GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Yardım Talepleri => Konuyu başlatan: Bow_OsmaNN - 10 Temmuz 2023, 15:31:08

Başlık: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: Bow_OsmaNN - 10 Temmuz 2023, 15:31:08
Sunucuda bir süre sonra mapler gidiyor.
Dynamic yapıda mapler ve streamer plugunu ve incdden dusunuyorum sorrun kaynağını ama birde sizden dinlemek istiyorum.
Bir süre sonra oyundayım ve Mapler gidiyor.
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: Warning - 05 Ağustos 2023, 16:20:44
reconnect olunca mı mapler gidiyor yoksa oyunda takılırken mı gidiyor  oyundayken gidiyorsa bi vwduzelt yap mapler gidince bakalım düzelicekmi ?
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: Bow_OsmaNN - 06 Ağustos 2023, 04:45:33
Alıntı yapılan: Warning - 05 Ağustos 2023, 16:20:44
reconnect olunca mı mapler gidiyor yoksa oyunda takılırken mı gidiyor  oyundayken gidiyorsa bi vwduzelt yap mapler gidince bakalım düzelicekmi ?
swde değilken gidiyor ve 1 değil hepsi gidiyor swyi restartladıgımda mapler geliyor sadece
denicem bakalım sorun virtualdenmi kaynaklı yoksa moddanmı
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: Bow_OsmaNN - 06 Ağustos 2023, 05:07:34
Alıntı yapılan: Bow_OsmaNN - 06 Ağustos 2023, 04:45:33
Alıntı yapılan: Warning - 05 Ağustos 2023, 16:20:44
reconnect olunca mı mapler gidiyor yoksa oyunda takılırken mı gidiyor  oyundayken gidiyorsa bi vwduzelt yap mapler gidince bakalım düzelicekmi ?
swde değilken gidiyor ve 1 değil hepsi gidiyor swyi restartladıgımda mapler geliyor sadece
denicem bakalım sorun virtualdenmi kaynaklı yoksa moddanmı
denedim sorun ne modda nede virtualde sorun başka bir yerde ama ben bulamıyorum :D
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: deks1337 - 06 Ağustos 2023, 14:14:18
kaç saniye sonra gittiğini bir kaç kere test et, her zaman aynı sürede gidiyorsa bence bir timer olabilir ve bazı objeleri kaldırıyor olabilir.
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: ibocanpashasarsilmazcano - 07 Ağustos 2023, 10:17:30
mapleri OnPlayerConnect'e atıyorsun büyük ihtimal oraya atma, sadece oraya RemoveBuildingForPlayer'leri at.  Aşşağıda verdiğim kodun içerisine at mapleri, filterscripts olarak. Streamer pluginini güncelle güncelledikten sonra modunu compile et

PAWN Kodu: Seç
#include <a_samp>
#include <streamer>

public OnFilterScriptInit()
{
//mapler buraya
return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: Daxy - 07 Ağustos 2023, 13:00:27
Merhabalar, bahsettiğiniz olay map uzatayken görünmüyor fakat yakındayken görünüyor gibi bir sorun ise çözümü şu şekiledir.

Örnek
tmpobjid = CreateDynamicObject(1368, 2091.024658, -1869.810668, 13.216872, 0.000000, 0.000000, 270.000000, -1, -1, -1, 300.00, 300.00);

Çözüm Yolu
Bu yukarıda ki işlem bir mapin kod kısmıdır, burada bizi ilgilendiren durum sonda ki 300.00, 300.00 kısmıdır. Bu uzaklık değerini gösteriyor bize, 300 streamer'e kadar bize gözükecek. Yani 300 uzaklık değerine kadar map gözükecek ve sonrasında kaybolucak. Bunu eğer 900.00, 900.00 yaparsak, map artık yüksek streamer değerlerine ulaşsak bile haritada gözükecektir. Bu bahsettiğimiz ayarı sadece uzaktan gözükmeyen büyük maplere yapmanızı tavsiye ederim. Eğer tüm maplere yaparsanız sunucunuzda bir süre sonra CPU değer kaybedikecektir ve lag - ping gibi sorunlar görülecektir. İyi forumlar.
Başlık: Ynt: SAMP MAP SORUNU
Gönderen: Bow_OsmaNN - 08 Ağustos 2023, 04:23:27
Alıntı yapılan: ibocanpashasarsilmazcano - 07 Ağustos 2023, 10:17:30
mapleri OnPlayerConnect'e atıyorsun büyük ihtimal oraya atma, sadece oraya RemoveBuildingForPlayer'leri at.  Aşşağıda verdiğim kodun içerisine at mapleri, filterscripts olarak. Streamer pluginini güncelle güncelledikten sonra modunu compile et

PAWN Kodu: Seç
#include <a_samp>
#include <streamer>

public OnFilterScriptInit()
{
//mapler buraya
return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
Fsdede aynısı olmustu heryerde oluyor sadece fixini soyleyin bana :)