GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => Yardım Talepleri => PAWN Kodlama => Kilitli Konular => Konuyu başlatan: SaoriXD - 10 Aralık 2022, 17:02:56

Başlık: Zırh kullandığım da görünsün
Gönderen: SaoriXD - 10 Aralık 2022, 17:02:56
Zırh giydiğim de üstümde görünmesini istiyorum nasıl yapılır biliyorum fakat kordinat elimde yok yardımcı olur musunuz?
Başlık: Ynt: Zırh kullandığım da görünsün
Gönderen: Hasan Sangrento - 11 Aralık 2022, 13:15:20
Selam, sorununu dün gördüm ama işlerimden ötürü şimdi ilgilenme fırsatım oldu. Öncelikle gerekli olan kütüphane Pawn.CMD'nin kurulumunu yaptıktan sonra kendi .pwn dosyana aşağıdaki CMD: yerini kopyalayarak kendi .pwn dosyanın içerisindeki CMD: 'nin ortalarına bir yere yapıştır, aşağıdakileri de en alta yapıştırabilirsin. Eğer OnPlayerEditAttachedObject diye bir fonksiyon var ise benim yazdığım kod ile çakışabilir, onu kontrol etmelisin. Kendi .pwn dosyanı derledikten sonra oyuna gir ve /testcreateobject komutunu çalıştır ve kendi karakterine göre objeyi düzenle, kaydettikten sonra gerekli koordinatlar orada çıkar. Kod seni zaten yönlendirir, iyi forumlar ^^

PAWN Kodu: Seç
CMD:testcreateobject(playerid) {
// swat armor 19142 - args 2 = ur index value(use the idle one) - args 4 = bone id(1)
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19142, 1, 0.06499, 0.013999, 0.004999, 0.0, 0.0, -178.9);
EditAttachedObject(playerid, 3);
return 1;
}

enum attached_object_data
{
    Float:ao_x,
    Float:ao_y,
    Float:ao_z,
    Float:ao_rx,
    Float:ao_ry,
    Float:ao_rz,
    Float:ao_sx,
    Float:ao_sy,
    Float:ao_sz
}

new ao[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][attached_object_data];

public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)
{
    if (response)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "değiştirdiğin veri kaydedildi, terminali kontrol et.");

printf("%f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f", fOffsetX, fOffsetY, fOffsetZ, fRotX, fRotY, fRotZ, fScaleX, fScaleY, fScaleZ);

        ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX;
        ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
        ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
        ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
        ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
        ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
        ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
        ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
        ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "veri kaydedilmedi.");

        new i = index;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][i][ao_x], ao[playerid][i][ao_y], ao[playerid][i][ao_z], ao[playerid][i][ao_rx], ao[playerid][i][ao_ry], ao[playerid][i][ao_rz], ao[playerid][i][ao_sx], ao[playerid][i][ao_sy], ao[playerid][i][ao_sz]);
    }
    return 1;
}
Başlık: Ynt: Zırh kullandığım da görünsün
Gönderen: SaoriXD - 13 Aralık 2022, 15:02:59
Alıntı yapılan: Hasan Sangrento - 11 Aralık 2022, 13:15:20
Selam, sorununu dün gördüm ama işlerimden ötürü şimdi ilgilenme fırsatım oldu. Öncelikle gerekli olan kütüphane Pawn.CMD'nin kurulumunu yaptıktan sonra kendi .pwn dosyana aşağıdaki CMD: yerini kopyalayarak kendi .pwn dosyanın içerisindeki CMD: 'nin ortalarına bir yere yapıştır, aşağıdakileri de en alta yapıştırabilirsin. Eğer OnPlayerEditAttachedObject diye bir fonksiyon var ise benim yazdığım kod ile çakışabilir, onu kontrol etmelisin. Kendi .pwn dosyanı derledikten sonra oyuna gir ve /testcreateobject komutunu çalıştır ve kendi karakterine göre objeyi düzenle, kaydettikten sonra gerekli koordinatlar orada çıkar. Kod seni zaten yönlendirir, iyi forumlar ^^

PAWN Kodu: Seç
CMD:testcreateobject(playerid) {
// swat armor 19142 - args 2 = ur index value(use the idle one) - args 4 = bone id(1)
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19142, 1, 0.06499, 0.013999, 0.004999, 0.0, 0.0, -178.9);
EditAttachedObject(playerid, 3);
return 1;
}

enum attached_object_data
{
    Float:ao_x,
    Float:ao_y,
    Float:ao_z,
    Float:ao_rx,
    Float:ao_ry,
    Float:ao_rz,
    Float:ao_sx,
    Float:ao_sy,
    Float:ao_sz
}

new ao[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][attached_object_data];

public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)
{
    if (response)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "değiştirdiğin veri kaydedildi, terminali kontrol et.");

printf("%f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f", fOffsetX, fOffsetY, fOffsetZ, fRotX, fRotY, fRotZ, fScaleX, fScaleY, fScaleZ);

        ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX;
        ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
        ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
        ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
        ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
        ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
        ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
        ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
        ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "veri kaydedilmedi.");

        new i = index;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][i][ao_x], ao[playerid][i][ao_y], ao[playerid][i][ao_z], ao[playerid][i][ao_rx], ao[playerid][i][ao_ry], ao[playerid][i][ao_rz], ao[playerid][i][ao_sx], ao[playerid][i][ao_sy], ao[playerid][i][ao_sz]);
    }
    return 1;
}
yani sadece obje geldi mobilden baktığım için olabilir mi
Başlık: Ynt: Zırh kullandığım da görünsün
Gönderen: Hasan Sangrento - 13 Aralık 2022, 18:49:04
Mobil üzerinde tam olarak fikir sahibi değilim yalnız büyük bir olasılık ile evet, mobil bunu desteklemediğinden kaynaklansa gerek.
Başlık: Ynt: Zırh kullandığım da görünsün
Gönderen: BuRMiLLaT - 21 Aralık 2022, 16:55:01
Darılma bi' gün illa kullanırsın ya darılmak yok adamım :)
Başlık: Ynt: Zırh kullandığım da görünsün
Gönderen: Purgatory - 05 Ocak 2023, 16:08:08
Alıntı yapılan:  Bölüm Kuralları
Açılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır. Sorunu çözülen konularınızı kilitleyip, moderatörlere bildiriniz.
İlgili kural gereği konu kilitlenip arşivlendi.