLANIM : /pm [ID] [Mesaj]");
if(IsPlayerAdmin(id))return SendClientMessage(playerid,-1,"RCON adminlere mesaj yollayamazsınız ! ");
if(id == playerid)return SendClientMessage(playerid,-1,"Kendinize PM gönderemezsiniz.");
if(pMKapaliMi[id] == 0)return SendClientMessage(playerid,-1,"Karşıdaki kişinin PM kanalı kapalı.");
else
{
GetPlayerName(id,is1,sizeof(is1));
GetPlayerName(playerid,is2,sizeof(is2));
format(str,sizeof(str), >>"%s : %s",is1,mesaj);
GameTextForPlayer(id,"~r~~h~yeni pm geldi",2500,0);
SendClientMessage(id,-1,str)
format(str2,sizeof(str2),"<< %s : %s",is2,mesaj);
GameTextForPlayer(playerid,"~r~~h~pm gonderildi",2500,0);
SendClientMessage(playerid,-1,str2);
}
return 1;
}



PAWN Kodu: Seç
CMD:pmdenengelle(playerid,params[])
{
new str[256],str2[256],id,admisim[50],isim[50];
if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid,-1,"Yetkin yok"); //Burası modun değişkenine göre ayarlanabilir.
if(sscanf(params,"d",id))return SendClientMessage(playerid,-1,"KULLANIM : /pmdenengelle id");
if(pMEngel[id] == 1)return SendClientMessage(playerid,-1,"ID sini girdiğiniz oyuncu zaten engellenmiş.");
if(id == playerid)return SendClientMessage(playerid,-1,"Kendinizi engelleyemezsiniz");
GetPlayerName(playerid,admisim,sizeof(admisim));
GetPlayerName(id,isim,sizeof(isim));
format(str,sizeof(str),"%s adlı admin tarafından PM erişimin engellendi !",admisim);
SendClientMessage(id,-1,str);
format(str2,sizeof(str2),"%s adlı oyuncunun PM erişimini engelledin",isim);
SendClientMessage(playerid,-1,str2);
pMEngel[id] = 1;

}

PAWN Kodu: Seç

CMD:pmkapa(playerid,params[])
{
if(pMKapaliMi[playerid] == 1)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"PM Kanalınızı kapattınız.");
pMKapaliMi[playerid] = 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,"PM Kanalınızı açtınız.");
pMKapaliMi[playerid] = 1;


}
return 1;
}

Arkadaşlar kafamdan yaptım pm sistemini başka bir bilgisayarda olduğum için test edemedim bir hata olursa alttan yazın düzeltirim :) Yazıyı okuyan okumayan herkese teşekkürler.
Son düzenlenme: 09 Nisan 2019, 14:24:23 kerematayy

Eamon

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

Submarine

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Eamon

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

Submarine

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:26:52

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Teşekkür ediyorum,ben zaten tek bir değişken için enum kullanmayacaktım.Bunu bir modun üzerinde yapsaydım enuma koyardım dedim. Mesela

PAWN Kodu: Seç
enum OyuncuVeri {

ID,
Isim,
Sifre,
pMEngel
}
new kVeri[MAX_PLAYERS][OyuncuVeri]; // Enumdaki değişkenleri kullanmak için ana değişken

kVeri[playerid][pMEngel] //Modda olsa yapılacak değişken


Eamon

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:30:16

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:26:52

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Teşekkür ediyorum,ben zaten tek bir değişken için enum kullanmayacaktım.Bunu bir modun üzerinde yapsaydım enuma koyardım dedim. Mesela

PAWN Kodu: Seç
enum OyuncuVeri {

ID,
Isim,
Sifre,
pMEngel
}
new kVeri[MAX_PLAYERS][OyuncuVeri]; // Enumdaki değişkenleri kullanmak için ana değişken

kVeri[playerid][pMEngel] //Modda olsa yapılacak değişken



Sen bilirsin, başarılarının devamını dilerim :)

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

ReaptioS

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Artık Bir Ölü.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


Submarine

Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll

Eyvallah gıral , zorluğu hayattan,pawnoda 0 warning çıkarmayı senden öğrendik be gıral


Submarine

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 14:27:46

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:30:16

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:26:52

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 13:23:34

Alıntı yapılan: Ferman - 08 Nisan 2019, 13:20:45

Pm engelleme değişkenini tek boyutlu yapmışsın ve pm kapatma gibi özellikler getirebilirsin.


Bir mod üzerinde olsaydı onu enumuna göre yapardım sonuçta kafadan yaptım onu hesap etmemişim.
PM kapatmayı düşünebilirim :)


Tek bir şey için enuma gerek yok ya.

new pMEngel[MAX_PLAYERS];

Sonra diğer kısımlarda örnek veriyorum pMEngel[playerid] = 1; gibi kullanabilirsin, yoksa diğer türlü çalışmaz, herkes için pm kapalı olur.

Teşekkür ediyorum,ben zaten tek bir değişken için enum kullanmayacaktım.Bunu bir modun üzerinde yapsaydım enuma koyardım dedim. Mesela

PAWN Kodu: Seç
enum OyuncuVeri {

ID,
Isim,
Sifre,
pMEngel
}
new kVeri[MAX_PLAYERS][OyuncuVeri]; // Enumdaki değişkenleri kullanmak için ana değişken

kVeri[playerid][pMEngel] //Modda olsa yapılacak değişken



Sen bilirsin, başarılarının devamını dilerim :)

Sağol kardeş :)


Cengo

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 19:17:17

Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll

Eyvallah gıral , zorluğu hayattan,pawnoda 0 warning çıkarmayı senden öğrendik be gıral


Çaktırma reaptios'a da ben öğrettim :D


ReaptioS

Alıntı yapılan: Cengo - 08 Nisan 2019, 19:19:01

Alıntı yapılan: kerematayy - 08 Nisan 2019, 19:17:17

Alıntı yapılan: ReaptioS - 08 Nisan 2019, 18:43:46

hll

Eyvallah gıral , zorluğu hayattan,pawnoda 0 warning çıkarmayı senden öğrendik be gıral


Çaktırma reaptios'a da ben öğrettim :D


Ahahaha :D

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Artık Bir Ölü.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Medcezir


Submarine

PM Kapatma eklenmiştir.

PM Engel değişkeni düzeltilmiştir.

PM gönderme komutuna RCON adminlere mesaj gönderememe koşulu eklendi.(RCON olması şart değildir kendi admin sisteminize göre değiştirebilirsiniz)

Kişinin kendine PM gönderememesi - engelleyememesi için koşul eklendi !

PM Engel komutunda engellenmiş bir kişiyi tekrar engelleyememe koşulu eklendi.



Aklıma gelen değişiklikleri buraya paylaşacağım.Elimden geldiği kadar sistemi stabilleştirmeye çalışıyorum.
Son düzenlenme: 09 Nisan 2019, 14:26:26 kerematayy

Submarine