GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: Cengo - 07 Nisan 2019, 16:00:22

Başlık: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 07 Nisan 2019, 16:00:22
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Yazılımcı sistemini vereceğim.Bu sistem sadece Hera modunu kullananlar için kullanışlıdır.


İlk başa  #define YAZILIMCI_UCRET (75000) yazıyoruz bu 75 bini değiştirebilirsiniz,definelerin olduğu kısma yazın bunu.


V1

Modun boş kısmına
PAWN Kodu: Seç
CMD:yazilimciol(playerid, params[])
{
{
SendServerMessage(playerid, "Yazılımcı olmak için 75 bin dolar ödemeniz gerekmekte! (/yazilimcikabul 75k gider)");
}

return 1;
}


Bunuda boş bir kısmına

PAWN Kodu: Seç
CMD:yazilimciyardim(playerid, params[])
{
    if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu sadece yazılımcılar kullanabilir.");
    {
SendServerMessage(playerid, "/oyungelistir /oyuncikart /yazilimcik");
}

return 1;
}


Bunuda modun boş kısmına yazıyoruz

PAWN Kodu: Seç
CMD:yazilimcikabul(playerid, params[])
{
if (GetMoney(playerid) < YAZILIMCI_UCRET) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmak için %s kadar dolara ihtiyacın var.", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));

PlayerData[playerid][pJob] = 18;
GiveMoney(playerid, -75000);
    return SendServerMessage(playerid, "Başarıyla yazılımcı oldunuz! Komutları görmek için /yazilimciyardim");
}



Bunuda yazıyoruz :d
PAWN Kodu: Seç
CMD:yazilimcik(playerid, params[])
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI)
return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için bu komutu kullanamazsın.");

    if (GetMoney(playerid) < YAZILIMCI_UCRET) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcılıktan ayrılmak için %s kadar paraya ihtiyacın var.", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));

PlayerData[playerid][pJob] = 0;
GiveMoney(playerid, -75000);
return SendServerMessage(playerid, "Başarıyla yazılımcılıktan ayrıldın.");
}


Modda Job_Getname(type) bunu aratıp en altına yani case 17 nin altına

PAWN Kodu: Seç
case 18: str = "Yazilimci";

Bunu ekliyorsunuz.


NOT: Sistemdeki ./oyuncikart , /oyungelistir komutları kendi sunucumda işleyecektir,eğer onuda tamamlarsam sizinle paylaşabilirim iyi kullanımlar eleştiriye açığım!

NOT 2: Hera modunda bu sistem işleyebilir,bazı yerleri kendi modunuza göre ayarlarsanız sizdede işler! İyi kullanımlar





Oyun Geliştirme Kodu :
PAWN Kodu: Seç
CMD:oyungelistir(playerid, params[])
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun geliştiremezsiniz!");
if(PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] > 0) return SendErrorMessage(playerid, "Oyununu geliştirdin 5 saat sonra tekrar geliştirebilirsin!",PlayerData[playerid][pHediyeTime]);
new developer = RandomEx(5000, 10000);
SendServerMessage(playerid, "Devletten paranı aldın!", developer);
GiveMoney(playerid, developer);
PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] = 5;
return 1;
}


Oyunu sadece 5 saatte bir geliştirebilirsiniz ve devletten para alıyorsunuz!


V2 NOT: Pawno'dan playerdata'yı aratıp pOyunGelistirmeZamani, eklerseniz kodlar hatasız çalışır.

V3 NOT: V3 Sayfa 2'De Cudless tarafından paylaşıldı ister bu V1-V2 kodlarını kullanın ister V3 kodlarını.
                   
Başlık: Ynt: Yazılımcı Sistemi!
Gönderen: Codes. - 07 Nisan 2019, 17:19:28
Paylaşım İçin Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yazılımcı Sistemi!
Gönderen: Cengo - 07 Nisan 2019, 18:06:34
Alıntı yapılan: AHMET26 - 07 Nisan 2019, 17:19:28

Paylaşım İçin Teşekkürler.


Birşey değil  ;)
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Athena - 07 Nisan 2019, 20:48:02
 Bütün kodları tamamlıyıp paylaşsaydın daha iyi olurdu sana tavsiyem bütün kodları bitir ve konuyu düzenle.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: DracDonix - 07 Nisan 2019, 20:52:34
Paylaşım için teşekkürler  :helal:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Cengo - 07 Nisan 2019, 20:53:11
 :flood:Alıntı yapılan: Athena - 07 Nisan 2019, 20:48:02

Bütün kodları tamamlıyıp paylaşsaydın daha iyi olurdu sana tavsiyem bütün kodları bitir ve konuyu düzenle.


V1-V2-V3-V4 Gibisinden arttırmayı düşünüyorum zaten bu konuda yazdığım projeden ayrıldım kodları yakında atarım,sadece şimdilik V2'yi atıcam yani o da oyungeliştir olucaktır.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Medcezir - 07 Nisan 2019, 20:56:01
Eline sağlık.  :kalp:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V2
Gönderen: Cengo - 07 Nisan 2019, 20:56:57
Alıntı yapılan: DracDonix - 07 Nisan 2019, 20:52:34

Paylaşım için teşekkürler  :helal:


Birşey değil V2 kodu eklendi Ara Güncelleme ile Oyun Çıkart'ı da eklerim ve sistemi tamamen bitiririm inşallah,böyle yorumlarınızı görmek beni heveslendiriyor,mutlu oluyorum.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Cengo - 07 Nisan 2019, 20:58:31
Alıntı yapılan: Medcezir - 07 Nisan 2019, 20:56:01

Eline sağlık.  :kalp:
Alıntı yapılan: DracDonix - 07 Nisan 2019, 20:52:34

Paylaşım için teşekkürler  :helal:


Güzel yorumlarınız için teşekkürler PAWN'da acemiyim hem kendi sunucuma kodlayıp hem sizlere yardım etmeye çalışıyorum.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Athena - 07 Nisan 2019, 21:03:06
Alıntı yapılan: Cengo - 07 Nisan 2019, 20:53:11

:flood:Alıntı yapılan: Athena - 07 Nisan 2019, 20:48:02

Bütün kodları tamamlıyıp paylaşsaydın daha iyi olurdu sana tavsiyem bütün kodları bitir ve konuyu düzenle.


V1-V2-V3-V4 Gibisinden arttırmayı düşünüyorum zaten bu konuda yazdığım projeden ayrıldım kodları yakında atarım,sadece şimdilik V2'yi atıcam yani o da oyungeliştir olucaktır.


Acemi bir Pawn Coder için başarılı, umuyorum ki ilerde başarılı bir Coder olacaksın.  :yaramaz2: ;)
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Eamon - 07 Nisan 2019, 21:03:42
Güzel fakat yazılım çıkartmayı biraz daha geliştirebilirsin çok basit olmuş orası fakat sistemini samp adına paylaşman güzel bir şey :helal:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Dyternal - 07 Nisan 2019, 21:18:13
Pek gerçekçi olmamış bende yapmıştım fakat bildiğin yazmalı yani.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Cengo - 07 Nisan 2019, 22:27:20
Alıntı yapılan: Athena - 07 Nisan 2019, 21:03:06

Alıntı yapılan: Cengo - 07 Nisan 2019, 20:53:11

:flood:Alıntı yapılan: Athena - 07 Nisan 2019, 20:48:02

Bütün kodları tamamlıyıp paylaşsaydın daha iyi olurdu sana tavsiyem bütün kodları bitir ve konuyu düzenle.


V1-V2-V3-V4 Gibisinden arttırmayı düşünüyorum zaten bu konuda yazdığım projeden ayrıldım kodları yakında atarım,sadece şimdilik V2'yi atıcam yani o da oyungeliştir olucaktır.


Acemi bir Pawn Coder için başarılı, umuyorum ki ilerde başarılı bir Coder olacaksın.  :yaramaz2: ;)
Alıntı yapılan: Dyternal - 07 Nisan 2019, 21:18:13

Pek gerçekçi olmamış bende yapmıştım fakat bildiğin yazmalı yani.
Alıntı yapılan: Athena link=topic=9971.msg95477#msg95477
date=1554660186

Alıntı yapılan: Cengo - 07 Nisan 2019, 20:53:11

:flood:Alıntı yapılan: Athena - 07 Nisan 2019, 20:48:02

Bütün kodları tamamlıyıp paylaşsaydın daha iyi olurdu sana tavsiyem bütün kodları bitir ve konuyu düzenle.


V1-V2-V3-V4 Gibisinden arttırmayı düşünüyorum zaten bu konuda yazdığım projeden ayrıldım kodları yakında atarım,sadece şimdilik V2'yi atıcam yani o da oyungeliştir olucaktır.


Acemi bir Pawn Coder için başarılı, umuyorum ki ilerde başarılı bir Coder olacaksın.  :yaramaz2: ;)


Tüm güzel yorumlarınız için teşekkürler sanırım V3 uzun zaman sonra gelebilir. Bu para sistemini kaldırıp okuma gibi bir sisteme çevirebilirim.

-Mobil
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: cudless - 07 Nisan 2019, 22:31:49
Fikir vereyim, yazılımcı mesleği ise yazılımla ilgili belirli kelimeleri bilebilir şu şekilde, /kelimebil development dedi mesela 500 dolar kazandı, kelimeleri sen belirlersin. Başarılar.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: No-Name - 08 Nisan 2019, 15:42:00
Kodlara bakmadım ama iyidir ya, ismi ile bir farklılık yaratıyor en azından. Paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: TC9 - 08 Nisan 2019, 15:46:40
Farklı ve güzel bir sistem olmuş başarılar.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V1
Gönderen: Cengo - 08 Nisan 2019, 15:57:00
Alıntı yapılan: No-Name - 08 Nisan 2019, 15:42:00

Kodlara bakmadım ama iyidir ya, ismi ile bir farklılık yaratıyor en azından. Paylaşım için teşekkürler.
Alıntı yapılan: TC9 - 08 Nisan 2019, 15:46:40

Farklı ve güzel bir sistem olmuş başarılar.

Alıntı yapılan: cudless - 07 Nisan 2019, 22:31:49

Fikir vereyim, yazılımcı mesleği ise yazılımla ilgili belirli kelimeleri bilebilir şu şekilde, /kelimebil development dedi mesela 500 dolar kazandı, kelimeleri sen belirlersin. Başarılar.


Teşekkürler listeme ekliyorum yapmaya çalışacağım  :pc:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V2
Gönderen: trabzon - 08 Nisan 2019, 19:51:21
Hatalı ve eksik kod yapısı kullanılmış. :hayir:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V2
Gönderen: Enkei - 08 Nisan 2019, 19:53:36
Paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V2
Gönderen: Cengo - 08 Nisan 2019, 20:19:23
Alıntı yapılan: Silver - 08 Nisan 2019, 19:51:21

Hatalı ve eksik kod yapısı kullanılmış. :hayir:


Hata vermedi bende,hatayı söylerseniz düzeltebilirim.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V2
Gönderen: Cengo - 08 Nisan 2019, 21:34:07
Arkadaşlar V2'ye kadar yapabildim daha fazlasına kafam basmadı,gerisini kendiniz geliştirebilirsiniz zaten acemiyim çok güzel bir sistem beceremedim kusuruma bakmayın.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V2
Gönderen: trabzon - 09 Nisan 2019, 00:56:13
Alıntı yapılan: Cengo - 08 Nisan 2019, 20:19:23

Hata vermedi bende,hatayı söylerseniz düzeltebilirim.


Koşul nerede meselâ?  :oku2:
Başlık: Yazılım Mesleği! V3
Gönderen: cudless - 09 Nisan 2019, 11:45:48
(https://resmim.net/f/zwKuEp.png)

Bu sisteme ek olarak ToplamOyun ve ToplamGelistirme enumlarını eklerseniz sorunsuz çalışır, hata bulursanız bildirebilirsiniz.
Maaş alınan kısımda pOyunGelistirmeZaman'a + değer verdirin eksiksiz çalışır.
PAWN Kodu: Seç
CMD:yazilim(playerid,params[])
{
new string[1024], yazilimsistem[1024];
    strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Geliştir\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Çıkart\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar çıkardığın oyun:\t%d\n", PlayerData[playerid][ToplamOyun]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar geliştirdiğin oyun:\t%d\n",PlayerData[playerid][ToplamGelistirme]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılımcı Ol\t{FFFFFF}%s {EEDD82}\n", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılım Menüsü");
    Dialog_Show(playerid, YazilimMenu, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimsistem, string, "Seç", "Iptal");
    return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
Dialog:YazilimMenu(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Yazılımcı Ol", true) != -1)
{
Dialog_Show(playerid, YazilimOnay, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Yazılımcı Ol", "Yazılımcı olmak istiyor musunuz?(Ücret: $75.000)", "Evet", "Hayır");
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Geliştir", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun geliştiremezsiniz!");
if(PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] < 5) return SendErrorMessage(playerid, "5 saatte bir oyun geliştirebilirsiniz!");
new developer = RandomEx(5000, 10000);
SendServerMessage(playerid, "Geliştirdiğin oyun karşılığında %s aldın!", FormatNumber(developer));
GiveMoney(playerid, developer);
PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] = 0;
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman]+= 5;
PlayerData[playerid][ToplamGelistirme] ++;
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Çıkart", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun çıkartamazsınız!");
if(PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] <= 25) return SendErrorMessage(playerid, "Oyun çıkartmak için 5 kere oyun geliştirmelisiniz!");
new oyundangelenpara = RandomEx(50000, 100000);
SendServerMessage(playerid, "Oyundan %s miktarında para kazandın!", oyundangelenpara);
GiveMoney(playerid, oyundangelenpara);
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] = 0;
PlayerData[playerid][ToplamOyun]++;
}
return 1;
}
Dialog:YazilimOnay(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
{
if (GetMoney(playerid) < YAZILIMCI_UCRET) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmak için %s paranız eksik.", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET-GetMoney(playerid)));
if (PlayerData[playerid][pJob] == 18) return SendErrorMessage(playerid, "Zaten yazılımcısınız.");
else
{
PlayerData[playerid][pJob] = 18;
GiveMoney(playerid, -75000);
SendServerMessage(playerid,"Başarıyla yazılımcı mesleğine girdiniz");
}
}
if(!response)
{
}
return 1;
}
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3
Gönderen: Cengo - 09 Nisan 2019, 16:28:00
Alıntı yapılan: cudless - 09 Nisan 2019, 11:45:48

(https://resmim.net/f/zwKuEp.png)

Bu sisteme ek olarak ToplamOyun ve ToplamGelistirme enumlarını eklerseniz sorunsuz çalışır, hata bulursanız bildirebilirsiniz.
Maaş alınan kısımda pOyunGelistirmeZaman'a + değer verdirin eksiksiz çalışır.
PAWN Kodu: Seç
CMD:yazilim(playerid,params[])
{
new string[1024], yazilimsistem[1024];
    strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Geliştir\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Çıkart\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar çıkardığın oyun:\t%d\n", PlayerData[playerid][ToplamOyun]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar geliştirdiğin oyun:\t%d\n",PlayerData[playerid][ToplamGelistirme]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılımcı Ol\t{FFFFFF}%s {EEDD82}\n", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılım Menüsü");
    Dialog_Show(playerid, YazilimMenu, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimsistem, string, "Seç", "Iptal");
    return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
Dialog:YazilimMenu(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Yazılımcı Ol", true) != -1)
{
Dialog_Show(playerid, YazilimOnay, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Yazılımcı Ol", "Yazılımcı olmak istiyor musunuz?(Ücret: $75.000)", "Evet", "Hayır");
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Geliştir", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun geliştiremezsiniz!");
if(PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] < 5) return SendErrorMessage(playerid, "5 saatte bir oyun geliştirebilirsiniz!");
new developer = RandomEx(5000, 10000);
SendServerMessage(playerid, "Geliştirdiğin oyun karşılığında %s aldın!", FormatNumber(developer));
GiveMoney(playerid, developer);
PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] = 0;
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman]+= 5;
PlayerData[playerid][ToplamGelistirme] ++;
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Çıkart", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun çıkartamazsınız!");
if(PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] <= 25) return SendErrorMessage(playerid, "Oyun çıkartmak için 5 kere oyun geliştirmelisiniz!");
new oyundangelenpara = RandomEx(50000, 100000);
SendServerMessage(playerid, "Oyundan %s miktarında para kazandın!", oyundangelenpara);
GiveMoney(playerid, oyundangelenpara);
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] = 0;
PlayerData[playerid][ToplamOyun]++;
}
return 1;
}
Dialog:YazilimOnay(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
{
if (GetMoney(playerid) < YAZILIMCI_UCRET) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmak için %s paranız eksik.", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET-GetMoney(playerid)));
if (PlayerData[playerid][pJob] == 18) return SendErrorMessage(playerid, "Zaten yazılımcısınız.");
else
{
PlayerData[playerid][pJob] = 18;
GiveMoney(playerid, -75000);
SendServerMessage(playerid,"Başarıyla yazılımcı mesleğine girdiniz");
}
}
if(!response)
{
}
return 1;
}



V3'ü yaptığın için teşekkür ederim en azından insanlara yarım sistem vermemiş oldum,iyiki yardım ettin çok sağol  :kahkaha2:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Foxtribes - 09 Nisan 2019, 18:05:32
Cengo, döktür gelsin evladım. Senden Youtube tag bekliyorum.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 09 Nisan 2019, 18:21:38
Alıntı yapılan: Foxtribes - 09 Nisan 2019, 18:05:32

Cengo, döktür gelsin evladım. Senden Youtube tag bekliyorum.


Sağol.



Ara Güncellemede gelecek sistem: Oyun çıkarttığınızda kendi adınız yani %s adlı yazılımcı oyun çıkarttı ve %s miktarında para kazandı gibi vs yazılar gelecektir,sabırla bekleyiniz bu sistem sayesinde kendimi geliştireceğim.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Excision - 09 Nisan 2019, 21:09:02
script of the year
Başlık: Yazılım Mesleği - V4
Gönderen: cudless - 09 Nisan 2019, 22:14:32
V4

PlayerData enumuna OyunTur eklemelisiniz.


* Oyun ismi belirleme, oyun türü seçme eklendi.
PAWN Kodu: Seç

CMD:yazilim(playerid,params[])
{
new string[1024], yazilimsistem[1024];
    strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Geliştir\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Çıkart\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar çıkardığın oyun:\t%d\n", PlayerData[playerid][ToplamOyun]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar geliştirdiğin oyun:\t%d\n",PlayerData[playerid][ToplamGelistirme]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılımcı Ol\t{FFFFFF}%s {EEDD82}\n", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılım Menüsü");
    Dialog_Show(playerid, YazilimMenu, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimsistem, string, "Seç", "Iptal");
    return 1;
}



PAWN Kodu: Seç

Dialog:YazilimMenu(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Yazılımcı Ol", true) != -1)
{
Dialog_Show(playerid, YazilimOnay, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Yazılımcı Ol", "Yazılımcı olmak istiyor musunuz?(Ücret: $75.000)", "Evet", "Hayır");
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Geliştir", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun geliştiremezsiniz!");
if(PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] < 5) return SendErrorMessage(playerid, "5 saatte bir oyun geliştirebilirsiniz!");
new developer = RandomEx(5000, 10000);
SendServerMessage(playerid, "Geliştirdiğin oyun karşılığında %s aldın!", FormatNumber(developer));
GiveMoney(playerid, developer);
PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] = 0;
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman]+= 5;
PlayerData[playerid][ToplamGelistirme] ++;
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Çıkart", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun çıkartamazsınız!");
if(PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] <= 25) return SendErrorMessage(playerid, "Oyun çıkartmak için 5 kere oyun geliştirmelisiniz!");
new string[128],yazilimtur[128];
strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "Simulasyon\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "Survival\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "FPS\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    Dialog_Show(playerid, OyunTur, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimtur, string, "Seç", "Iptal");
}
return 1;
}

Dialog:OyunTur(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Simulasyon", true) != -1)
    {
     PlayerData[playerid][OyunTur]  = 1;
    }
if(strfind(inputtext, "Survival", true) != -1)
    {
     PlayerData[playerid][OyunTur]  = 2;
    }
if(strfind(inputtext, "FPS", true) != -1)
    {
      PlayerData[playerid][OyunTur]  = 3;
    }
Dialog_Show(playerid, OyunIsim, DIALOG_STYLE_INPUT, "Menü: Oyun İsim", "Lütfen bir oyun adı giriniz:", "Gir", "İptal");
return 1;
}

stock OyunTurIsim(playerid)
{
    new
        string[24]
    ;
    switch (PlayerData[playerid][OyunTur])
    {
        case 1: string = "Simulasyon";
        case 2: string = "Survival";
        case 3: string = "FPS";
    }
    return string;
}

Dialog:OyunIsim(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(response)
    {
    new oyunadi[64], oyundangelenpara = RandomEx(50000, 100000), mesaj[124];
    format(oyunadi, 64, "%s", inputtext);
    SendServerMessage(playerid, "Oyundan %s miktarında para kazandın!", FormatNumber(oyundangelenpara));
    format(mesaj,sizeof(mesaj), "%s adlı yazılımcı %s türünde oyun çıkartarak %s gelir sağladı.",OyunTurIsim(playerid), oyunadi, FormatNumber(oyundangelenpara));
    SendClientMessageToAll(-1, mesaj);
    GiveMoney(playerid, oyundangelenpara);
    PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] = 0;
    PlayerData[playerid][ToplamOyun]++;
    }
    if(!response)
    {

    }
    return 1;
}

Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: ReaptioS - 09 Nisan 2019, 22:37:40
Alıntı yapılan: cudless - 09 Nisan 2019, 22:14:32

V4

PlayerData enumuna OyunTur eklemelisiniz.


* Oyun ismi belirleme, oyun türü seçme eklendi.
PAWN Kodu: Seç

CMD:yazilim(playerid,params[])
{
new string[1024], yazilimsistem[1024];
    strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Geliştir\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Çıkart\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar çıkardığın oyun:\t%d\n", PlayerData[playerid][ToplamOyun]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar geliştirdiğin oyun:\t%d\n",PlayerData[playerid][ToplamGelistirme]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılımcı Ol\t{FFFFFF}%s {EEDD82}\n", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılım Menüsü");
    Dialog_Show(playerid, YazilimMenu, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimsistem, string, "Seç", "Iptal");
    return 1;
}



PAWN Kodu: Seç

Dialog:YazilimMenu(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Yazılımcı Ol", true) != -1)
{
Dialog_Show(playerid, YazilimOnay, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Yazılımcı Ol", "Yazılımcı olmak istiyor musunuz?(Ücret: $75.000)", "Evet", "Hayır");
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Geliştir", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun geliştiremezsiniz!");
if(PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] < 5) return SendErrorMessage(playerid, "5 saatte bir oyun geliştirebilirsiniz!");
new developer = RandomEx(5000, 10000);
SendServerMessage(playerid, "Geliştirdiğin oyun karşılığında %s aldın!", FormatNumber(developer));
GiveMoney(playerid, developer);
PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] = 0;
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman]+= 5;
PlayerData[playerid][ToplamGelistirme] ++;
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Çıkart", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun çıkartamazsınız!");
if(PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] <= 25) return SendErrorMessage(playerid, "Oyun çıkartmak için 5 kere oyun geliştirmelisiniz!");
new string[128],yazilimtur[128];
strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "Simulasyon\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "Survival\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "FPS\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    Dialog_Show(playerid, OyunTur, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimtur, string, "Seç", "Iptal");
}
return 1;
}

Dialog:OyunTur(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Simulasyon", true) != -1)
    {
     PlayerData[playerid][OyunTur]  = 1;
    }
if(strfind(inputtext, "Survival", true) != -1)
    {
     PlayerData[playerid][OyunTur]  = 2;
    }
if(strfind(inputtext, "FPS", true) != -1)
    {
      PlayerData[playerid][OyunTur]  = 3;
    }
Dialog_Show(playerid, OyunIsim, DIALOG_STYLE_INPUT, "Menü: Oyun İsim", "Lütfen bir oyun adı giriniz:", "Gir", "İptal");
return 1;
}

stock OyunTurIsim(playerid)
{
    new
        string[24]
    ;
    switch (PlayerData[playerid][OyunTur])
    {
        case 1: string = "Simulasyon";
        case 2: string = "Survival";
        case 3: string = "FPS";
    }
    return string;
}

Dialog:OyunIsim(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(response)
    {
    new oyunadi[64], oyundangelenpara = RandomEx(50000, 100000), mesaj[124];
    format(oyunadi, 64, "%s", inputtext);
    SendServerMessage(playerid, "Oyundan %s miktarında para kazandın!", FormatNumber(oyundangelenpara));
    format(mesaj,sizeof(mesaj), "%s adlı yazılımcı %s türünde oyun çıkartarak %s gelir sağladı.",OyunTurIsim(playerid), oyunadi, FormatNumber(oyundangelenpara));
    SendClientMessageToAll(-1, mesaj);
    GiveMoney(playerid, oyundangelenpara);
    PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] = 0;
    PlayerData[playerid][ToplamOyun]++;
    }
    if(!response)
    {

    }
    return 1;
}




Komut Meslekten çıkıp şirkete gitti
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: cudless - 09 Nisan 2019, 22:47:09
Şirket ile alakası yok, arkadaş oyun çıkarıldığında mesaj gelsin istedi, ben de dialoglar ile süsleyip paylaştım.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 10 Nisan 2019, 16:07:59
Alıntı yapılan: ReaptioS - 09 Nisan 2019, 22:37:40

Alıntı yapılan: cudless - 09 Nisan 2019, 22:14:32

V4

PlayerData enumuna OyunTur eklemelisiniz.


* Oyun ismi belirleme, oyun türü seçme eklendi.
PAWN Kodu: Seç

CMD:yazilim(playerid,params[])
{
new string[1024], yazilimsistem[1024];
    strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Geliştir\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Oyun Çıkart\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar çıkardığın oyun:\t%d\n", PlayerData[playerid][ToplamOyun]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Bugüne kadar geliştirdiğin oyun:\t%d\n",PlayerData[playerid][ToplamGelistirme]);
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "\t\n");
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılımcı Ol\t{FFFFFF}%s {EEDD82}\n", FormatNumber(YAZILIMCI_UCRET));
    strcat(string, yazilimsistem);
    format(yazilimsistem, sizeof(yazilimsistem), "{EEDD82}» {FFFFFF} Yazılım Menüsü");
    Dialog_Show(playerid, YazilimMenu, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimsistem, string, "Seç", "Iptal");
    return 1;
}



PAWN Kodu: Seç

Dialog:YazilimMenu(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Yazılımcı Ol", true) != -1)
{
Dialog_Show(playerid, YazilimOnay, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Yazılımcı Ol", "Yazılımcı olmak istiyor musunuz?(Ücret: $75.000)", "Evet", "Hayır");
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Geliştir", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun geliştiremezsiniz!");
if(PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] < 5) return SendErrorMessage(playerid, "5 saatte bir oyun geliştirebilirsiniz!");
new developer = RandomEx(5000, 10000);
SendServerMessage(playerid, "Geliştirdiğin oyun karşılığında %s aldın!", FormatNumber(developer));
GiveMoney(playerid, developer);
PlayerData[playerid][pOyunGelistirmeZamani] = 0;
PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman]+= 5;
PlayerData[playerid][ToplamGelistirme] ++;
}
if(strfind(inputtext, "Oyun Çıkart", true) != -1)
{
if (PlayerData[playerid][pJob] != JOB_YAZILIMCI) return SendErrorMessage(playerid, "Yazılımcı olmadığın için oyun çıkartamazsınız!");
if(PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] <= 25) return SendErrorMessage(playerid, "Oyun çıkartmak için 5 kere oyun geliştirmelisiniz!");
new string[128],yazilimtur[128];
strcat(string, "İşlev\t#\n");
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "Simulasyon\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "Survival\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    format(yazilimtur, sizeof(yazilimtur) , "FPS\t\n");
    strcat(string, yazilimtur);
    Dialog_Show(playerid, OyunTur, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, yazilimtur, string, "Seç", "Iptal");
}
return 1;
}

Dialog:OyunTur(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if(strfind(inputtext, "Simulasyon", true) != -1)
    {
     PlayerData[playerid][OyunTur]  = 1;
    }
if(strfind(inputtext, "Survival", true) != -1)
    {
     PlayerData[playerid][OyunTur]  = 2;
    }
if(strfind(inputtext, "FPS", true) != -1)
    {
      PlayerData[playerid][OyunTur]  = 3;
    }
Dialog_Show(playerid, OyunIsim, DIALOG_STYLE_INPUT, "Menü: Oyun İsim", "Lütfen bir oyun adı giriniz:", "Gir", "İptal");
return 1;
}

stock OyunTurIsim(playerid)
{
    new
        string[24]
    ;
    switch (PlayerData[playerid][OyunTur])
    {
        case 1: string = "Simulasyon";
        case 2: string = "Survival";
        case 3: string = "FPS";
    }
    return string;
}

Dialog:OyunIsim(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(response)
    {
    new oyunadi[64], oyundangelenpara = RandomEx(50000, 100000), mesaj[124];
    format(oyunadi, 64, "%s", inputtext);
    SendServerMessage(playerid, "Oyundan %s miktarında para kazandın!", FormatNumber(oyundangelenpara));
    format(mesaj,sizeof(mesaj), "%s adlı yazılımcı %s türünde oyun çıkartarak %s gelir sağladı.",OyunTurIsim(playerid), oyunadi, FormatNumber(oyundangelenpara));
    SendClientMessageToAll(-1, mesaj);
    GiveMoney(playerid, oyundangelenpara);
    PlayerData[playerid][pOyunCikarZaman] = 0;
    PlayerData[playerid][ToplamOyun]++;
    }
    if(!response)
    {

    }
    return 1;
}




Komut Meslekten çıkıp şirkete gitti


Hayır düz ekrana yani chate yansıyacağına dialog şeklinde olsun göz alıcı olsun dedik,amaç buydu şirketlik bir durum yok.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Heson - 10 Nisan 2019, 20:11:46
Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 14 Nisan 2019, 00:56:27
Alıntı yapılan: Heson - 10 Nisan 2019, 20:11:46

Kolay gelsin.


Güzel yorumun için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 16 Nisan 2019, 18:59:46
Alıntı yapılan: Spincer - 16 Nisan 2019, 08:12:46

Tüm modlar'da çalışıyormu?


Değişkenlerinizi ayarlarsanız tabikide çalışır.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: haroldjackson - 23 Nisan 2019, 23:51:37
Bazı arkadaşlar seni çok karaktersiz sanıyorlar ama seni bilen biliyor o yeter başarılar emeğini çalanlara  :@@
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Eamon - 23 Nisan 2019, 23:59:06
Alıntı yapılan: Kaizenn - 23 Nisan 2019, 23:51:37

Bazı arkadaşlar seni çok karaktersiz sanıyorlar ama seni bilen biliyor o yeter başarılar emeğini çalanlara  :@@


:serefe: :sigara: :dans: :helal: :kral:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: diverse - 24 Nisan 2019, 17:12:53
Teşşekürler.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 02 Mayıs 2019, 17:36:07
Alıntı yapılan: exhuh - 24 Nisan 2019, 17:12:53

Teşşekürler.
Alıntı yapılan: Kaizenn - 23 Nisan 2019, 23:51:37

Bazı arkadaşlar seni çok karaktersiz sanıyorlar ama seni bilen biliyor o yeter başarılar emeğini çalanlara  :@@


Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim,sistemde ufak buglar var bug denemez %s adlı oyuncu işte oyun çıakrttı ve miktarında falan filen öyle yazıyorsa onları düzeltirseniz sistem Rinadaki şirket oyun çıkartma sistemi gibi olabilir,tabi renk vs eklerseniz neden olmasın,tüm sunucularda yavaştan kullanılmaya başlandı,tüm kullananlar için teşekkür ederim @Buzz özellikle'de sana Selen koderim :D
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Athena - 03 Mayıs 2019, 18:48:24
Üf bu adam ileride Pawn Coder olucak ya :kahkaha2: :helal: ;) :kalp:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 03 Mayıs 2019, 18:52:00
Alıntı yapılan: Athena - 03 Mayıs 2019, 18:48:24

Üf bu adam ileride Pawn Coder olucak ya  :kahkaha2: :helal: ;) :kalp:



Eyvallah reis kusuruma bakmadın değilmi yardım edemedim diye  :kalp: :kalp:
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Redfield - 05 Mayıs 2019, 15:06:05
Paylaşım için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: Cengo - 15 Mayıs 2019, 18:28:17
Alıntı yapılan: Lucifєr - 05 Mayıs 2019, 15:06:05

Paylaşım için teşekkürler.


Birşey değil iyi kullanımlar dostum.
Başlık: Ynt: Yazılım Mesleği! V3 YAYINDA! | Cengo - Cudless
Gönderen: kelly - 08 Nisan 2020, 11:41:13
Paylaşım için teşekkürler, eline sağlık. :helal: