GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: Creathy - 09 Ocak 2018, 16:20:26

Başlık: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 16:20:26
(http://i52.tinypic.com/2likfar.png)

Modun başına,

PAWN Kodu: Seç
new Etkilesim[MAX_PLAYERS];
#define kimlikdialog 1500//modunuzdaki başka bir dialog ile çakışmaması için buradan ayarlayabilirsiniz
#define COLOR_PURPLE 0x9E81D0AA//modunuzda varsa bunu eklemenize gerek yok


OnPlayerCommandText altına,

PAWN Kodu: Seç
if(strcmp(cmd, "/kimlikgoster", true) == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xF6F6F6AA, "Kullanım: /kimlikgoster [OyuncuID]"); return 1; }
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(ProxDetectorS(1.0, playerid, giveplayerid))
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Kimliğinizi kendinize gösteremezsiniz."); return 1; }
format(string, sizeof(string), "* %s kimliğini çıkarır ve %s a uzatır", GetPlayerNameEx(playerid), GetPlayerNameEx(giveplayerid));
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
format(string, sizeof(string), "{799CD4}%s {FFFFFF}elindeki kimliği size doğrun uzattı, nasıl tepki vermek istersiniz?", GetPlayerNameEx(playerid));
ShowPlayerDialog(giveplayerid, kimlikdialog ,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{1B7EE0}Bilgilendirme:", string,"Kimliği Al","Geri Çevir");
Etkilesim[giveplayerid] = playerid;
}
else { SendClientMessage(playerid,  0xFF0000FF, "Kişi yakınınızda değil."); }
}
else { SendClientMessage(playerid, 0x525252FF, "Bu oyuncu oyunda değil."); }
}


OnDialogResponse altına,

PAWN Kodu: Seç
if(dialogid == kimlikdialog)
{
new verenadam = Etkilesim[playerid];
if(!response)
{ Etkilesim[playerid] = playerid; }
if(response)
{
format(string, sizeof(string), "* %s kimliği alır ve incelemeye başlar", GetPlayerNameEx(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
new altust[72] = "___________________________________n¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯";
new bosluk2[417] = "ttt|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|nttt|tt|nttt|tt|nttt|tt|nttt|tt|nttt|tt|nttt|_____________|";
new cizgi[35] = "__________________________________";
new stringx[1024];
/* = kendinize göre ayarlayın = */
new tcno = PlayerTcNo[verenadam];
new soyad[24]; format(soyad, 24, "%s", PlayerSoyad[verenadam]);
new ad[24]; format(ad, 24, "%s", PlayerAd[verenadam]);
new babaadi[24]; format(babaadi, 24, "%s", PlayerBaba[verenadam]);
new anaadi[24]; format(anaadi, 24, "%s", PlayerAna[verenadam]);
new memleket[24]; format(memleket, 24, "%s", PlayerMemleket[verenadam]);
new dtarihi = PlayerDogum[verenadam];
new cinsiyet = PlayerCinsiyet[verenadam];
//========================================================//
if(cinsiyet == 1)
{
format(stringx, sizeof(stringx), "{1B7EE0}%sn {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    T.C. Kimlik No: {FFFFFF}%dn {799CD4}%s n    Soyadı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    Adı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    Baba Adı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    Ana Adı: {FFFFFF}%sn {799CD4}%s n    D.Yeri: {FFFFFF}%s {799CD4}| D.Tarihi: {FFFFFF}%dn{1B7EE0}%s",
altust, bosluk2, cizgi, tcno, cizgi, soyad, cizgi, ad, cizgi, babaadi, cizgi, anaadi, cizgi, memleket, dtarihi, altust);
ShowPlayerDialog(playerid, kimlikdialog+1 ,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{1B7EE0}Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı", stringx,"Geri Ver","");
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), "{C44B4B}%sn {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    T.C. Kimlik No: {FFFFFF}%dn {F67373}%s n    Soyadı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    Adı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    Baba Adı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    Ana Adı: {FFFFFF}%sn {F67373}%s n    D.Yeri: {FFFFFF}%s {F67373}| D.Tarihi: {FFFFFF}%dn{C44B4B}%s",
altust, bosluk2, cizgi, tcno, cizgi, soyad, cizgi, ad, cizgi, babaadi, cizgi, anaadi, cizgi, memleket, dtarihi, altust);
ShowPlayerDialog(playerid, kimlikdialog+1 ,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"{C44B4B}Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanı", stringx,"Geri Ver","");
}
}
return 1;
}

if(dialogid == kimlikdialog+1)
{
new verenadam = Etkilesim[playerid];
format(string, sizeof(string), "* %s kimliği %s a uzatır", GetPlayerNameEx(playerid), GetPlayerNameEx(verenadam));
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
format(string, sizeof(string), "* %s kimliği alır ve cebine yerleştirir", GetPlayerNameEx(verenadam));
ProxDetector(30.0, verenadam, string, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
Etkilesim[playerid] = playerid;
return 1;
}


Not: burada "/* = kendinize göre ayarlayın = */" bölüme dikkat edin!
PlayerTcNo, PlayerSoyad, PlayerAd, PlayerBaba, PlayerAna, PlayerMemleket, PlayerDogum ve PlayerCinsiyet değişkenlerini örnek olarak yazıldı, siz bunları kendi kayıt sisteminize göre düzenlemelisiniz.

Modunuzda GetPlayerNameEx yoksa modun en altına,

PAWN Kodu: Seç
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
new string[24];
GetPlayerName(playerid,string,24);
new str[24];
strmid(str,string,0,strlen(string),24);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYER_NAME; i++)
{ if (str[i] ==  _ ) str[i] =    ; }
return str;
}


Modunuzda ProxDetector ve ProxDetectorS yoksa modun en altına,

PAWN Kodu: Seç
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
{
if(!BigEar[i])
{
    if(PlayerToPoint(3.5, i, 257.0553,79.7411,997.9252) && !PlayerToPoint(3.5, playerid, 257.0553,79.7411,997.9252))
    { return 1; }
GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
{
SendClientMessage(i, col2, string);
}
else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
{
SendClientMessage(i, col3, string);
}
else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
{
SendClientMessage(i, col4, string);
}
else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
SendClientMessage(i, col5, string);
}
}
else
{
SendClientMessage(i, col1, string);
}
}
}
}//not connected
return 1;
}

forward ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid);
public ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
//radi = 2.0; //Trigger Radius
GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);
tempposx = (oldposx -posx);
tempposy = (oldposy -posy);
tempposz = (oldposz -posz);
//printf("DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f",posx,posy,posz);
if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
{
return 1;
}
}
return 0;
}




Bir teşekkürü çok görmeyin.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 16:21:00
Roleplay sunucuları için çok güzel bir sistem.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Gogh - 09 Ocak 2018, 16:21:15
Çok iyi,paylaşım için teşekkürler.
Resim kısmında kişinin skini çıksa daha iyi bir sistem olabilirdi.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 16:21:52
Alıntı yapılan: TheRealistic - 09 Ocak 2018, 16:21:15

Çok iyi,paylaşım için teşekkürler.

Önemli değil yararlı olduysa ne mutlu bana.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Pablo - 09 Ocak 2018, 16:30:42
Paylaşım İçin Teşekkürler
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 16:31:11
Alıntı yapılan: ByGold - 09 Ocak 2018, 16:30:42

Paylaşım İçin Teşekkürler

Önemli değil.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: pag - 09 Ocak 2018, 19:18:29
Güzelmiş,paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 19:19:51
Alıntı yapılan: ReDDooM - 09 Ocak 2018, 19:18:29

Güzelmiş,paylaşım için teşekkürler.

Önemli değil , bir yararım dokunduysa ne mutlu bana. :)

Not ; Roleplay sunucuları için çok güzel olur bence :)
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 19:20:35
Sistem'de gördüğünüz resim alanı'na 0.3.7'de Resim eklenmiyordu fakat 0.3.8'de eklenebilir diye biliyorum.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Jetta - 09 Ocak 2018, 19:24:45
http://gtaturk.com/forum/ADD-ON-TC-Nufus-Cuzdani--151589/
Alıntı olduğunu belirtseydin keşke.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 19:26:20
Alıntı yapılan: Jetta - 09 Ocak 2018, 19:24:45

http://gtaturk.com/forum/ADD-ON-TC-Nufus-Cuzdani--151589/
Alıntı olduğunu belirtseydin keşke.

Zaten sistemi ben yaptım demiyorum , alıntı olduğunu anlıyabilirler.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Umut52! - 09 Ocak 2018, 20:55:27
Paylaşım için,teşekkürler.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 20:55:51
Alıntı yapılan: Umut52! - 09 Ocak 2018, 20:55:27

Paylaşım için,teşekkürler.

Önemli değil.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Jizzy - 09 Ocak 2018, 21:01:02
Paylaşım için,teşekkürler.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 09 Ocak 2018, 21:13:45
Alıntı yapılan: OmerReis - 09 Ocak 2018, 21:01:02

Paylaşım için,teşekkürler.

Önemli Değil.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: iZombie - 10 Ocak 2018, 07:26:45
Paylaşım için teşekkürler
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 10 Ocak 2018, 10:10:03
Alıntı yapılan: epic - 10 Ocak 2018, 07:26:45

Paylaşım için teşekkürler

Önemli Değil.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Dyternal - 10 Ocak 2018, 10:34:25
Dialog dizayn'ı gerçekten çok iyi kullanırsam dizayn'ı alırım. Ellerine sağlık Omertà. Paylaşım için teşekkürler Creathy
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 10 Ocak 2018, 11:07:47
Alıntı yapılan: Dyternal - 10 Ocak 2018, 10:34:25

Dialog dizayn'ı gerçekten çok iyi kullanırsam dizayn'ı alırım. Ellerine sağlık Omertà. Paylaşım için teşekkürler Creathy

Önemli değil.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Ozy - 11 Ocak 2018, 13:40:13
Sen kafayı yemişsin :D
Zamanında böyle birşeyi Xecitioner Reality Gaming roleplay için yapmıştı moda eklenmemişti şimdi görünce bunu aklıma o geldi yabancı konsept rolleri sevmesem seni tutar bir Türk konsept sunucu açardım :)
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: Creathy - 11 Ocak 2018, 15:59:20
Alıntı yapılan: Ozy - 11 Ocak 2018, 13:40:13

Sen kafayı yemişsin :D
Zamanında böyle birşeyi Xecitioner Reality Gaming roleplay için yapmıştı moda eklenmemişti şimdi görünce bunu aklıma o geldi yabancı konsept rolleri sevmesem seni tutar bir Türk konsept sunucu açardım :)

yorumun için teşekkürler. :)
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: enes020020 - 29 Ocak 2018, 22:26:07
Gayet güzel,elinize sağlık keşke yeni nüfüs cüzdanına göre olsaydı.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: _Code - 29 Ocak 2018, 22:34:59
TextDraw kullanılarak daha güzel olabilirdi.
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: T.C. Nüfus Cüzdanı
Gönderen: baball - 25 Nisan 2025, 23:01:48
aldım