adam oyunda idsini yazıyorum ama sunucuda değil hatası alıyorum
ama adam oyunda fonksyonda bu
if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF1741FF, "Sunucuda böyle bir ID yok !");
yardım plz
IsPlayerConnected'in içerisine tanımladığın değişken herhangi bir değere sahip mi?
Alıntı yapılan: Hasan Sangrento - 05 Aralık 2022, 22:44:25IsPlayerConnected'in içerisine tanımladığın değişken herhangi bir değere sahip mi?
evet
komutu atar mısın
komutla alakası yok her komutta aynı bu
Pawno üzerinde arama başlat, aldığın hatayı oraya yaz.
Kodu if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF1741FF, "Böyle bir kişi yok."); şeklinde değiştir.
Alıntı yapılan: Bow_OsmaNN - 10 Aralık 2022, 05:26:26komutla alakası yok her komutta aynı bu
bütün komutlar bozuk olabilir, bununla alakalı rastgele bir komutu at, kodlarına bakmak istiyorum
Alıntı yapılan: Brandiss - 10 Aralık 2022, 12:49:58Pawno üzerinde arama başlat, aldığın hatayı oraya yaz.
Kodu if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF1741FF, "Böyle bir kişi yok."); şeklinde değiştir.
bu bir çözüm değil, bu sefer de "Sunucuda böyle bir ID yok !" yerine "Böyle bir kişi yok." hatasını alacak
IsPlayerConnected(ID) içindeki ID değerini nereden alıyor?
kullandığınız komutu atabilir misiniz?
ornek kod hep boyle oluyor
CMD:ke(playerid, params[])
{
if(Etkde[playerid] == true) return hataMesaji(playerid, "Etkinlikteyken komut kullanamazsın.");
if(oyuncuData[playerid][hapisSure] >= 1) return hataMesaji(playerid, "Hapisteyken komut kullanamazsın.");
if(gTeam[playerid] >= 8 && gTeam[playerid] <= 20) return hataMesaji(playerid, "Bu komutu sivil oyuncular kullanamaz.");
new ID, str[98 + MAX_PLAYER_NAME + 3];
if(sscanf(params, "u", ID)) return SendClientMessage(playerid, 0x7491D6FF, "[BILGI] {FFFFFF}/Ke (Oyuncu ID)");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return hataMesaji(playerid, "Sunucuda böyle bir ID yok !");
if(playerid == ID) return hataMesaji(playerid, "Kendini kelepçeleyemezsin !");
if(GetPVarInt(ID, "GodMode") == 1) return hataMesaji(playerid, "Admin modunda olan birini kelepçeleyemezsin.");
if(GetPlayerDistanceFromPlayer(playerid,ID) > 4) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncu uzağında !");
if(aranmaSeviyesii[ID] <= 3) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncunun aranma seviyesi 4 ve üstü olmalı.");
if(oIslem[ID][dondurulmus] == 1) return hataMesaji(playerid, "Bu oyuncu admin tarafından dondurulmuş, kelepçeleyemezsin.");
if(oIslem[ID][kelepce] == 1) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncu zaten kelepçelenmiş.");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return hataMesaji(playerid, "Araç içinde birini kelepçeleyemezsin.");
if(GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncu araç içinde !");
if(gTeam[ID] >= 2 && gTeam[ID] <= 7) return hataMesaji(playerid, "Devlet memurlarını kelepçeleyemezsin.");
if(kumarda[ID]) return hataMesaji(playerid, "Kumarhanede bir kişiyi tutuklayamazsın.");
if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetPlayerVirtualWorld(ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu kişiyle aynı interior değerine sahip değilsin.");
KeybindIslem[playerid][keybind_Sure][0] = GetTickCount();
KeybindIslem[playerid][keybind_Sure][1] = GetTickCount() + 3000;
KeybindIslem[playerid][keybind_ID] = ID;
format(str,sizeof(str),"[KELEPÇE] %s(%d) adlı suçluyu kelepçelediniz.", getName(ID), ID);
SendClientMessage(playerid, 0x4BE0EBFF, str);
format(str,sizeof(str),"[KELEPÇE] %s(%d), adlı devlet memuru sizi kelepçeledi.", getName(playerid), playerid);
SendClientMessage(ID, 0x4BE0EBFF ,str);
SetPlayerAttachedObject(ID, 1, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
SetPlayerSpecialAction(ID, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPVarInt(ID, "KelepceBlock", GetTickCount() + 30 * 1000);
oIslem[ID][kelepce] = 1;
oIslem[ID][kelepceSure] = 30;
oyuncuData[ID][ycikti] = 1;
PolisIslemleri(playerid, 3, "kelepceleme", 1);
PolisIslemleri(ID, 4, "kelepcelenme", 1);
return 1;
}
Alıntı yapılan: Bow_OsmaNN - 12 Aralık 2022, 02:01:30ornek kod hep boyle oluyor
CMD:ke(playerid, params[])
{
if(Etkde[playerid] == true) return hataMesaji(playerid, "Etkinlikteyken komut kullanamazsın.");
if(oyuncuData[playerid][hapisSure] >= 1) return hataMesaji(playerid, "Hapisteyken komut kullanamazsın.");
if(gTeam[playerid] >= 8 && gTeam[playerid] <= 20) return hataMesaji(playerid, "Bu komutu sivil oyuncular kullanamaz.");
new ID, str[98 + MAX_PLAYER_NAME + 3];
if(sscanf(params, "u", ID)) return SendClientMessage(playerid, 0x7491D6FF, "[BILGI] {FFFFFF}/Ke (Oyuncu ID)");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return hataMesaji(playerid, "Sunucuda böyle bir ID yok !");
if(playerid == ID) return hataMesaji(playerid, "Kendini kelepçeleyemezsin !");
if(GetPVarInt(ID, "GodMode") == 1) return hataMesaji(playerid, "Admin modunda olan birini kelepçeleyemezsin.");
if(GetPlayerDistanceFromPlayer(playerid,ID) > 4) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncu uzağında !");
if(aranmaSeviyesii[ID] <= 3) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncunun aranma seviyesi 4 ve üstü olmalı.");
if(oIslem[ID][dondurulmus] == 1) return hataMesaji(playerid, "Bu oyuncu admin tarafından dondurulmuş, kelepçeleyemezsin.");
if(oIslem[ID][kelepce] == 1) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncu zaten kelepçelenmiş.");
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return hataMesaji(playerid, "Araç içinde birini kelepçeleyemezsin.");
if(GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return hataMesaji(playerid, "Kelepçelemek istediğin oyuncu araç içinde !");
if(gTeam[ID] >= 2 && gTeam[ID] <= 7) return hataMesaji(playerid, "Devlet memurlarını kelepçeleyemezsin.");
if(kumarda[ID]) return hataMesaji(playerid, "Kumarhanede bir kişiyi tutuklayamazsın.");
if(GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetPlayerVirtualWorld(ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu kişiyle aynı interior değerine sahip değilsin.");
KeybindIslem[playerid][keybind_Sure][0] = GetTickCount();
KeybindIslem[playerid][keybind_Sure][1] = GetTickCount() + 3000;
KeybindIslem[playerid][keybind_ID] = ID;
format(str,sizeof(str),"[KELEPÇE] %s(%d) adlı suçluyu kelepçelediniz.", getName(ID), ID);
SendClientMessage(playerid, 0x4BE0EBFF, str);
format(str,sizeof(str),"[KELEPÇE] %s(%d), adlı devlet memuru sizi kelepçeledi.", getName(playerid), playerid);
SendClientMessage(ID, 0x4BE0EBFF ,str);
SetPlayerAttachedObject(ID, 1, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
SetPlayerSpecialAction(ID, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
SetPVarInt(ID, "KelepceBlock", GetTickCount() + 30 * 1000);
oIslem[ID][kelepce] = 1;
oIslem[ID][kelepceSure] = 30;
oyuncuData[ID][ycikti] = 1;
PolisIslemleri(playerid, 3, "kelepceleme", 1);
PolisIslemleri(ID, 4, "kelepcelenme", 1);
return 1;
}
if(sscanf(params, "u", ID)) kodundaki "u" yerine "d" kullanmayı dener misin?
(((:
Alıntı yapılan: Bölüm KurallarıAçılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır. Sorunu çözülen konularınızı kilitleyip, moderatörlere bildiriniz.
İlgili kural gereği konu kilitlenip arşivlendi.