Merhaba yabancı drift serverlerinde oynadınızmı bilmiyorum ama bende o tarz bir drift server yazmaya başladım. Tek sorunum şu ki ateş etme tuşu (sol click) bastığımda noss aktif olacak ve ateş etme tuşunu bıraktığımda noss tekrar komple devre dışı kalacak. Bu tarz pawno da bunu nasıl yapabilirim. Bir çok kaynak ve youtube araştırması yaptım ve bir çok mod inceledim bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
Üste bir yerlere koy.
#define PRESSED(%0) \
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define RELEASED(%0) \
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_FIRE))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
}
else if (RELEASED(KEY_FIRE))
{
RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
return 1;
}
https://team.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange.html
Alıntı yapılan: Levi - 03 Şubat 2023, 21:31:30Üste bir yerlere koy.
#define PRESSED(%0) \
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define RELEASED(%0) \
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_FIRE))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
}
else if (RELEASED(KEY_FIRE))
{
RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
}
return 1;
}
https://team.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange.html
Teşekkür ederim kral saolasın.
RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010);
Yukarıdaki fonksiyonun olduğu kısmı da oyuncunun bir araçta olduğunu kontrol edecek şekilde şarta bağlarsan daha sağlıklı olacaktır. Gözümden kaçmış, kusura bakma.
Alıntı yapılan: Bölüm KurallarıAçılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır. Sorunu çözülen konularınızı kilitleyip, moderatörlere bildiriniz.
K/A