GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

San Fieero İtfayeci Baştan Sona Edit

Başlatan ace, 08 Ekim 2017, 15:16:00

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ace

Selamün Aleyküm Bugün 4. Mapımız İle Karşınızdayım Bu Sefer Daha Düzgün Yapmaya Çalıştık Baştan Sona Özendik.Umarım Beğenirsiniz.NOT:Araçları Yaparken Hata Oluştuğu İçin Araçların Yerlerini Size Bıraktık.
Emeği Geçenler
ByJoKeR
SampR.
Fotoğraflara Geçelim








Kodlar

OnPlayerConnect'e

RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11245, -2023.709, 83.968, 37.875, 0.250);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11008, -2037.540, 79.929, 34.109, 0.250);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 11272, -2037.540, 79.929, 34.109, 0.250);

OnGameModeInit'e

new tmpobjid;
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(7090,-2028.674,90.478,37.474,0.000,0.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 19058, "xmasboxes", "silk6-128x128", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(11008,-2040.188,75.649,34.200,0.000,0.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "flatdoor01_law", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 1, 16640, "a51", "sw_olddrum1", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 18646, "matcolours", "red-4", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 3, 3820, "boxhses_sfsx", "ws_garagedoor3_green", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 4, 18646, "matcolours", "red-4", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 5, 6284, "bev_law2", "shinglegrey_la", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 6, 6284, "bev_law2", "shinglegrey_la", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 7, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 8, 19278, "skydiveplatforms", "metalpylonred", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 9, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 10, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 11, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 12, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 13, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 14, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 15, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-2022.471,90.577,36.388,270.000,180.000,450.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 3820, "boxhses_sfsx", "ws_painted_doors1", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 90, "Wingdings", 150, 1, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-2022.471,90.607,36.388,270.000,180.000,450.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "flatdoor01_law", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 90, "Wingdings", 150, 1, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-2028.528,79.361,36.425,0.000,0.000,360.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 3922, "bistro", "sw_wallbrick_01", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 10101, "2notherbuildsfe", "sl_vicbrikwall01", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 5, 14548, "ab_cargo_int", "ab_planeBoby", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "İstanbul İtfaiye", 80, "Ariel", 45, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-2028.843,64.494,30.306,0.000,0.000,360.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 9, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 10, 16640, "a51", "a51_cardreader", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "İst İtfaiye", 90, "Ariel", 35, 0, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(7090,-2028.674,68.598,37.474,0.000,0.000,0.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 2, 19058, "xmasboxes", "silk6-128x128", 0x00000000);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-2022.471,68.697,36.388,270.000,180.000,450.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 3820, "boxhses_sfsx", "ws_painted_doors1", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 90, "Wingdings", 150, 1, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);
tmpobjid = CreateDynamicObjectEx(19482,-2022.471,68.737,36.388,270.000,180.000,450.000,300.000,300.000);
SetDynamicObjectMaterial(tmpobjid, 0, 3820, "boxhses_sfsx", "ws_painted_doors1", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterialText(tmpobjid, 0, "Z", 90, "Wingdings", 150, 1, 0xFFFFFFFF, 0x00000000, 0);

İyi

Kötü

YorumlarınızıBekliyoruz...


ParsMapping


ace


ebuaga

Eline sağlık bide türk apartmanı yapabilirmisin yani türk bayrağı filan koysan apartmana adı filan


maXpoWer

Eline sağlık kardeşim en bu textureli mapları eklemeyı bılmıyorumda bunlar için ek bir include gerekyormu yada hayla ongamemodeinit e yapıştırıyormuyuz ?

Serhan Buz (maXpoWer)
Since 2009

ace

Alıntı yapılan: ebuaga - 08 Ekim 2017, 22:46:39

Eline sağlık bide türk apartmanı yapabilirmisin yani türk bayrağı filan koysan apartmana adı filan

Denerim Reis


ace

Alıntı yapılan: maXpoWer - 09 Ekim 2017, 15:14:34

Eline sağlık kardeşim en bu textureli mapları eklemeyı bılmıyorumda bunlar için ek bir include gerekyormu yada hayla ongamemodeinit e yapıştırıyormuyuz ?

Gerekmiyor Olduğu Gibi OnGameModeInit'e Yapıştır.


ByFakeCoder

Alıntı yapılan: ebuaga - 08 Ekim 2017, 22:46:39

Eline sağlık bide Türk apartmanı yapabilirmisin yani türk bayrağı filan koysan apartmana adı filan

"türk apartmanı" T Büyük Olcak Kardeşim. Bide Ellerinize Sağlık Güzel Olmuş.


ace

Alıntı yapılan: ByFakeCoder - 09 Ekim 2017, 16:13:20

Alıntı yapılan: ebuaga - 08 Ekim 2017, 22:46:39

Eline sağlık bide Türk apartmanı yapabilirmisin yani türk bayrağı filan koysan apartmana adı filan

"türk apartmanı" T Büyük Olcak Kardeşim. Bide Ellerinize Sağlık Güzel Olmuş.

Yorumun İçin Teşekkürler.