GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
15 Haziran 2025, 11:53:48

T.C. Nüfus Cüzdanı

Başlatan Creathy, 09 Ocak 2018, 16:20:26

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Creathy



Modun başına,

PAWN Kodu: Seç
new Etkilesim[MAX_PLAYERS];
#define kimlikdialog 1500//modunuzdaki başka bir dialog ile çakışmaması için buradan ayarlayabilirsiniz
#define COLOR_PURPLE 0x9E81D0AA//modunuzda varsa bunu eklemenize gerek yok


OnPlayerCommandText altına,

PAWN Kodu: Seç
if(strcmp(cmd, "/kimlikgoster", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xF6F6F6AA, "Kullanım: /kimlikgoster [OyuncuID]"); return 1; }
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(ProxDetectorS(1.0, playerid, giveplayerid))
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Kimliğinizi kendinize gösteremezsiniz."); return 1; }
format(string, sizeof(string), "* %s kimliğini çıkarır ve %s a uzatır", GetPlayerNameEx(playerid), GetPlayerNameEx(giveplayerid));
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
format(string, sizeof(string), "{799CD4}%s {FFFFFF}elindeki kimliği size doğrun uzattı, nasıl tepki vermek istersiniz?", GetPlayerNameEx(playerid));
ShowPlayerDialog(giveplayerid, kimlikdialog ,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{1B7EE0}Bilgilendirme:", string,"Kimliği Al","Geri Çevir");
Etkilesim[giveplayerid] = playerid;
}
else { SendClientMessage(playerid,  0xFF0000FF, "Kişi yakınınızda değil."); }
}
else { SendClientMessage(playerid, 0x525252FF, "Bu oyuncu oyunda değil."); }
}


OnDialogResponse altına,

PAWN Kodu: Seç
if(dialogid == kimlikdialog)
{
new verenadam = Etkilesim[playerid];
if(!response)
{ Etkilesim[playerid] = playerid; }
if(response)
{
format(string, sizeof(string), "* %s kimliği alır ve incelemeye başlar", GetPlayerNameEx(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
new altust[72] = "___________________________________n¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯";
new bosluk2[417] = "ttt|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|nttt|tt|nttt|tt|nttt|tt|nttt|tt|nttt|tt|nttt|_____________|";
new cizgi[35] = "__________________________________";
new stringx[1024];
/* = kendinize göre ayarlayın = */
new tcno = PlayerTcNo[verenadam];
new soyad[24]; format(soyad, 24, "%s", PlayerSoyad[verenadam]);
new ad[24]; format(ad, 24, "%s", PlayerAd[verenadam]);
new babaadi[24]; format(babaadi, 24, "%s", PlayerBaba[verenadam]);
new anaadi[24]; format(anaadi, 24, "%s", PlayerAna[verenadam]);
new memleket[24]; format(memleket, 24, "%s", PlayerMemleket[verenadam]);
new dtarihi = PlayerDogum[verenadam];
new cinsiyet = PlayerCinsiyet[verenadam];
//========================================================//
if(cinsiyet == 1)
{
format(stringx, sizeof(stringx), "{1B7EE0}%sn {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    T.C. Kimlik No: {FFFFFF}%dn {799CD4}%s n    Soyadı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    Adı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    Baba Adı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    Ana Adı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    D.Yeri: {FFFFFF}%s {799CD4}| D.Tarihi: {FFFFFF}%dn{1B7EE0}%s",
altust, bosluk2, cizgi, tcno, cizgi, soyad, cizgi, ad, cizgi, babaadi, cizgi, anaadi, cizgi, memleket, dtarihi, altust);
ShowPlayerDialog(playerid, kimlikdialog+1 ,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{1B7EE0}Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı", stringx,"Geri Ver","");
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), "{C44B4B}%sn {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    T.C. Kimlik No: {FFFFFF}%dn {F67373}%s n    Soyadı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    Adı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    Baba Adı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    Ana Adı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    D.Yeri: {FFFFFF}%s {F67373}| D.Tarihi: {FFFFFF}%dn{C44B4B}%s",
altust, bosluk2, cizgi, tcno, cizgi, soyad, cizgi, ad, cizgi, babaadi, cizgi, anaadi, cizgi, memleket, dtarihi, altust);
ShowPlayerDialog(playerid, kimlikdialog+1 ,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{C44B4B}Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı", stringx,"Geri Ver","");
}
}
return 1;
}

if(dialogid == kimlikdialog+1)
{
new verenadam = Etkilesim[playerid];
format(string, sizeof(string), "* %s kimliği %s a uzatır", GetPlayerNameEx(playerid), GetPlayerNameEx(verenadam));
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
format(string, sizeof(string), "* %s kimliği alır ve cebine yerleştirir", GetPlayerNameEx(verenadam));
ProxDetector(30.0, verenadam, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
Etkilesim[playerid] = playerid;
return 1;
}


Not: burada "/* = kendinize göre ayarlayın = */" bölüme dikkat edin!
PlayerTcNo, PlayerSoyad, PlayerAd, PlayerBaba, PlayerAna, PlayerMemleket, PlayerDogum ve PlayerCinsiyet değişkenlerini örnek olarak yazıldı, siz bunları kendi kayıt sisteminize göre düzenlemelisiniz.

Modunuzda GetPlayerNameEx yoksa modun en altına,

PAWN Kodu: Seç
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
new string[24];
GetPlayerName(playerid,string,24);
new str[24];
strmid(str,string,0,strlen(string),24);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
{ if (str[i] ==  _ ) str[i] =    ; }
return str;
}


Modunuzda ProxDetector ve ProxDetectorS yoksa modun en altına,

PAWN Kodu: Seç
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
{
if(!BigEar[i])
{
    if(PlayerToPoint(3.5, i, 257.0553,79.7411,997.9252) && !PlayerToPoint(3.5, playerid, 257.0553,79.7411,997.9252))
    { return 1; }
GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
{
SendClientMessage(i, col2, string);
}
else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
{
SendClientMessage(i, col3, string);
}
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
{
SendClientMessage(i, col4, string);
}
else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
SendClientMessage(i, col5, string);
}
}
else
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
}
}
}//not connected
return 1;
}

forward ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid);
public ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
}
return 0;
}




Bir teşekkürü çok görmeyin.
Son düzenlenme: 09 Ocak 2018, 16:48:16 Creathy

Creathy

Roleplay sunucuları için çok güzel bir sistem.


Gogh

Çok iyi,paylaşım için teşekkürler.
Resim kısmında kişinin skini çıksa daha iyi bir sistem olabilirdi.
Son düzenlenme: 09 Ocak 2018, 16:22:21 TheRealistic

Creathy

Alıntı yapılan: TheRealistic - 09 Ocak 2018, 16:21:15

Çok iyi,paylaşım için teşekkürler.

Önemli değil yararlı olduysa ne mutlu bana.


Pablo

Paylaşım İçin Teşekkürler

Alıntı




Pawnotürk Üyesi 2017-2020

Creathy


pag

Güzelmiş,paylaşım için teşekkürler.


Creathy

Alıntı yapılan: ReDDooM - 09 Ocak 2018, 19:18:29

Güzelmiş,paylaşım için teşekkürler.

Önemli değil , bir yararım dokunduysa ne mutlu bana. :)

Not ; Roleplay sunucuları için çok güzel olur bence :)


Creathy

Sistem'de gördüğünüz resim alanı'na 0.3.7'de Resim eklenmiyordu fakat 0.3.8'de eklenebilir diye biliyorum.


Jetta


Creathy

Alıntı yapılan: Jetta - 09 Ocak 2018, 19:24:45

https://gtaturk.com/forum/ADD-ON-TC-Nufus-Cuzdani--151589/
Alıntı olduğunu belirtseydin keşke.

Zaten sistemi ben yaptım demiyorum , alıntı olduğunu anlıyabilirler.


Umut52!

Paylaşım için,teşekkürler.


Creathy


Jizzy

Paylaşım için,teşekkürler.


Creathy