GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => Yardım Talepleri => PAWN Kodlama => Kilitli Konular => Konuyu başlatan: Nexion - 17 Haziran 2022, 19:54:42

Başlık: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: Nexion - 17 Haziran 2022, 19:54:42
https://www.hizliresim.com/p7mto45 (https://www.hizliresim.com/p7mto45)

PAWN Kodu: Seç
CMD:gotopos(playerid, params[])
{
    new Float:x, Float:y, Float:z, interior;

    if(sscanf(params, "fffd",x,y,z,interior)) return KomutKullanım(playerid, "/gotopos [x] [y] [z] [interior id]");

    if(interior < 0 || interior > 18) return HataGonder(playerid, "İnterior için 0-18 arası değer girmen gerekiyor.");
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return AracKomut(playerid);
    SetPlayerInterior(playerid,interior);
    SetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
    MesajGonder(playerid,"%0.6f{F81414}(X) {c9c9c9}- %0.6f{F81414}(Y) - {c9c9c9}%0.6f{F81414}(Z) - {c9c9c9}%d {F81414} kordinatlarına ışınlandın.",Float:x, Float:y, Float:z, interior);
    return 1;
}

SendClientMessageEx üzerine kayıtlı MesajGonder komutu fakat resimde gördüğünüz gibi uzunluk konusunda problem çekiyorum ve bunun çözümünü arıyorum
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: Hasan Sangrento - 18 Haziran 2022, 01:21:06
MesajGonder'deki stringin array uzunluğunu yükseltin, sorun çözülecektir.
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: Nexion - 18 Haziran 2022, 01:25:48
Alıntı yapılan: Hasan Sangrento - 18 Haziran 2022, 01:21:06
MesajGonder'deki stringin array uzunluğunu yükseltin, sorun çözülecektir.
PAWN Kodu: Seç
  #define MesajGonder(%0,%1) \
    SendClientMessageEx(%0, 0x4589B9AA, "[A:PP]:{c9c9c9} "%1)

PAWN Kodu: Seç
stock SendClientMessageEx(playerid, color, const text[], {Float, _}:...)
{
static
    args,
    str[144];

/*
     *  Custom function that uses #emit to format variables into a string.
     *  This code is very fragile; touching any code here will cause crashing!
*/

if ((args = numargs()) == 3)
{
    SendClientMessage(playerid, color, text);
}
else
{
while (--args >= 3)
{
#emit LCTRL 5
#emit LOAD.alt args
#emit SHL.C.alt 2
#emit ADD.C 12
#emit ADD
#emit LOAD.I
#emit PUSH.pri
}
#emit PUSH.S text
#emit PUSH.C 144
#emit PUSH.C str
#emit PUSH.S 8
#emit SYSREQ.C format
#emit LCTRL 5
#emit SCTRL 4

SendClientMessage(playerid, color, str);

#emit RETN
}
return 1;
}

SendClientMessageEx str yükseltiyorum fakat etki etmiyor
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: Hasan Sangrento - 18 Haziran 2022, 16:31:43
O kadar uzun mesajı tek bir satırda yazdıramaz, bu yüzden alta geçirmen gerekiyor, eğer değer 64 ve üstü ise dersin ve sonraki stringi aşağıya doğru geçirip yazdırırsın.
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: Murat Budak - 18 Haziran 2022, 18:43:22
.6f yerine .3f yapsan daha hoş olur ve sorunun çözülür.
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: zhecknn - 12 Ağustos 2022, 23:58:29
Muratında dediği gibi 6.f yerine 2.f veya 3.f yapabilirsin büyük ihtimal sorununu çözecektir.
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: Sulozzy - 22 Ağustos 2022, 22:26:20
geliştir
Başlık: Ynt: Mesaj Uzunluğu
Gönderen: staple - 25 Kasım 2022, 20:24:21
Alıntı yapılan: Bölüm Kuralları
Açılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır.
K/A