Merhaba sıfırdan copchase modu yazıyorum. Ancak bir problem ile karşılaştım, weaponconfig kurdum onplayerdamage kısmında işte kendi takımına hasar vermesin diye koşul ekliyorum hata mesajı geliyor kendi takımına hasar veremezsin tarzında ancak return döntürtmeme rağmen hasar işliyor. İlk defa karşılaşıyorum, problemi bilen var ise yardımcı olabilir misiniz?
public OnPlayerDamage(&playerid, &Float:amount, &issuerid, &weapon, &bodypart)
{
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[playerid][Suspect] == true && PlayerData[issuerid][Suspect] == true)
{
HataMesajGonder(issuerid, "Kendi takım arkadaşınıza hasar veremezsiniz.");
return 1;
}
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[issuerid][Polis] == true && PlayerData[playerid][Polis] == true)
{
HataMesajGonder(issuerid, "Takım arkadaşınıza zarar veremezsiniz.");
return 1;
}
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[issuerid][Oyunda] == true && PlayerData[playerid][Suspect] == true && PlayerData[playerid][SuspectAtesetti] == false)
{
HataMesajGonder(issuerid, "Ateş açmayan kişiye hasar veremezsiniz.");
return 1;
}
//----
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[playerid][Suspect] == true && PlayerData[issuerid][Suspect] == true)
{
// HataMesajGonder(issuerid, "Kendi takım arkadaşınıza hasar veremezsiniz.");
return 0;
}
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[issuerid][Polis] == true && PlayerData[playerid][Polis] == true)
{
// HataMesajGonder(issuerid, "Takım arkadaşınıza zarar veremezsiniz.");
return 0;
}
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[issuerid][Oyunda] == true && PlayerData[playerid][Suspect] == true && PlayerData[playerid][SuspectAtesetti] == false)
{
//HataMesajGonder(issuerid, "Ateş açmayan kişiye hasar veremezsiniz.");
return 0;
}
return 1;
}
return 0; cektirirsen sorun çözülecektir.
Hata Mesajı her kodun arasına boşluk koyup dener misin?
if(PlayerData[playerid][Oyunda] == true && PlayerData[issuerid][Oyunda] == true && PlayerData[playerid][Suspect] == true && PlayerData[playerid][SuspectAtesetti] == false)
{
//HataMesajGonder(issuerid, "Ateş açmayan kişiye hasar veremezsiniz.");
return 0;
}
:DDDDDD
Alıntı yapılan: gonyalimane - 26 Eylül 2022, 21:47:55return 0; cektirirsen sorun çözülecektir.
Aynen return 0; olacak return 1; koduna dikkat etmedim bazıları return 1; bazıları return 0; mış
return 1; yaparsan olmaz, return 1; çektiğin yerlere return 0; çekmen lazım
Alıntı yapılan: Bölüm KurallarıAçılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır.
K/A