public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success) SendErrorMessage(playerid, "Geçersiz komut!");
return 1;
}
"Geçersiz Komut!" Text'ini istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
İyi kullanımlar,Bilmeyen arkadaşlar için yazdım kimse birbirini küçük düşürmeye çalışmasın rica ediyorum.
Yararlı bir konu, bu işlerde yeni olanlar arıyorlar bazen bunu.
ADD-DON olarak paylaşman çok saçma.
https://www.gtamulti.com/forum/mod-galerisi/kullanisli-kodlar/
Alıntı yapılan: Asher - 01 Haziran 2020, 12:29:34ADD-DON olarak paylaşman çok saçma.
https://www.gtamulti.com/forum/mod-galerisi/kullanisli-kodlar/
Forum da yeniyim dostum.
Alıntı yapılan: Metafor - 01 Haziran 2020, 07:00:45Yararlı bir konu, bu işlerde yeni olanlar arıyorlar bazen bunu.
Evet,bazı modlarda olmuyor Roleplay felan açıyolar yada Türkçeleştiriyolar olmayınca sıkıntı oluyor lazım olabilir.
Eline sağlık, yararlı paylaşım. :helal:
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
{
SendErrorMessage(playerid, "Geçersiz komut!");
return 0;
}
return 1;
}
Alıntı yapılan: Cherry - 01 Haziran 2020, 16:42:16public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
if(!success)
{
SendErrorMessage(playerid, "Geçersiz komut!");
return 0;
}
return 1;
}Olabilir.
https://www.gtamulti.com/forum/anlatimlar/server-server-unkownmand-yazisini-kaldirma/msg82030/#msg82030
Alıntı yapılan: Hata - 01 Haziran 2020, 22:26:39https://www.gtamulti.com/forum/anlatimlar/server-server-unkownmand-yazisini-kaldirma/msg82030/#msg82030
Çok eski bir konu,görmediğim için attım.
zcmd veya commandtextte bunu kullanabilirsiniz ama Pawn.CMD gibilerde bü yöntem çalışmıyor onlara daha fsrklı bir kod girmek gerekiyor. Onuda rehberine ekleyebilirsin.
Alıntı yapılan: Opysium - 03 Haziran 2020, 03:55:09zcmd veya commandtextte bunu kullanabilirsiniz ama Pawn.CMD gibilerde bü yöntem çalışmıyor onlara daha fsrklı bir kod girmek gerekiyor. Onuda rehberine ekleyebilirsin.
Pawn.CMD Kullanan var mı sanmam,ama yorumun için teşekkürler çekilecek.
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmd[], params[], result, flags)
{
if (result == -1)
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "HATA: Bilinmeyen komut.");
return 0;
}
return 1;
}
ErrorMesaage yerine direkt mesja kullaniyorum bir hata veemitor ileride hata verirmi.
Alıntı yapılan: Rain - 17 Mayıs 2021, 01:25:04ErrorMesaage yerine direkt mesja kullaniyorum bir hata veemitor ileride hata verirmi.
vermez.
Alıntı yapılan: sharax - 08 Ağustos 2021, 13:57:36Alıntı yapılan: Rain - 17 Mayıs 2021, 01:25:04ErrorMesaage yerine direkt mesja kullaniyorum bir hata veemitor ileride hata verirmi.
vermez.
:kahkaha2:
:D
Teşekkürler Eren, :D atan arkadaşlar ne yaşıyor bilmek istiyorum.
arkadaslar kalp hastalıgım var ludfen yardim edin ;(