GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
18 Kasım 2025, 00:20:18

Pece Sistemi

Başlatan _Toretto, 05 Nisan 2020, 14:50:08

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

_Toretto

Peçe Sistemi Nedir; Oyuncuya Özel Maske İşlevi Görür


Kodlarımız;


OnPlayerCommandText'e

PAWN Kodu: Seç
if (strcmp("/pece", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        SendClientMessage(playerid, 0x3D8BFF, "{4CC417}[Pece Kullanim]: {FFFFFF}Kullanmis oldugunuz PECE'yi silmek icin {E41B17}[/pecesil] {FFFFFF}komutunu kullanmaniz yeterlidir.");
        ShowPlayerDialog(playerid,25,DIALOG_STYLE_LIST,"{00FF00}<<Pece Sistemi>>","{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 1 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 2 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 3 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 4 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 5 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 6 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 7 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 8 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 9 \n{FF0000}>>{FFFFFF}Pece Stili 10 ","Tamam","Kapat");
return 1;
}
if (strcmp("/pecesil",cmdtext,true, 10) == 0)
{
        SendClientMessage(playerid, 0x3D8BFF, "{4CC417}[Pece Kullanim]: {FFFFFF}Pece'niz basariyla silindi.Tekrar PECE kullanmak icin {4CC417}[/pece] {FFFFFF}yazmaniz yeterli.");
        if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)) RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
        return 1;
}
return 0;
}

OnDialogResponse'a Ekleyiniz

PAWN Kodu: Seç
if(dialogid == 25)
{
if(response)
{
if(listitem ==  0)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18911, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  1)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18912, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  2)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18913, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  3)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18914, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  4)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18915, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  5)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18916, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  6)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18917, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  7)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18918, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  8)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18919, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
  if(listitem ==  9)
  {
  SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 18920, 2, -0.08, 0.03, 0.0, 90, -180, -90);
  }
}
}
return 1;
}


Vanity

Obje dışında başka bir özelliği falan yok mu sistemin?
Son düzenlenme: 05 Nisan 2020, 14:58:48 Vanity

_Toretto

Alıntı yapılan: Vanity - 05 Nisan 2020, 14:57:29
Obje dışında başka bir özelliği falan yok mu sistemin?
Suanlık bu sekilde basit yaptım ilerde geliştirilebilir.


Vesa

"Yeni bir Müslüm Gürses şarkısı kadar imkansız bazı şeyler..."
a.k.a Vesa

Submarine

Bir maske sistemi yapılacaksa önce moddaki nametag lerin kapatılması lazım ayriyeten oyuncu spawnlandiktan sonra oyuncunun karakteri üzerinde isminin yazılı olduğu oyuncuya tanımlı bir label oluşturmalı daha sonra maske devreye girdiği zaman da isim panelinin Gizli veya maskeli olarak yazılması gerekir ve görsellik olsun diye peçe objesi takılabilir oyuncuya.Ben bu şekilde düşündüm gerçi sunucularda bu sistem var

Ama bu sistem sadece temeli gibi bisey eline sağlık


_Toretto

Alıntı yapılan: Submarine - 07 Nisan 2020, 21:08:29
Bir maske sistemi yapılacaksa önce moddaki nametag lerin kapatılması lazım ayriyeten oyuncu spawnlandiktan sonra oyuncunun karakteri üzerinde isminin yazılı olduğu oyuncuya tanımlı bir label oluşturmalı daha sonra maske devreye girdiği zaman da isim panelinin Gizli veya maskeli olarak yazılması gerekir ve görsellik olsun diye peçe objesi takılabilir oyuncuya.Ben bu şekilde düşündüm gerçi sunucularda bu sistem var

Ama bu sistem sadece temeli gibi bisey eline sağlık
Teşekkürler iyi kullanımlar.


kelly

Geliştirilebilir, eline sağlık. :helal:

I want everything

_Toretto

Teşekkürler iyi kullanımlar